Mazda 323f BG B6 '93 1.6 16V chudego

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez chudyy96 » 20 gru 2014, 23:41

ta szczelina to wykruszony plastik i śrubka żeby mieszek nie opadał :D nie jest to z mojej winy, miała już tą bliznę jak ją nabyłem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez rosiok » 7 sty 2015, 17:01

Witam mam do sprzedania boki i mechanizm el szyb zainteresowanych zapraszam do kontaktu gg46338157 lub tel 726750939
Początkujący
 
Od: 9 paź 2013, 19:11
Posty: 4
Skąd: z okolic
Auto: mazda 323f i mazda 626

Postprzez chudyy96 » 10 lut 2015, 22:43

nie dzięki, korbotronik wystarcza ;)


Dzisiaj przyszły mi bebechy do reduktora, więc odrazu wziąłem się za robote. Robie tu coś typu poradnik jak samemu zregenerować parownik, mój to TOMASETTO AT07, a znany w Polsce jako Auto Gaz Centrum

Dopisano 11 lut 2015, 19:54:

Dzisiaj wyregulowany gaz, musiałem poczekać bo nie było filterka w komplecie, obroty równo, nie falują :D
Załączniki
WP_001068.jpg
zanim wymontujemy parownik z samochodu, zakręć zawór przy butli
WP_001073.jpg
pomocne będzie układanie sb śrubek w grupach, szybciej się składa
WP_001074.jpg
wyjmujemy filterek
WP_001075.jpg
zdejmujemy przednią pokrywę, uwaga bo pod nią znajduje się sprężyna widoczna na zdjęciu
WP_001076.jpg
odwracamy reduktor i zdejmujemy tą pokrywę
WP_001077.jpg
widoczna membrana ciężko odchodzi, i to jest najczulsza część reduktora, więc uważać przy montowaniu nowej
WP_001078.jpg
przez ten syf samochód faluje na gazie, pali jak smok i trudno wyregulować instalację
WP_001079.jpg
WP_001080.jpg
wykręcamy wszystkie części, przy wymianie gumek zwrócić uwagę jak były i z której strony założone
WP_001081.jpg
tutaj zamontowana jedna z owych gumek
WP_001082.jpg
to samo z drugą połówką reduktora, teraz odkręcamy wszystko co się da, nie koniecznie w kolejności z którą ja to robiłem
WP_001083.jpg
tutaj widać membranę w której jest większy otwór wodny, nowa ma mniejszy bo zestaw naprawczy pasuje także do parownika bez wbudowanego filtra, nową membrane dokładamy do starej i wzorując się na niej powiększamy otwór
WP_001084.jpg
WP_001085.jpg
WP_001086.jpg
WP_001087.jpg
cały osad z parownika musimy dobrze wyczyścić, namoczenie w benzynie przez jakieś 30min ułatwia czyszczenie reduktora, bez namoczenia brud schodzi opornie, dobry do tego jest sztywny pendzelek szczoteczka do zębów
WP_001088.jpg
porównanie stare_nowe, środkowa to ta, w której trzeba powiększyć otwór wodny.
WP_001089.jpg
reduktor czyścimy do takiego efektu, czyścimy z każdej strony, aby po złożeniu nie było niechcianych nieszczelności
WP_001090.jpg
WP_001091.jpg
WP_001092.jpg
Teraz składamy w odwrotnej kolejności, uważać na tyną membranę, dokręcamy mocno ale nie za mocno :D
Potem do samochodu, regulacja i cieszymy się zregenerowanym reduktorem LPG ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 23 mar 2015, 21:45

Stare sprzęgło odmówiło posłuszeństwa <płacze> Ale już w tym tygodniu Madzia dostanie nowe <serduszka> zaraz wpadną zdjęcia z rozbiórki ;)

Dopisano 23 mar 2015, 21:58:

A oto i one po ładowaniu przez PC- cud techniki :D

Dopisano 23 mar 2015, 22:01:

Skrzynia już umyta i wszystkie inne graty też ;) jutro Wpada nowy uszczelniacz wału CORTECO i tarcza LUK'a, docisk i łożysko w dobrym stanie, więc jeszcze polatają.
Załączniki
WP_001282.jpg
WP_001283.jpg
WP_001284.jpg
WP_001285.jpg
WP_001286.jpg
WP_001287.jpg
WP_001288.jpg
WP_001289.jpg
WP_001290.jpg
WP_001291.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 24 mar 2015, 22:43

a tutaj nowe graty :)
Załączniki
WP_001319.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez aBartez » 26 mar 2015, 08:12

Grubszy remoncik :D . Ja mają bagietkę kupiłem po kobiecie i stare sprzęgło też mi wysiadło :D. Nie żałuj pieniążków na BG bo ich już jest strasznie mało , nie długo będzie klasyk :–).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez chudyy96 » 28 mar 2015, 20:50

Zależy czy wytrzyma do tego klasyka :D Dzisiaj Madzia przeszła remont tylnej belki, w poniedziałek dostanie nowy sworzeń wahacza ;)
Załączniki
WP_001323.jpg
Tak już po spawaniu, zapomniałem zrobić zdjęcia przed bo była duuuuża dziura :D
WP_001324.jpg
Tutaj już na gotowo, umalowane i poskładane
WP_001325.jpg
WP_001326.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 1 kwi 2015, 21:55

Dzisiaj przyszedł czas na lakierowanie lusterek, ponieważ podklad jakim były pociągnięte zaczął odpryskiwać. Kilka fotek z tej operacji, kolejne wrzucę po osiągnięciu efektu końcowego ;)
Załączniki
WP_001338.jpg
WP_001339.jpg
WP_001340.jpg
WP_001341.jpg
WP_001342.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 4 kwi 2015, 11:41

No lusterka założone wczoraj, do tego wpadł przekaźnik podnoszenia lamp ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 20 maja 2015, 18:24

ostatnio wpadła nowa uszczelka pokrywy zaworów i metalowa klapka wlewu paliwa. :D
Załączniki
WP_001440.jpg
WP_001441.jpg
WP_001442.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez aBartez » 20 maja 2015, 19:29

Kolejna śliczna bagietka , która dostaje drugie życie :–) powodzenia i połamania kluczy przy dalszych pracach :-D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez chudyy96 » 11 lip 2015, 13:37

:D ostatnio siadł silnik <płacze> ale jest już zamontowany drugi w lepszym stanie <serduszka> dzisiaj mazdza dostała nowe przeguby <ok>
Załączniki
WP_001569.jpg
WP_001570.jpg
WP_001571.jpg
WP_001572.jpg
WP_001573.jpg
WP_001574.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez Misik » 11 lip 2015, 17:28

Co się stało z silnikiem, że wsadziłeś drugi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2013, 15:55
Posty: 462 (0/3)
Skąd: Łódź
Auto: Była 323F BG B6 93'
Jest 323F BA Z5 98' Limited Edition

Postprzez aBartez » 11 lip 2015, 20:45

zatarty silnik nowe przeguby , nie trzeba zgadywać co się stało :-D!!
Załączniki
burnout all smoke.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez chudyy96 » 13 lip 2015, 12:27

obruciło panewkę, nie zatarł sie :P przegub jak widać manszeta rozdarta, troche piachu i strzelał. Jak palone to zgłową :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez chudyy96 » 28 wrz 2015, 21:06

Jeśli ktoś zainteresowany moją Madzią to kolejny właściciel chce ją sprzedać:
http://olx.pl/oferta/sprzedam-lub-zamie ... bF9Kt.html
a szkoda mi żeby stała i się marnowała <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2014, 08:50
Posty: 45
Skąd: Skaryszew / Radom
Auto: Mazda 323f BG 1,6 16V 1993r

Postprzez aBartez » 28 wrz 2015, 21:36

Oby trafiła w dobre ręce :–)!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy