Wczoraj odbyło się strojenie i oczywiście kupa
Wtryski wyprzęgły przy 6krpm i 0.8b a doładowanie wciąż rosło(o czym póżniej) więc juz zamówione 540tki niebieskie z RX8
Ogólnie w dolnym zakresie auto jedzie ciut gorzej jak na poprzednim setupie ale od 5krpm zaczyna się ''gnóóóój"
Turbo wstaje przy ok 2.5krpm,przy 3krpm jest ok 0.45b i taks sobie trzyma,po czym przy niecałych 5krpm zaczyna pompować liniowo z obrotami więc przy 6krpm jest 0.8 a pod odcinką będzie ok 1.1-1.2b
I tu zaczyna sięproblem,bo WG otwarty a doładowanie rośnie.Więc albo się przycina i nie otwiera do końca albo trzeba będzie zdjąć turbo i sfrezować WG .
Kolejna sprawa to strzały z wydechu pod obciążeniem przy ok 4-4,5krpm na 1 i 2 biegu.
Fakt ze podlana do czasu ogarnięcia wtrysków i finalnego strojenia ,ale dziwne że strzela pod obciążeniem.
Świece nowe,jutro zmienię przewody WN i sprawdzę kopułkę/palec.
Termostat tez do wymiany bo silnik niedogrzany i może to wina korekt.
w piątek sprawdzę kompresję czy to nie zawór dostał w pupe
Tak więc na Poznań chyba nie pojadę,a nawet jesli to znów rekreacyjnie bez hamulcy
![płacze <płacze>](./images/smilies/placze.GIF)