MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Neonixos666 » 26 lip 2011, 22:39

pinky napisał(a):Nie pasuje p'n'p.


domyśliłem się :P
Chodzi mi czy mierzyłeś odległość mocowań zacisku na zwrotnicy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9514 (52/243)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez pinky » 27 lip 2011, 06:17

Dzisiaj zmierzę.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Pit » 27 lip 2011, 06:21

Super Karol! Gratuluję!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 27 lip 2011, 17:33

od czego to heble?
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 27 lip 2011, 17:36

Z tego, co widzę to od FC :) Mylę się?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez pinky » 27 lip 2011, 19:29

Zgadza się od FC, teraz mogę odpowiedzieć co do klejenia tych federali. Powiem tak, nie jeździłem na lepiej klejących oponach, nawet na mokrym dają radę choć miałem pewne obawy po zobaczeniu kształtu bieżnika. Mieszanka jest miękka natomiast boczki opony twarde i z tego co dzisiaj dało radę sprawdzić to nie uginają się jak poprzednie Nokiany NRVi. Do działania hamulca trzeba się przyzwyczaić i naprawić ABS :D Jestem mega zadowolony z tych modyfikacji.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Gib » 27 lip 2011, 20:10

Będzie killer na zlocie ;)
Czemu nie w projektach?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez pinky » 27 lip 2011, 20:34

Jaki killer ;) Daily driver po bułki, full interior i takie tam. A na po co w projektach :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez weede » 27 lip 2011, 22:06

tarcze też z RX-7 FC? mam te zaciski i będe też coś dorabiał
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez pinky » 28 lip 2011, 07:26

Neonixos666 napisał(a):Chodzi mi czy mierzyłeś odległość mocowań zacisku na zwrotnicy?


Od środka śruby jednej do drugiej jest 155mm.

ObrazekObrazekObrazek

Tutaj jeszcze fotki jak to z felgą wygląda, plus tej całej modyfikacji jeszcze taki że przód wyszedł po 1cm szerzej i wjechał delikatny negatyw.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez piwo » 28 lip 2011, 10:19

no to czekamy na relacje z hamowan i wrazen z jazdy na nowych oponkach.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez pinky » 24 kwi 2012, 18:18

Witam po dłuższej nieobecności, jak to w moim przypadku zawsze coś się dzieje. Po awarii map'a i dwukrotnym pogięciu korb padła męska decyzja przebudowy, zatem co następuje:

– seryjne turbo out, T28 z 200sx in
– seryjne korby out, kute korbowody PRISM in
– intercooler obecny out, nowy większy przelotowy in
– DET 3 out, DET 3 + map + fuel implant in

W chwili obecnej składamy silnik, przed weekendem pasowanie icka po weekendzie majowym kabelkologia i strojenie w red race.

ObrazekObrazekObrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez weede » 24 kwi 2012, 19:31

Będzie grubasek!

Nie chcesz przejść na EMU?
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 24 kwi 2012, 20:13

o kurcze ale przygody niemile. jak ja tego nie lubie. zawsze cos. ale decyzja fajna i niech autko wraca do sil. co do turbiny tylko uwazam zebs rozwazyl inna. t28 jest malo na rynku i maja kosmiczne ceny. pomysl o td04 lub td05. sa tansze i ilosc na rynku duzo wieksza.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez check. » 24 kwi 2012, 21:22

tłoki seryjne zostają ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Szyna » 24 kwi 2012, 22:47

Do projektów :D I powodzenia <spoko>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez pinky » 13 paź 2012, 11:39

Mały update na razie bez foto, ale auto jeździ silnik "delikatnie" docieramy wstępne kreski na inercji gdzie nie osiągnęliśmy pełnego boostu i zblokował nas vmax limiter wyszło 270km i 350nm. Dobrze że są dobre opony bo na innych byłaby masakra, na warszawskim asfalcie 1,2 bieg jest bez trakcji.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez weede » 13 paź 2012, 12:24

WOW! będzie pocisk :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 13 paź 2012, 12:25

masakra. wynik niesamowity. dopracuj wsyzstko na cacy i nie probuj szukac limitu bo na prawde szkoda na to silnika i cierpliwosci. ten wynik jest niesamowity i chcialbym zobaczyc to auto z taka moca na wiosne na zlocie :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez pinky » 13 paź 2012, 12:27

Jutro na miętko dla zabawy jadę na TTJ Tor Radom zobaczyć czy nie zapomniałem jak się tym jeździ :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy