Mazda MX-3 EC K8-T '94 1.8 v6 turbo

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez tekkenfan » 25 wrz 2014, 21:05

rychumx3 napisał(a):panowie jak to sprawdzić że turbo nie wstaje i co robić pomocy!!!!!!!

zegar ciśnienia doładowania i wpiąć go w kolektor. Wg mnie to jeden z podstawowych zegarków jakie powinny być w uturbionym aucie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez Odcina » 19 paź 2014, 18:27

I jak dzieje się coś z mazdą ??
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez rychumx3 » 21 paź 2014, 18:01

nie poniewaz mam długi urlop jeszcze miesiac i brak kasy;/ a po za tym szykuje sie troche zmian i dla tego jest jak jest jak juz zaczne to na pewno jakies foty wrzuce pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez rychumx3 » 16 gru 2014, 09:55

witam madzia sie juz zbiera normalnie zostało mi kilka jeszcze pierdół do zrobienia a najbardziej martwi mnie to ze na zimnym silniku i po nagrzaniu sie madzia kopci co to moze być ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 16 gru 2014, 12:45

kopci czy dymi na biało ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez rychumx3 » 17 gru 2014, 07:11

bardziej mi to wyglada na parowanie wody z czajnika
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez rafał88 » 17 gru 2014, 09:55

Nagraj wideło :) Ma to wogole katalizator? Pewnie nie ma to jest wiecej tej wlasnie pary w takie chlodne dni. Ale nagraj filmik bedzie cos wiecej wiadomo.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 17 gru 2014, 10:25

Jak wydech przelot to zapewne kata nie ma, więc takie dymienie to norma.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez DARO MAZDA 323 » 17 gru 2014, 10:34

Barg dobrze prawi.
Biała para dym – nie śmierdzący to opary wody z wydechu bez kata i przelot – norma .
Biały dym duszący gęsty turbina luz i łyka olej.
Filmik dużo wyjaśni.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez rychumx3 » 24 gru 2014, 17:31

od czego sa te zawory ze znaczkiem mitsubishi chodzi mi szczególnie o ten co idzie na listwe wtryskowaą

Dopisano środa, 24 grudnia 2014, 22:00:

regulacja dawki paliwa ?
Załączniki
20141224_141607.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 24 gru 2014, 22:53

Wszystkie te zaworki sa takie same. Steruja podcisnieniami :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 25 gru 2014, 02:09

tak myślałęm :) kolego a powiedz mi kręcąc w prawo tym na zdjęciu silnik szybciej nie wkręca sie na obroty bo takie miałem wrażenie :>

Dopisano czwartek, 25 grudnia 2014, 18:17:

pod powie ktoś ?
Załączniki
20141224_140108.jpg
co było w miejscu tego filtra ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez rychumx3 » 11 sty 2015, 15:23

siemanko panowie po długim dochodzeniu do nie wstawającego turbo być może doszło do " łał " zgranie z kolegą e36 m50 b20 dało rezultat wymiana wielu cześci i pedał gazu zrobił się twardy a silnik warczy a nie chodzi jak diesel martwi mnie tylko tyle praktycznie że auto pływa a wiele zostało wymienione w zawieszeniu .... po za tym turbo było odłączone na jednym przewodzie i coś jeszcze do czego musieliśmy z kolegą dochodzić

Dopisano niedziela, 11 stycznia 2015, 15:28:

aaa i dodam że przy testowaniu jakaś astra nie zbyt koleżenśka na niebiesko próbowała dojść madzie ale nawet redukować nie trzeba było papa
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez rychumx3 » 11 mar 2015, 00:16

.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez tekkenfan » 11 mar 2015, 00:40

rychumx3 napisał(a):po za tym turbo było odłączone na jednym przewodzie i coś jeszcze do czego musieliśmy z kolegą dochodzić

W sensie że jakiś wężyk podciśnienia czy jak?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy