Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 21 kwi 2013, 21:57

Nawet nie, bo o 5 qniów mniej <oczy> wiadomo hamowania hamowni nie jest równa. Najważniejszy teraz bedzie drugi pomiar na tej samej hamce po remoncie i dłubniętych głowicach.

Ostatnio wypluła 174KM i 199Nm
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Fasola » 22 kwi 2013, 08:58

174.8
Fasola
 

Postprzez wilusjdm » 22 kwi 2013, 19:41

Delikatne dwa doły widać na wykresie . Pewnie jeżdzona stylem emeryta hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Pyton162 » 22 kwi 2013, 21:21

ale te 174 km na hamowni na zlocie a nie są one najwyższych lotów . Ponoć ta hamownia co była teraz mierzona lubi mocno zaniżać. Mazda podawała dobrze bo i w czaplinku w zeszłym roku wykręciła 15,2 a na zlotach w ZG też ganiała zdrowe hondy z silnikami seri B i D oraz nissany 2.0 .Jak pamiętam to z vw corrado 2.8 chyba dostała ale nieznacznie . Ten silnik po drobnej kosmetyce i modach które dojdą bedzie dobrze zamiatać
Pyton162
 

Postprzez tekkenfan » 23 kwi 2013, 03:02

jo tam nie ma co się spinać na wyniki z hamowni bo każda pokaże coś innego, do tego dochodzą warunki atmosferyczne. Ważne jak auto jedzie a nie co pokazuje hamownia ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez misiak89-89 » 23 kwi 2013, 21:18

tekkenfan napisał(a): Ważne jak auto jedzie a nie co pokazuje hamownia ;)


jasne,że tak :) a i rakiety juz z tego nie zrobię.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez christoo » 27 kwi 2013, 16:05

Eee no nie wymyślaj nie jest źle:D Możemy się wymienić <czarodziej>
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2010, 12:13
Posty: 39

Postprzez Pyton162 » 9 maja 2013, 19:23

Lukasz jak postepy przy mazdzie, sezon w pelni trzeba karac hondy :D
Pyton162
 

Postprzez misiak89-89 » 10 maja 2013, 17:05

christoo napisał(a): Możemy się wymienić <czarodziej>


zasada "zamienianie jest fajne" nie działa tu absolutnie :P

Pyton162 napisał(a):Lukasz jak postepy przy mazdzie, sezon w pelni trzeba karac hondy :D


generalnie silnik jest poskładany, została kosmetyka oraz podłączenie DET'a, ale tu liczę na pomoc Mariusa :) spraw stary aby zaczeło to w końcu śmigać :P

Dopisano 10 maja 2013, 17:17:

foto gratów

głowy po portingu, wymianie uszczelniaczy, planowaniu, docieraniu zaworów
Obrazek

Obrazek

kolektor , przepustnica kl31
Obrazek

do tego jeszcze wtryskiwacze 300cc
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Rafał_ » 10 maja 2013, 23:43

Z czego wtryski i w jakim celu ?? :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez misiak89-89 » 11 maja 2013, 09:06

Wtryski są z 929 3.0 v6 a po to aby w wyższych obrotach nie brakło zupy, ale to bardziej pod zapas na dalsze mody.

Ciekawi mnie bardzie czy chłopakom uda się zgrac przepływomierz klze pod system <oczy>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Rafał_ » 11 maja 2013, 10:28

W serii ZE pracuje z przepływką je50, która jest sporą restrykcją w dolocie :( Po za tym jak zmieniasz wtryski to zrób od razu tryb FI i komwersję na MAP <faja>
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez misiak89-89 » 11 maja 2013, 15:23

jarek.ZE napisał(a):W serii ZE pracuje z przepływką je50, która jest sporą restrykcją w dolocie :(


ale nie takim zdławieniem jak przepływomierz z kf'a. A jeśli chodzi o komwersję to ponoć jest za dużo zachodu i jest to zupełnie nie opłacalne pod moje modyfikacje <oczy> nie znam się aż tak, ale nie ukrywam że mocno myślałem aby pozbyc się tego ustrojstwa. Na dobrą sprawę przepustnica jest rozwiercona, tak samo wyloty z kolektora oraz kompletny porting głowic, więc do pełni szczęścia brakowałoby usunąć zwężkę <oczy>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez MIRU » 12 maja 2013, 21:35

misiak89-89 napisał(a):ale nie takim zdławieniem jak przepływomierz z kf'a.

u mnie przepływka z kf miała swiatło na przelot i raczej nie był to korek w porównaniu do tego z ZE :)
Obrazek
a co do konwersji to nie jest tak strasznie...auto po konwersji smigało jak seria z przepływką, a robiłem to pierwszy raz na czuja bez sondy :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Rafał_ » 12 maja 2013, 22:35

Dokładnie <spoko> Po zmianie wtrysków tryb FI będzie najlepszym rozwiązaniem.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Pyton162 » 24 maja 2013, 19:30

kiedy upalamy , wystroi ja ktos w poznaniu . Jak nie to ciagaj do wawy do coobcia bo sezon w pelni

Dopisano 30 lip 2013 22:18:

halo , dzieje sie tu coś
Pyton162
 

Postprzez Fasola » 2 wrz 2013, 10:02

Czy to autko jeszcze w ogóle żyje ?? Co się stało z tym killerem ??
Fasola
 

Postprzez Pyton162 » 2 wrz 2013, 17:36

to auto stoi cały czas w poznaniu i sie psuje bo taki jeden mistrz tuningu dom buduje zamiast skończyć to co zaczął robić.
Pyton162
 

Postprzez Fasola » 2 wrz 2013, 19:07

Pyton162 napisał(a):to auto stoi cały czas w poznaniu i sie psuje bo taki jeden mistrz tuningu dom buduje zamiast skończyć to co zaczął robić.


no to nieźle :|, szkoda auta, psuje się nieużywane :(
Fasola
 

Postprzez misiak89-89 » 3 wrz 2013, 12:31

W sumie to trochę tracę nadzieje. Jakiś odwieczny problem mam z tymi autami a wczoraj jeszcze dzwon golfem:–(
Grunt zeby sie nie łamać a jakos będzie....
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy