Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Sporo.
Ja do siebie dolalem prawie litr na początku by mieć 1cm ponad max a potem do końca może setkę jeszcze, by ten stan utrzymac.
Ja do siebie dolalem prawie litr na początku by mieć 1cm ponad max a potem do końca może setkę jeszcze, by ten stan utrzymac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ciekawe na kiedy to wszystko poskładasz Łukasz...
Ciesze się że mogłem pomóc w sprawdzeniu i odebraniu Zawieszenia po które jechaliśmy w mega ulewie
Aczkolwiek kolega pozbywający się części okazał się skarbnica wiedzy i sporym sklepem z częściami
Jak by ktoś był zainteresowany blokiem z tłokami Wiseco na 11.5 kompresji lub zestawem aero OEM to gorąco polecam kolegę Stiana
Szkoda ze nie będzie tłoków
, ale fajnie że wlecą wałeczki 
Ciesze się że mogłem pomóc w sprawdzeniu i odebraniu Zawieszenia po które jechaliśmy w mega ulewie
Aczkolwiek kolega pozbywający się części okazał się skarbnica wiedzy i sporym sklepem z częściami
Jak by ktoś był zainteresowany blokiem z tłokami Wiseco na 11.5 kompresji lub zestawem aero OEM to gorąco polecam kolegę Stiana
Szkoda ze nie będzie tłoków
Walka z czasem przed Poznaniem 
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Co jest niezwykłego w tych wałkach? Przerobione jakoś? Krzywki? Bo KL01 to pakowali do zwykłych KLDE a nawet do poliftowych KFDE 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Co do wałków to coś takiego na ten wzor;
COLT RACE GRIND
INT & EXH: 218° @ .050 .363 LIFT (288° Advertised duration)
COLT RACE GRIND
INT & EXH: 218° @ .050 .363 LIFT (288° Advertised duration)
Oj będzie strzelał z wydechu na takim wałku, będzie. Seryjny kael ma chyba 204° @ .050 i wznios mniejszy o jakieś 0,7mm. Ciekawi mnie jaka kreska wyjdzie, i o ile zawęzi się zakres momentu.
edit: Cat Cams ma nadal w ofercie wałki do Kaela. Jedyne 6147zł za komplet
edit: Cat Cams ma nadal w ofercie wałki do Kaela. Jedyne 6147zł za komplet
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Seryjne klde ma 198° klze 200° wzios większy o 0.5mm okolo
Poprzedni właściciel miał podniesione obroty do 1100 na jałowym i jeszcze falował
Poprzedni właściciel miał podniesione obroty do 1100 na jałowym i jeszcze falował
I z samych wałków jaki byłby przyrost mocy?
Taka cena za gotowe wałki? A jakby je oddać (stare) by je napawać to koszt nie byłby mniejszy?
Taka cena za gotowe wałki? A jakby je oddać (stare) by je napawać to koszt nie byłby mniejszy?
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Mało kto się bawi w napawanie nadwymiaru celem zwiększania mocy. Najprędzej to wyprodukują Ci nowe wałki.
Z samych wałków przyrost byłby niewielki. Dopiero jak wałki są częścią większej układanki to są przyrosty. We wściekłej jest akurat wszystko co potrzeba żeby ten kael wypluł ze 190km.
Z samych wałków przyrost byłby niewielki. Dopiero jak wałki są częścią większej układanki to są przyrosty. We wściekłej jest akurat wszystko co potrzeba żeby ten kael wypluł ze 190km.
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Wiem że nie wielki... Narazie rozpoznaje co i wg bo plan ambitny na nast rok a nw jak bedzię się lepiej opłacać. Bazę już mam
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Dzieki Grzegorz za zaltwienie tematow, mam teraz bodziec do dzialania dalej
wykres stiana na samych walkach, dolocie, wydechu i edisie
wynik fajny, natomiast chciałbym pójść o krok dalej i wrzucic jeszcze itb tej zimy, takze trzymajcie kciuki;)
wynik fajny, natomiast chciałbym pójść o krok dalej i wrzucic jeszcze itb tej zimy, takze trzymajcie kciuki;)
Noo Misiak I to mnie się podoba. Będzie sztos w UJ.
BTW o jakim aero pisze Grzechu?
BTW o jakim aero pisze Grzechu?
grzegorzjubymx6 napisał(a):aero OEM
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bolo dzieki, w koncu cos rusze z moca a chodzi o Mazdaspeed pakiet: skrzydlo, progi, dokladka.
To przygotuj kilka tyś za to... I żeby udało Ci się znaleźć
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Gotowy do zapakowania taki zestaw 1500EU
Plus wysyłka z Norwegii do Polski jakieś 1000 zł xd
I myślę że już brakuje chętnych
Plus wysyłka z Norwegii do Polski jakieś 1000 zł xd
I myślę że już brakuje chętnych
wysyłka bardzo tania... ale sama cena to przesada... Sam za przesyłkę ponad 3 wyłożyłem
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
No cena zakupu powala
Ale taki pakiet OEM to rzadkość
można do tego Dorzucić zdrowa budę gratis ale odbiór osobisty

Ale taki pakiet OEM to rzadkość

można do tego Dorzucić zdrowa budę gratis ale odbiór osobisty
Coś za coś... Za taki hajs to ładnie można już porobić przy podwoziu
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
misiak89-89 napisał(a):Dzieki Grzegorz za zaltwienie tematow, mam teraz bodziec do dzialania dalej![]()
Nie ma za co
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości