Mazda MX-3 PRECIDIA EC 'KL-DE' '94 GRATY NA SPRZEDAŻ

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez adis555 » 29 lip 2014, 20:42

Świece jakie masz włożone? W klu są inne. Ja zmieniłem z ngk na denso i przestało mi falować.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez witek » 29 lip 2014, 21:39

Świece jeszcze od K8 :) W sumie moze być przez nie też małe zamieszanie bo powinny być stopień zimniejsze. Dzięki bo o nich już zapomniałem :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez adis555 » 29 lip 2014, 21:48

Tylko kup Denso i daj znać czy pomogło.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez weede » 30 lip 2014, 12:43

Miałem podobny problem z wybierakiem – jak chcesz to zrobić porządnie to trzeba wyciągnąć skrzynie i wymienić uszczelniacz.
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez witek » 30 lip 2014, 14:58

Uszczelniacz już do mnie idzie, a nie da rady zrobić tego bez wyciągania skrzyni?
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez weede » 30 lip 2014, 19:20

Jeśli mówimy o tym samym to dostęp jest tylko od środka
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez witek » 30 lip 2014, 19:41

To mnie teraz pocieszyłeś.... Wiadomo chodzi o wybierak przy skrzyni, czyli tam gdzie przykręca się ruszającą dźwignie od drążka, ale bede musiał to ogarnąć bo w koncu cały olej zgubie. Dzięki za pomoc :)

A jeśli chodzi o odczyt błędów to oryginalnie miałem automat, może tu jest problem?
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Rude. » 1 sie 2014, 17:03

witek napisał(a):To mnie teraz pocieszyłeś.... Wiadomo chodzi o wybierak przy skrzyni, czyli tam gdzie przykręca się ruszającą dźwignie od drążka, ale bede musiał to ogarnąć bo w koncu cały olej zgubie. Dzięki za pomoc :)

A jeśli chodzi o odczyt błędów to oryginalnie miałem automat, może tu jest problem?



mi powiedzieli, że jak zrobię przekładkę to z odczytem błędów będą problemy <oczy>
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2013, 19:08
Posty: 84 (1/1)
Skąd: Warszawa/ Łomianki
Auto: Mazda Xedos 6 KF
2.0 1999 automat
Opel Vectra B '96 2.0 '96
VW Vento 2.8 '96
Hyundai Sonata 2.4 '04

Postprzez Rafał_ » 2 sie 2014, 09:35

Ja po swapie na ZE też nie mogę zczytać błędów :(
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez witek » 2 sie 2014, 10:58

ehh.... :( bo mazda ciągle jest przelana i pali za dużo, do tego obroty po rozgrzaniu przyfalują i są wysokie.

Trzeba będzie przez zime na det'a uzbierać i zrobić to inaczej bo nigdy nie dojde co jest nie tak :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez witek » 20 sie 2014, 21:23

Powoli zacząłem działać dzisiaj z zawieszeniem :) Zakupiłem nowe sworznie i amorki na przód. Po kolejnej wypłacie będzie tył :)

Coś tam zmodziłem z amorkami, zostało jeszcze rozpiłować lekko jeden otwór i ładnie wejdzie na zwrotnice :)

Obrazek

Zmieniłem świece na te od Kla i niestety falowanie nie ustąpiło, a oprócz tego silnik chodzi identycznie. Silnik faluje jak wejdzie w okolice 1500-1550 obrotów i lata do 1000, wystarczy włączyc mu klime ma obciązenie obroty spadają minimalnie i przestaje falować, czyżby przepustnica winna była?
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez adis555 » 20 sie 2014, 21:36

Od czego pasuje gwint? :)
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez sony551 » 20 sie 2014, 21:51

Od Mazdy MX3 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez adis555 » 20 sie 2014, 21:53

Myślałem że jakaś rzeźba. A zatem jaka firma?
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez mlody1921 » 20 sie 2014, 23:57

Gwint możecie sobie darować żaden sie siądzie niżej niż springi -40mm a jak posadzicie go niżej będzie siedział na odbojach :D gwint d2 jest na tyle niski/mały ze pozwala na obniżenie -70mm albo wiecej

wiem probowałem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez witek » 21 sie 2014, 15:32

Hmm tyle mi wystarczy :D zawsze mogę podnieść :) no i będzie twardo, a koszt w porówaniu to zwykłych amorów i to jeszcze miękkich jest śmieszny :P
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez witek » 22 sie 2014, 20:23

Gwint był od gofra ;) ale odpuszczam temat na przedniej osi, pracował naprawdę ok :) twardy, tylko że nie ma gleby :) Jutro próba wrzucenia tego na tył a na przód poszukiwania czegoś innego :D
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez honda2911 » 22 sie 2014, 21:39

a mówiłem kiedyś że tak będzie :P
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez adis555 » 23 sie 2014, 19:39

Nadal nie widzę cię na liście zapisanych na zlot ;P
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1431 (76/78)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez witek » 24 sie 2014, 08:29

Już jestem zapisany :D Jak zabieram dwie dodatkowe osoby to nie mam dodatkowej opłaty? Bo jak mam to muszę poprawić tam w zapisach :D

Wczoraj miałem już dość wysokich i falujących obrotów, więc dałem mu czujnik luzu na stałe :) Powiem że nawet fajnie się jeździ, obroty spadają normalnie, czasami tylko zacinają się na 1000. Oprócz tego w jeździe po mieście spadło trochę spalanie i jak puszcze gaz podczas jazdy to od razu jest buuu. Rozwiązanie tymczasowe dopóki nie ogarnę tych czujników :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy