Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
też podobają mi się złote i chyba takie beda   
			
			VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Sprej złoty zakupiony .
No i zaczeło się Mazda na podnośniku . Chcecie fotorelację z przemiany z 4 x 100 na 5 x 114,3 ?
			
			No i zaczeło się Mazda na podnośniku . Chcecie fotorelację z przemiany z 4 x 100 na 5 x 114,3 ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		No i zaczeło sie pod górę . 
Po rozkręceniu przodu w GT sworzeń wahacza ma średnice 16 mm a zwrotnica od Mazdy 323 BA ma 18 mm więc szybko do hurtowni . Zakupiłem 2 nowe sworznie od 323 BA V6 ( ma te same oznaczenie co GTX i GTR ) Koszt 110 zł za 2 sworznie FEBI i jedziemy dalej .
Opony juz na felgach czekają na montaż.
Sworzeń GT kontra V6 – jest różnica
			
			
				
			Po rozkręceniu przodu w GT sworzeń wahacza ma średnice 16 mm a zwrotnica od Mazdy 323 BA ma 18 mm więc szybko do hurtowni . Zakupiłem 2 nowe sworznie od 323 BA V6 ( ma te same oznaczenie co GTX i GTR ) Koszt 110 zł za 2 sworznie FEBI i jedziemy dalej .
Opony juz na felgach czekają na montaż.
Sworzeń GT kontra V6 – jest różnica
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Jaki przyszły sezon ? Jutro już hamulce będą dotarte.  Przód juz ogarnięty.
Z tyłem sa klocki i śryby nie chca współpracować . Zalane WD 40 na 24 H i pistolet nie da rady ich ruszyć .
Dziś jeszcze próba palnikiem .
Dopisano Śr, 4 listopada 2015, 14:48:
obiecany filmik z przyspieszenia od 0 do 200 km /h doładowanie 0,6 bara
( seria )
			
			
				
			Z tyłem sa klocki i śryby nie chca współpracować . Zalane WD 40 na 24 H i pistolet nie da rady ich ruszyć .
Dziś jeszcze próba palnikiem .
Dopisano Śr, 4 listopada 2015, 14:48:
obiecany filmik z przyspieszenia od 0 do 200 km /h doładowanie 0,6 bara
( seria )
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Tadaaaaa......  Zrobione 5 x 114,3 zamontowane 
Teraz delikatnie 100 km po mieście niech się ułoży i dotrze .
zdjęcie na szybko i brudno i wogóle jakies takie beeee ale jest !
No i kupiłem nasępną perełkę z GTR a jutro ma przyjść
  jutro ma przyjść  
			
			
				
			Teraz delikatnie 100 km po mieście niech się ułoży i dotrze .
zdjęcie na szybko i brudno i wogóle jakies takie beeee ale jest !
No i kupiłem nasępną perełkę z GTR a
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Robi się poważnie 
			
			
		
Wrażenia z jazdy – za kierownicą:
Brak słów. Startuje w takim tempie, że mój Xedos wysiada. 
 
.... Jak ochlonę to napiszę coś więcej. Na razie zrobiłem się zazdrosny
			
			Brak słów. Startuje w takim tempie, że mój Xedos wysiada.
.... Jak ochlonę to napiszę coś więcej. Na razie zrobiłem się zazdrosny
 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2295 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
 SIMSON SR 2 '59r ,
 Suzuki GR650 '83r
 Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
 Bashan 250 – skradziony,
 Colt '99 1,3,
 TDM 850 '01
no wczoraj sklepaliśmy jakiegoś ścigacza na 2 pasmówce  .
tak to wyglada i hamuje już coraz lepiej
z tyłu sa długie szpilki na dystans około 20 mm – może kiedyś ?
Niestety tylne piasty wyja niesamowicie do wymiany oba łożyska 
  
dziś zabieram sie do roboty .
			
			
				
			tak to wyglada i hamuje już coraz lepiej
z tyłu sa długie szpilki na dystans około 20 mm – może kiedyś ?
Niestety tylne piasty wyja niesamowicie do wymiany oba łożyska
dziś zabieram sie do roboty .
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		na razie rozgryzłem temat piast do Mazdy 323 Ba V6 na 5 śrub. Moje sa uszkodzone ( wyją ) łożyska jak i w lewym tak i w prawym kole tylnym.  Niestety łożysko jest wprasowane w piastę i stanowi jego bierznię wiec trzeba kupić cały zestaw. A jak go sie w końcu znajdzie to ceny za 1 szt zaczynają sie od 230 zł  x 2 szt 460 zł  .  Więc warto kupić od sprawdzonego dostawcy całe zwrotnice .
 .  Więc warto kupić od sprawdzonego dostawcy całe zwrotnice .
Koszt łożysk przewuższły by koszt zakupu całych zwrotnic .
 .
Poszukałem po necie i hurtowniach i po 2 dniach znalazłem mega okazję 2 zwrotnice czekały nam mnie 6 lat w sklepie Klient zamówił 6 lat temu dał zliczkę i nigdy towaru nie odebrał . Za 2 piasty NÓWKI zapłaciłem tylko 160 zł  – JUPI  – Auto juz na podnośniku
 Klient zamówił 6 lat temu dał zliczkę i nigdy towaru nie odebrał . Za 2 piasty NÓWKI zapłaciłem tylko 160 zł  – JUPI  – Auto juz na podnośniku 
Zdjecia starych zwrotnic – jedna z teori mówi że łożyska wykończyły rzedłużone szpilki i dystans ?
			
			
				
			Koszt łożysk przewuższły by koszt zakupu całych zwrotnic
Poszukałem po necie i hurtowniach i po 2 dniach znalazłem mega okazję 2 zwrotnice czekały nam mnie 6 lat w sklepie
Zdjecia starych zwrotnic – jedna z teori mówi że łożyska wykończyły rzedłużone szpilki i dystans ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości



 !
!




