Mazda 323F BA KL-ZE '95 White Samurai

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Koci@k » 19 mar 2016, 21:20

Super,że działasz <spoko> Na chorobę nikt nie może, powoli dojdziesz do ładu i na pewno jeszcze da Tobie dużo frajdy bialutka :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez młody323fba » 20 mar 2016, 10:29

Koci@k napisał(a):Super,że działasz <spoko> Na chorobę nikt nie może, powoli dojdziesz do ładu i na pewno jeszcze da Tobie dużo frajdy bialutka :)

już nie mogę się doczekać tak na prawdę ale gdy już wszystko będzie dobrze to pewnie sama się odwdzięczy od razu silencer wyciągam sąsiadów trzeba obudzić hehe :P
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez _Nocny » 4 kwi 2016, 23:47

Cześć :) widzę że ładne masz o mnie zdanie. Po pierwsze rozmawiając z Tobą mówiłem że ja się na mechanice zbytnio nie znam i jeżdżę do mechaników. Remont silnika jaki robiłem to był jakoś końcówka 2014 albo początek 2015. Wymieniałem komplet zaworów i była oddana do "przetoczenia" głowica pod nową uszczelkę. Nie wiem jak on to zrobił i czego użył bo nad nim nie stałem. Autko jeździło póżniej u mnie przez rok. Przez ten rok wymieniłem jak dobrze pamiętam kopułkę i paluch i olej. Musiałbym sprawdzić ile tysięcy km przejechałem pomijając jeżdżenie do pracy bo nie jeździłem bo szkoda było mi silnika na 4km które dzieliły mnie między domem a pracą. Do tego doszły mnie słychy że podobno tak pałowałeś silnik aż marchewy Ci leciały z wydechu...dodam też fakt iż sam widziałem jak piłowałeś silnik stojąc u mnie pod kamienicą do 8 tyś i zwracałem Ci na to uwagę...

Dziękuje za uwagę i pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 31 lip 2014, 00:05
Posty: 5 (3/0)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323F 95'

Postprzez KUZAJ » 6 maja 2016, 09:40

Dzieje się tu coś? ?
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 673 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez rossi » 7 maja 2016, 10:28

KUZAJ napisał(a):Dzieje się tu coś? ?


chyba się nie poddał :)
Forum to nie agencja towarzyska-NIE DOGODZIMY KAŻDEMU !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2013, 21:33
Posty: 384 (12/10)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323F BA Z5 1998r

Postprzez ST Seba TD » 8 maja 2016, 16:13

Nie rozumiem tego najazdu na Xeda.Nie znam go długo,bo 5 lat ale widziałem,że zawsze dbał o samochody.Nie sprzedalby raczej komuś bubla i robił sobie kłopoty będąc na językach później.Druga sprawa jest taka,że kupują KL-ZE to takie auto posiada się po to by w większości je palowac...
Serce wali jak dzwon, pompuje krew,
tętno rozsadza ci skroń, prześladuje pech,
czujesz nadchodzący zgon, sam byś już najchętniej zdechł,
ten kawałek to pomocna dłoń, do góry łeb!

Wyobraź sobie,że Twoje chomiki to mała armia.Poruszają Twój silnik swymi małymi nóżkami tak szybko jak tylko mogą,a maszyna sunie delikatnie po drodze.

Pozdrawiam wszystkich tych,którzy obrażają się za czyjeś opinie i poglądy na świat ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2012, 22:55
Posty: 1279 (8/11)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 PB+LPG

Postprzez młody323fba » 24 cze 2016, 18:43

_Nocny napisał(a):Cześć :) widzę że ładne masz o mnie zdanie. Po pierwsze rozmawiając z Tobą mówiłem że ja się na mechanice zbytnio nie znam i jeżdżę do mechaników. Remont silnika jaki robiłem to był jakoś końcówka 2014 albo początek 2015. Wymieniałem komplet zaworów i była oddana do "przetoczenia" głowica pod nową uszczelkę. Nie wiem jak on to zrobił i czego użył bo nad nim nie stałem. Autko jeździło póżniej u mnie przez rok. Przez ten rok wymieniłem jak dobrze pamiętam kopułkę i paluch i olej. Musiałbym sprawdzić ile tysięcy km przejechałem pomijając jeżdżenie do pracy bo nie jeździłem bo szkoda było mi silnika na 4km które dzieliły mnie między domem a pracą. Do tego doszły mnie słychy że podobno tak pałowałeś silnik aż marchewy Ci leciały z wydechu...dodam też fakt iż sam widziałem jak piłowałeś silnik stojąc u mnie pod kamienicą do 8 tyś i zwracałem Ci na to uwagę...

Dziękuje za uwagę i pozdrawiam :)

Po pierwsze nie chce sie juz z toba tutaj jakoś wielce klocic bo wiadoma sprawa jest kazdy tym samochodem robil wielkie cuda niewidy co sie stalo to sie stalo mowi sie trudno ale silnik juz na 2 dzien po kupnie mial swoje maniery wiec nie mow mi ze cos go nie bolalo po prostu tez nie chciales o nim chetnie rozmawiac skoro gdy przyjechalem po jego kupno to rozmawialem o tym samochodzie z twoim tata ktory nic nie wiedzial na jego temat praktycznie a z toba mialem stycznosc juz po jego zakupie a to ze raz jej dalem do odcinki to chyba nic zlego prawda ?... Pozdrawiam

Dopisano 24 cze 2016, 18:48:

rossi napisał(a):
KUZAJ napisał(a):Dzieje się tu coś? ?


chyba się nie poddał :)

Jutro wszystko opisze niestety czas mnie goni, powiem tyle auto nie długo wyjezdza :) !
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez rafał88 » 24 cze 2016, 22:02

I zayebiśćie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez młody323fba » 25 cze 2016, 13:33

rafał88 napisał(a):I zayebiśćie <spoko>

Nie wiem tak na prawdę od czego zacząć ale postaram się to krótko opisać a więc tak...:)
-Silnik już jest zdrowiutki że tak powiem nie bawiłem się w kupno używanego KL-ZE z tego względu że ten samochód będzie ze mną na wieki :) więc wolałem wiedzieć co mam.
Szlif kompletnie całego silnika z pierścieniami,honowaniem,panewkami,+ nowymi tłokami wyszedł mnie na dzien dzisiejszy 3660zł :(
-Zostala naprawiona a za razem odnowiona wiązka elektryczna tego silnika to co tam było to druciarstwo to delikatne słowo. <lol>
-Pomalowane zostały progi,przednia dokładka,tylny zderzak,oraz dokładki tylne. :>
-Auto zostało w ten czas całe spolerowane na nowo by jakoś to wszystko wyglądało. <oczko>
-Została usunięta z silnika instalacja LPG z czego niezmiernie się cieszę :).
-Został zbudowany cały dolot na nowo z rury alu połysk :)
-Silnik leży już u mojego mechanika w garażu niestety czekamy na śruby na głowice mają przyjść w ciągu 10 dni roboczych za komplet płacę 160zł x2 bo 2 głowice.
Uszczelki powoli wszystko się zjeżdża zimeringi,paski,pompa wody,filtry, masa tego wszystkiego jest, podobno do 10 lipca mam wyjechać lecz co z tego jak i tak będę jeździł jak dziadek hehe... :)
to wszystko jak na razie z tego co mi przychodzi na myśl jeśli coś jeszcze będzie to edytuje i dopisze Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez Koci@k » 25 cze 2016, 16:08

Miło się czyta <jupi> To niebawem będziesz się cieszył autkiem tak 100 procentowo, cieszę się :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5501 (436/229)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Neonixos666 » 26 cze 2016, 00:11

młody323fba napisał(a):-Została usunięta z silnika instalacja LPG z czego niezmiernie się cieszę :).


Zwykle ludzie się cieszą jak taka instalacja jest założona <lol>

Wytrwałości życzę bo sporo włożone by mazda śmigała jak dawniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9512 (52/242)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez młody323fba » 26 cze 2016, 00:50

Neonixos666 napisał(a):
młody323fba napisał(a):-Została usunięta z silnika instalacja LPG z czego niezmiernie się cieszę :).


Zwykle ludzie się cieszą jak taka instalacja jest założona <lol>

Wytrwałości życzę bo sporo włożone by mazda śmigała jak dawniej.

Szczerze wstyd mi było z tego względu że pod maską siedzi silnik za 5k a jest jeżdzone na gazie czy chociażby ta instalacja istnieje w nim z tego też względu wolałem ją wyrzucić a jak bedzie kryzys to się kupi coś do jazdy eko jakąś Z5 czy Bp'ka :D
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez młody323fba » 27 cze 2016, 20:43

:)
Załączniki
10333629_1044535975605652_6476774603606344770_o.jpg
13124785_600814046742527_4027912700491939367_n.jpg
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez piwo » 28 cze 2016, 15:27

Pamietaj aby zlac olej po remoncie po 200km i zalać nowy.to bardzo wazne jak chcesz pojeździć trochę dluzej na tym silniku i nie zatrzeć panewek
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4876 (269/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez młody323fba » 28 cze 2016, 19:43

piwo napisał(a):Pamietaj aby zlac olej po remoncie po 200km i zalać nowy.to bardzo wazne jak chcesz pojeździć trochę dluzej na tym silniku i nie zatrzeć panewek

Serio? mój mechanik mówił żeby zrobić 1500 i dopiero zlać i zalać świeży i można latać już śmiało :)
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez piwo » 28 cze 2016, 20:22

no mi panewke obrocilo po remoncie po 400km. ja bym az tyle nie ryzykowal. szczerze to chlopaki na racingforum zalecaja 3 zmiany oleju: po remonciue zalac najtanszy mineral i zlac go po paru godzinach pracy. potem zalac polsyntetyk i pojezdzic z 1000km. potem zlac i nalac syntetyk i jezdzic do nastepnej juz zalecanej wymiany oleju. silnik najlepiej uklada sie na minerale, ale wtedy tez jest najwiecej opilkow ktore moga wleciec np na panewki.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=29416
ja bym nie zalewal na poczatek dobrym olejem a wrecz najtanszym ale robil na poczatku bardzo szybo zmiany. najwazniejsze zeby szybko opilkow pozbyc sie z silnika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4876 (269/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez młody323fba » 28 cze 2016, 21:01

piwo napisał(a):no mi panewke obrocilo po remoncie po 400km. ja bym az tyle nie ryzykowal. szczerze to chlopaki na racingforum zalecaja 3 zmiany oleju: po remonciue zalac najtanszy mineral i zlac go po paru godzinach pracy. potem zalac polsyntetyk i pojezdzic z 1000km. potem zlac i nalac syntetyk i jezdzic do nastepnej juz zalecanej wymiany oleju. silnik najlepiej uklada sie na minerale, ale wtedy tez jest najwiecej opilkow ktore moga wleciec np na panewki.
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=29416
ja bym nie zalewal na poczatek dobrym olejem a wrecz najtanszym ale robil na poczatku bardzo szybo zmiany. najwazniejsze zeby szybko opilkow pozbyc sie z silnika.

Dziekuje bardzo na pewno mi sie to przyda i zrobie tak jak zalecasz :) tym bardziej ze olej to kwestia 80 zł a remont jakies 30x tyle :D więc wolę posłuchać się was lepiej by silnik nie miał opiłków tylko byl czysty :)
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez mlody1921 » 1 lip 2016, 16:16

Dokładnie jak pisze kolega
1. wymiana oleju po 200km
2. wymiana oleju po 700km
3. wymiana oleju po 1500km

Po 1 widać jak na oleju jest taka srebrzanka chyba z docierajacych sie pierścieni i honowania

I fajnie widac jak jest korek z magnesem neodymowym wyglądał jak jerzyk nabity :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez młody323fba » 6 lip 2016, 21:14

mlody1921 napisał(a):Dokładnie jak pisze kolega
1. wymiana oleju po 200km
2. wymiana oleju po 700km
3. wymiana oleju po 1500km

Po 1 widać jak na oleju jest taka srebrzanka chyba z docierajacych sie pierścieni i honowania

I fajnie widac jak jest korek z magnesem neodymowym wyglądał jak jerzyk nabity :D

I też tak zrobię bede wymienial olej tak jak podajecie mi tutaj mialem wlasnie zrobic dwie wymiany po remoncie lecz czlowiek uczy sie cale zycie i poslucham tez was :) emm korka z magnesem wlasnie nie mam a zapewne fajne zjawisko jest ;) !
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:58
Posty: 56
Skąd: Września wielkopolska
Auto: mazda 323f ba 2.5 klze

Postprzez mlody1921 » 7 lip 2016, 11:02

Chyba widziałem cie ostatnio na drodze Sandomierz-Tarnobrzeg ;>?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy