Witam
Nadeszła ta chwila, w której przedstawiam wam swoją M

Dlaczego akurat ona?
Z mazdą idę przez życie dość długo, bo pamiętam jeszcze czasy dzieciństwa, pozatym na pierwsze autko poszła pod nóż 323f ba z silniczkiem BP, po dość udanej współpracy nadszedł czas na wymianę na coś innego. ale co?.. Napewno japończyk, niekoniecznie Mazda. Potem okazało się że koniecznie musi być BeJota w SPORTIVIE
. Auto które jest oryginalne, niespotykane i jedyne w swoim rodzaju.Tak więc BA sprzedana 2 tyg przed urodzinami, a pech chciał że Sporiva kupiłem w dniu swoich urodzin
tj 23.02.2014. Lepszego prezentu nie mogłem sobie wymarzyc Pojechaliśmy do gościa i
byłem wniebowzięty. Auto z zewnątrz wyglądało całkiem całkiem delikatne ryski i minimalne obtarcie na zderzaku, norma. Wewnątrz jakby wyjechała z salonu
Zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, sprzęgło poprostu cykało jak w zegarku. M Miała 2 minusy, mianowicie: ten jeden na akumulatorze, a ten drugi taki, że nie była moja. Postanowiłem szybko to rozwiązac, dobiliśmy targu. Gościu dał jeszcze komplet zimówek na stalówce i wracamy do domu
Troche suchych faktów
– jednostka napędowa o pojemności 1991cm3 legitumująca się mocą 131km i momentem obrotowym rzędu 171 Nm
-przebieg w dniu zakupu 106 tyś km udokumentowane. Obecnie 117tyś
-wyklepana w 2003r przez co ma możliwie najfajniejsze fanty wśród Sportivów
-4 poduchy
-grzane
-climatronic
-spryskiwacze lamp
-kierunkowskazy
-światła
-trójramienna kierownica z perforowaną skórą
-wspomaganie
-4 szyby w prądzie
-kontrola trakcji & ABS
-komputer pokładowy
-automatycznie włączane światła
-i wszystko inne co maja seryjnie Sportivy, a o czym nie warto zanudzać
Naprawy/wymiany:
-zaraz po zakupie filtry, oleje i dedykowane dywaniki super hiper welur

-łożysko prawy przód. Wsadzone jakieś dobre japońskie. W sumie to się dziwie czemu padło oryginalne
-zacisk prawy przód. Nie odbijał -16.01.2015
-wymiana reperatur tył. Co się okazało nie było ich do czego przyspawać więc dodatkowo wyspawane fartuchów wewnątrz, połatanie kielichów (dziury na pięści) i wzmocnienie podłużnic z tyłu bo przegnite. – 18.05.2015-16.06.2015
-łączniki stabilizatarów CTR 22.07.2015
-Kpl rozrząd oe/oem 07.2015
Mody
-na pierwszy ogień poszła końcówka tłumika, białe boczne kierunki i zaciski na złoto.
-delikatny akcent carbonu przy radiu
-jakieś kółko 17x7' et 42 + niskobudżetowe opony nankang NS2 w rozmiarze 205/40
– nie wiem czy to można nazwać modem ale... unikalny zapach samochodowy o zapachu benzyny
-oklejenie halogenów na zółto
-ledy pod rejestracją, schowek i w postojówkach
-radyjko 2 din z navi
-jakieś delikatne podbicie basu by się przydało więć z poprzedniej furki wpadło to:
-2x malowanie zacisków bo ten złoty wyglądał jak sraczka
-stożek SIMOTA w obudowie carbonowej + dolot zimnego tlenu
-naklejka na masce i tylniej szybie KLUBMAZDASPPED
-xenon cyfrowy 6000k
springi votgland -30, w realu koło -40mm
-boczne dymione, + nowa końcówka tłumika
-nakrętki neochrom i wreszcie klubowe ramki
Plany i marzenia:
– zdobyć silnik FS-DET... dlatego napisałem plany i marzenia
-szyby
-może jakiś wydech w przyszłości
-zabezpieczyć podłogę
-zdjąc listwy z dzwi?? czy nie będzie żadnych niespodzianek. 1 dzwi lakierowane sa
Troche Mediów by Pan Biedne Felgi



co do felg to pilnuj swoich, bo co prawda docelowo u mnie będą 18", ale jak znajdę na parkingu jakąś BeJotkę z całkiem ładnymi 17" to i nimi się zadowolę



