Mazda 323F BJ RF-4F 2002 nie do zepsucia :)

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 10:33

buczos napisał(a):Neonixos666 jakie czasy na ćwiartkę


nie jestem pewien czasów ale raz jak się spytałem to było chyba 17,3 ale z pełnym środkiem, połową baku, na mokrym i z częściowym bagażem. Myślę że jak by wyjąć co zbędne i na rezerwie można by było mieć spokojnie wysokie 16. Na czasy poczekamy jak umieszczą wyniki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Borys » 31 lip 2011, 10:35

Mało "dieslowy" ten wykres ale wynik niezły. Jak przełożenie go na czasy?
O aucie się nie wypowiadam, bo nudne jak każda BJ ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 10:53

Borys napisał(a):Mało "dieslowy" ten wykres


A co masz na myśli?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Borys » 31 lip 2011, 11:46

W turbodieslu max moment powinien być w szerokim użytecznym zakresie. Przyjmijmy, że użyteczny zakres do jazdy to 1800-3500rpm, a u ciebie tzw. dół (ok. 2000 rpm) to nie jest nawet 50% max momentu.
Krótko mówiąc przebieg momentu jest mało "płaski" jak na diesla. Może to tez kwestia skali wykresu.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 11:59

przy seryjnym doładowaniu jest tak jak piszesz moment zaczyna się wcześniej i dłużej się utrzymuje ale tu jest trochę inaczej, turbo zaczyna porządnie dmuchać od 2000-2500 gdzie w serii zaczyna przy 1500-1800. Poza tym kierowniczki turbo są dosyć ostro ustawione i dopiero przy większej ilości spalin zaczyna ostro dmuchać dlatego taki skok jest zamiast łagodnego przyrostu i utrzymaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Borys » 31 lip 2011, 12:06

Może dlatego masz turbodiesla o charakterystyce turbobenzyny z trochę za dużą turbiną ;)
Nie okupujesz tego większym spalaniem przy normalnej jeździe?
Ja ujeżdżałem do niedawna 1.3 CDTi a teraz 1.4 D4D i strasznie mnie wkurza dziursko, które nie pozwala sprawnie uciec ze skrzyżowania. Ty masz pewnie podobny efekt.
Przyzwyczajony jestem do benzyny, która podobno "u dołu" nie jedzie, a to jednak jeżdżąc dieslem częściej się modlę ;)

PS Pokaż fotę grilla :D
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 12:16

Ja nie mam tylu koni na co dzień, ja jeżdżę normalnie do 2000 i nie ma żadnego problemu bo max doładowanie mam przy trochę ponad 2000, a w trasie utrzymuje 0.3 bara przy 2000 i 95 Km/h. Spalanie przy normalnej jeździe wynosi 5.5L :D . Za to przy pełnej mocy niech pali ile chce byle by jechał :D myślę że w okolicach 7-8L przy butowaniu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Neonixos666 » 31 lip 2011, 13:07

A to starcie z Badylem, kiepski star miałem ale to pierwszy raz w życiu startowałem <glupek2>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez boczek86 » 31 lip 2011, 14:35

filmik godny obejrzenia :) <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez pawcio1017 » 31 lip 2011, 23:53

Widziałem na żywo – laleczka :) No i kolorek zaje*fajny... Nie wiedzialem ze u Ciebie takie mody są :P Musze na nastepnym spocie dokladniej obejrzeć :D
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez Skopek » 1 sie 2011, 17:17

Bardzo ładna :) i ten kolor
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2011, 22:58
Posty: 103
Skąd: Legnica
Auto: viewtopic.php?f=312&t=121130

Postprzez cichy_86 » 1 sie 2011, 22:07

Noo ładna,ładna Madzia :D i Tak jak Pawcio napisał,dziwne że nie chwaliłeś się modyfikacjami Swojego Autka ;) na spocie w Olsztynie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Neonixos666 » 1 sie 2011, 23:53

bo ja taki cichociemny jestem i nie chwale się tym co nie jest wyczynem :P
a z resztą czym tu się chwalić :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cichy_86 » 2 sie 2011, 00:00

Nie bądź taki skromny :P czytałem ile aut obleciałeś na spocie w Rykach :D Gratki <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2011, 00:05

w planach na przyszłość jest zmniejszenie temperatury w kolektorze czyli zrobienie dolotu do turbo z owinięciem termicznym. Nie mam pomysłu na IC :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cichy_86 » 2 sie 2011, 12:10

widziałem kiedyś że ktoś natryski robił na IC. Działało to jak spryskiwacze na szybe :) Albo większego IC włoż :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez Bart0n » 2 sie 2011, 14:29

Ravo ostatnio coś takiego robił. Natrysk na IC włączany przez spryskiwacz tylnej szyby :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez Neonixos666 » 2 sie 2011, 19:02

Do natrysku już wszystko mam, brakuje tylko okablowania do sterowania i zbiorniczka :)

Większy nie znaczy lepszy, nie wiem dlaczego ale kusi mnie zrobienie IC jak ma mazda 3 MPS i wlot w masce <serduszka> ale u mnie jest mega ciasno. Na pewno zmiana o rurowania będzie tylko muszę trochę czasu poświecić żeby wszystko pomierzyć wymierzyć żeby nie było lipy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bart0n » 2 sie 2011, 19:51

Fajny pomysł. Można by to zrobić tak jak w 323 BA z 1.7TD, tak to wygląda:

Obrazek

tylko ten icek tutaj jest trochę mały. Wlot jest na masce. No i jeszcze problem jak to zrobić żeby wyglądało profesjonalnie a nie trafiło do tematu kontrowersyjny tuning :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez check. » 2 sie 2011, 21:22

Neonixos666 napisał(a):Na pewno zmiana o rurowania będzie tylko muszę trochę czasu poświecić żeby wszystko pomierzyć wymierzyć żeby nie było lipy

gdzie będziesz robił orurowanie tzn. u kogo ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy