ProboszczV6 napisał(a):ac-w03
moim kilkuletnim typem są barakudy – dużo ciszej pracują, ale wybór należy przede wszystkim od "inwestora"
www.mazdaspeed.pl
ProboszczV6 napisał(a):ac-w03
gt10r5 napisał(a):opaski ślimakowe?
gt10r5 napisał(a):Zdecydowanie lepiej wygląda przy opcji w031.
Reszta to też dobrze byłoby przerobić. Blastera na sensowny filtr, reduktor tak samo, elektronikę
Wisienką na torcie byłaby kompensacja między bankami
PS. Mamy 2022 i dalej opaski ślimakowe?
zadra napisał(a):lepiej wyglądają niż "trytytki"
Blaster sprawdza się świetnie i wkład kosztuje śmieszne pieniądze, nawet podstawowy wkład za 6-7zł jest wystarczająco dobry, w wężach i wtryskach nie ma śladu zanieczyszczeń.
dokładniej antarctic. Też lubię i szanuję, chociaż wycofali go już z sprzedaży. Często gęsto w starszych instalkach siedzi artic i one imho lepiej już nie wkładać.Tomasetto AT13
fabryczne ograniczone korekty to nic złego. Jeśli coś działa dobrze to po co to zmieniać?
Opaski skręcane mają tą podstawową zaletę, że można je rozkręcić i skręcić, dokręcić w razie potrzeby, oetiker jest jednorazowy a przewody mają tendencję do "siadania" z czasem. Szkoda tylko że takie opaski skręcane są duże i niezbyt piękne, ale... to ma działać i nie wnerwiać.
AC-W031, dzięki, tej wersji jeszcze nie widziałem, nie śledzę tego rynku z powodów podanych wyżej. Jak padną Hany to rozważę ich montaż w KJ, wyglądają na zauważalnie mniejsze niż te W03, więc jest szansa, że wizualnie wreszcie ten KJ zacznie wyglądać tak jak jeździ.
freestylee napisał(a):LPG straciło ostatnio znów nastawy/parametry
zadra napisał(a):freestylee napisał(a):LPG straciło ostatnio znów nastawy/parametry
chyba już czas na zmianę komputera gazowego, skoro tak często zapomina do czego jest przeznaczony.
Wiesz, że jak te mapy gubi, to jeździsz na niewiadomo jakich parametrach a od tego może i głowiczka pomachać wypalonym zaworem na dowidzenia.. Szkoda wpakować się w robotę przy głowicach, jeśli sterownik kosztuje ze 300.. 400 zł..
Fajnie, że auto jeździ i cieszy.
caroleck napisał(a):Ja tam wole ori dokładkę GT. Ta jest jaky na siłe tam miała być
Sterownik gazu ma w ch..uj lat więc i tak dobrze, że tyle wytrzymał.
Jak się trzyma lewy próg i lewy błotnik tył Na zdjeciach widać, że jeszcze są w kupie
ProboszczV6 napisał(a):Akumulatory to rzeczywiście loteria, osobiście od jakiegoś czasu zakładam akumulatory Yuasa. Jeden z nich od 7 lat odpala KLa bez zająknięcia przy raczej mało przyjaznym dla niego użytkowaniu. Większość to jazda 2km i tyle. Tej zimy zostało auto z kluczykiem i radiem na 2 dni w garażu, wywaliło go do zera. Okazało się, że po porządnym ładowaniu nadal działa poprawnie. Drugi akumulator Yuasa odpala KJ od 5 lat, również bez zająknięcia w każdych warunkach. Inny od 3 lat odpala Saaba klekota 2.2.
Wcześniej w KL zastąpiłem oryginalny akumulator Motorcraft z 97 roku, w X9 była Varta-te akumulatory to jakieś nieporozumienie, później przez 3 lata chińczyk aż dostał zwarcia. W Saabie było już wszystko, od Exide, Centry, po marketowe chinole. Dopiero obecny sprawdza się nieźle.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości