jeszcze nie mam prawka ale zaczynam juz dłubać przy mx'sie.
Mazda została kupiona w meega okazji, ogólnie stan mazdy oceniam na 5-, 0 korozji, lakier wymaga małego odświeżenia, ma parę wgniotek prakingowych, no i najgorsze chyba jest lekko ślizgające się sprzęgło (widać że jeżdżone przez kobietę)
Dlaczego MX-3 ?
Odpowiedz jest bardzo prosta, niska cena, sportowy wygląd, no i jak na 1.6 to zadawalające osiągi .
Więcej informacji o Maździe
-Model: Mazda MX-3
-Rok produkcji: 1991
-Aktualny przebieg: 158 tys. km
-sprowadzona z Niemiec w sierpniu 2014r.
-Wnętrze: Ori
Wyposażenie:
-el. szyby
-el. lusterka
-el. szyberdach
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-kierownica momo
-szyberdach
-halogeny
-ABS
Modyfikacje/naprawy od czasu zakupu:
-dach, klamki, lusterka oklejone carbonem
-zaciski pomalowane na żółto
-smoked lamp przednich
-smoked kierunków
-smoked postojówek
-konserwacja podwozia
-wygłuszenie
Plany
-audio
-dokończyć zderzak
-pakiet v6
-obniżenie zawieszenia, sprężyny albo gwint
-przelot i jakaś sportowa końcówka
-wymiana sprzęgła, albo swap na 1.8 v6
-felgi 17'' + dystans
-pomalowanie słupków na czarno
-czarne lexusy na tył
Tak więc, po zakupie wyglądała tak:
carbon
chcąc żeby mazda wyróżniała się z tłumu przeszła małe modyfikacje przedniego zderzaka
Ori:
Etap 1:
No i w końcu <3
trzeba było zrobić formę z pianki pod włókno szklane, po pokryciu włóknem wygląda mniej więcej tak, jeszcze trzeba wyrównać wszystko szpachlą z włóknem i będzie ślicznie.
zostało wszystko wyrównać szpachlą z włóknem i pomalować i dać siatkę
no lampy smoked
różnica niby nie jest jakaś wielka ale na żyło ładnie to wygląda
a tu na zimowych 15" enkei