Wg mnie trochę nie ta kolejność bo okazać się może, że nie będzie gdzie tego silnika włożyć
Jak by nie było gdzie włożyć to by nie zaczynał
www.mazdaspeed.pl
Wg mnie trochę nie ta kolejność bo okazać się może, że nie będzie gdzie tego silnika włożyć

DrGhost napisał(a):Wg mnie trochę nie ta kolejność bo okazać się może, że nie będzie gdzie tego silnika włożyć
Jak by nie było gdzie włożyć to by nie zaczynał





















janiszzz_mx3 napisał(a):Nie no jak pierwszy strzelił to następny dokręcałem mega ostrożnie i nie wiem czemu się połamało to.
Turbo to garrett z saaba. Fabrycznie 0,6bar i nie ruszam tego. Ma być lajcik na 170-180KM jak najtańszym kosztem.
Na razie pokompletuje graty jak fmu, ic czy rurki no i jednocześnie pojeżdże autkiem żeby zobaczyć jak ten remont wyszedł.
 
  


 jak dla mnie było by łatwiej i mniej problemu ale to jest moje zdanie i mogę się mylić
  jak dla mnie było by łatwiej i mniej problemu ale to jest moje zdanie i mogę się mylić  






Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości