Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...
Nie narysuje ci schematu.Pisze telefonu.A wtryski wpina sie w 18 i 20 pin w decie z tego co mi wiadomo.Tak sa wpiete i nieda sie nimi sterować
Ciężko będzie napisać coś konstruktywnego jeżeli nie dasz schematu jak podłączyłeś. Trochę wysiłku i dobrej woli z Twojej strony by się przydało
Nawet nie wiadomo czy DET ma działać w trybie normalnym czy FIT??
Przewodów od wtrysków nie ruszaj – niech idą tak jak w serii. Bezpośrednie sterowanie wtryskami Ci nie jest potrzebne. Jeżeli się przy tym jednak upierasz to Twój problem może być spowodowany brakiem pull-up. Oraz poprawnego wybrania trybu obsługi wtryskiwaczy w sofcie.
Przydałoby się podłączenie zewnętrznego MAP do Ecumastera żebyś miał z czego czytać obciążenie – TPS jako deflection w doładowanym silniku spowoduje rychły jego koniec
Analaog Out#1 ecumastera – tam ma być podpięty pin wejściowy sygnału dla MAF seryjnego ECU.
Analog In#1 – sygnał wejściowy z MAF
Przewodów od wtrysków nie ruszaj – niech idą tak jak w serii. Bezpośrednie sterowanie wtryskami Ci nie jest potrzebne. Jeżeli się przy tym jednak upierasz to Twój problem może być spowodowany brakiem pull-up. Oraz poprawnego wybrania trybu obsługi wtryskiwaczy w sofcie.
Przydałoby się podłączenie zewnętrznego MAP do Ecumastera żebyś miał z czego czytać obciążenie – TPS jako deflection w doładowanym silniku spowoduje rychły jego koniec
Analaog Out#1 ecumastera – tam ma być podpięty pin wejściowy sygnału dla MAF seryjnego ECU.
Analog In#1 – sygnał wejściowy z MAF
Itak jest wpiete.chodzi o to ze sterowanie wtryskami niema .ja nie bawie sie na laptopie tylko znajomy.i twierdzi ze kazda zmiana w decie nie robi nic z wtryskami
Mazda jeździła na doładowaniu 0.3 bara. Obecnie szykuje sie na nowy sezon i mocniejsze doładowanie
Postaram sie wrzucić filmik jak jezdziła 
widziałem na FB filmiki – nieźle to lata
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Udało mi się znaleść chwile czasu żeby pochwalić się co z Mazdą
Mam mnóstwo zdjęć tylko niemam czasu tyle wrzucać pojedyńczo na jakieś serwery i pokolei wrzucać na forum. Moze ktoś ma jakieś patenty na to ? może się pochwalić
Tak w skrócie, kółko zrobione mniejsze,narazie nie zdradze ile
kolektory owinięte nowymi bandażami, podciśnienia zrobione na niebieskie silikony. Aktualnie czekam na zderzak od lakiernika,potem przegląd bo juz niema
Mazda stała 8 miesiecy w garazu
a potem przydało by się to wystroić
Postaram się wrzucić te wszystkie zdjęcia żeby się podzielić moją pracą z wami
Ewentualnie pytajcie to bede wrzucał jakieś pojedyncze zdjecia 
Pozdro
Tak w skrócie, kółko zrobione mniejsze,narazie nie zdradze ile
Postaram się wrzucić te wszystkie zdjęcia żeby się podzielić moją pracą z wami
Pozdro
Bardzo ładnie to wygląda.Sam myślę nad kompresorem do BPka w BA.Masz może jakieś szablony mocowań ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.
Rafalkom napisał(a):Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.
ZMa można podobno ładnie turbić, szczególnie w wesji EU, ze względu na system VICS który świetnie dobiera dawki powietrza
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości