Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Jeżeli śruba która jest u Ciebie,rzeczywiście ma krótszy gwint to będzie si.Jak nie to trzeba dotoczyć nową z dłuższym gwintem.W moim motorze są głowy zajęte i jak patrzeliśmy to jest jakieś pół centa manewru. Ale jak się przegnie to wlatujesz do cylindra 
Może nie dłuższa a trzeba będzie rozwiercić i nagwintować na grubszą
to są częste przypadłości mechaników Zenków dla których jak powie sie dokręcaj kluczem dynamometrycznym to ci odpowie że on klucz ma w rękach:) dasz rade choćbyś miał silnik wyciągnąć 
Dopisano 20 sty 2014 11:07:
Może nie dłuższa a trzeba będzie rozwiercić i nagwintować na grubszą
to są częste przypadłości mechaników Zenków dla których jak powie sie dokręcaj kluczem dynamometrycznym to ci odpowie że on klucz ma w rękach:) dasz rade choćbyś miał silnik wyciągnąć 
Dopisano 20 sty 2014 11:07:
Może nie dłuższa a trzeba będzie rozwiercić i nagwintować na grubszą
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Młody to nie jest takie proste
Wiesz jak wygląda śruba od rolki napinającej? Jeżeli będzie trzeba rozwiercać na większą to tokarz będzie musiał taką śrubę dorobić, a żeby to rozwiercić to trzeba mieć bardzo pewną rękę i małą wiertarkę kątową, lub wyciągać motor
Przykre jest to że co chwilę wychodzą kwiatki
Jedynym pocieszeniem wczoraj było to,że motor po wszystkich ustawieniach i sprawdzeniu dokręcenia śrub, zupełnie inaczej kręci (czyt. tak jak powinien lekko i gładko)
Przykre jest to że co chwilę wychodzą kwiatki
Jedynym pocieszeniem wczoraj było to,że motor po wszystkich ustawieniach i sprawdzeniu dokręcenia śrub, zupełnie inaczej kręci (czyt. tak jak powinien lekko i gładko)
XED napisał(a):Jedynym pocieszeniem wczoraj było to,że motor po wszystkich ustawieniach i sprawdzeniu dokręcenia śrub, zupełnie inaczej kręci (czyt. tak jak powinien lekko i gładko)
Po takim czasie dobre i tyle
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
XED napisał(a):Młody to nie jest takie prosteWiesz jak wygląda śruba od rolki napinającej? Jeżeli będzie trzeba rozwiercać na większą to tokarz będzie musiał taką śrubę dorobić, a żeby to rozwiercić to trzeba mieć bardzo pewną rękę i małą wiertarkę kątową, lub wyciągać motor
![]()
Miałem to samo, tylko ze moj blok byl poza autem wiec dorobil mi nową wkładkę o tym samym gwincie i srednicy. Koszt niewiele bo 80, tutaj jest gorzej bo silnik jest on board. Dacie rade. Ja skrecajac silnik musialem o pare Nm mniej dokrecac sruby bo wg serwisowki to juz dawno bym poprzekrecał gwinty. Serwisowka jest dobra jak silnik ma 5 lat a nie jak 20, trzeba uwazać poprostu.
Powodzenia
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Ja tam zawsze trzymam się zasady że kręcę "używane śrubki" mniej niż swerwisówka, ale nowe zawsze "wg papieru" chyba że na czuja czuć że jest pół obrotu przed ukręceniem
A odnośnie tej rolki napinacza – ten gwint nie jest przeciągnięty tylko zmasakrowany niestety, ale w tym tygodniu się okaże co da się zrobić. Było już tak blisko – szanowna komisja kilku ludzi się nawet zjechała na moment odpalenia a tu falstart niestety (sam klej nie dał rady)

A odnośnie tej rolki napinacza – ten gwint nie jest przeciągnięty tylko zmasakrowany niestety, ale w tym tygodniu się okaże co da się zrobić. Było już tak blisko – szanowna komisja kilku ludzi się nawet zjechała na moment odpalenia a tu falstart niestety (sam klej nie dał rady)

- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
jeszcze zamiast dorabiać nową śrubę można w blok wkręcić helicole, gwint wyjdzie mocniejszy i napewno sie nie urwie. Tylko pytanie jak bardzo jest zniszczone gniazdo.
Sprężynka jest dobra jak idzie do żyda nie do jazdy. Czasem przy drugim odkrecęceniu potrafi wyjśc razem ze śrubą. Polecam tulejkę z lewym gwintem na kleju. Wkręcając śrubę automatycznie tulejkę zblokuje i nie wykręci się 
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
sony551 napisał(a):Sprężynka jest dobra jak idzie do żyda nie do jazdy. Czasem przy drugim odkrecęceniu potrafi wyjśc razem ze śrubą. Polecam tulejkę z lewym gwintem na kleju. Wkręcając śrubę automatycznie tulejkę zblokuje i nie wykręci się
są specjalne helicole które się nie wykręcają. Zresztą zwykłej jeszcze nigdy nie wykręciłem a troche już tego założyłem, a co do stwierdzenia ze są dobre jak idzie do żyda to się nie zgodzę. To jest świetne rozwiązanie przy założeniu że wie się co się robi

Ja bym włozył nowo tulejke z gwintem a mocniejsze i pewniejsze było by rozwiercic i nagwintowac wieksza tylko ze w napinacz...nie bedzie pasowac
inaczej sie rozleci
inaczej sie rozleci
X E D O S 6
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
Sprzedam pompe wody xedos 6 2.0
- Od: 19 maja 2012, 07:54
- Posty: 753 (2/2)
- Skąd: Kościan okolice
- Auto: viewtopic.php?f=314&t=156205
Helicoli używają do sportów motorowych nawet ale to jest dla mnie prostackie rozwiązanie.
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Tam są naprawdę duże siły i nie może być półśrodków
Auto stało już tyle czasu że lepiej nie mówić i do tego wychodzą same buble,także kilka dni pewnie Misiaka już nie zbawi,żeby zrobić to zgodnie ze sztuką
Nie żebym się czepiał Panowie,ale mówicie tak jakby tam było miejsca tyle,ze pies z budą przeleci a tam ledwo idzie rękę wsadzić,żeby tą tulejkę wykręcić

Auto stało już tyle czasu że lepiej nie mówić i do tego wychodzą same buble,także kilka dni pewnie Misiaka już nie zbawi,żeby zrobić to zgodnie ze sztuką
Nie żebym się czepiał Panowie,ale mówicie tak jakby tam było miejsca tyle,ze pies z budą przeleci a tam ledwo idzie rękę wsadzić,żeby tą tulejkę wykręcić

To jak ma nie być półśrodków to engine do góry i robicie 
Sprzedam nowe sprzęgła EXEDY do KL 2,5 w cenie 450zł
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
Oraz inne częsci mechaniczne blacharskie itp w bardzo atrakcyjnych cenach więcej szczegółów na priv.
XED napisał(a):Nie żebym się czepiał Panowie,ale mówicie tak jakby tam było miejsca tyle,ze pies z budą przeleci a tam ledwo idzie rękę wsadzić,żeby tą tulejkę wykręcić
Trzeba bylo do BG to zaaplikowac, pies z buda by sie schowal
Działać chlopaki, działać
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
no wlasnie a wyciaganie silnika to juz problemik, trzeba zurawia/kolowrotek do tego w ciul wiecej czasu i nie wiem czy MariuS'owi bym sie wyplacił. nie wiem równiez jak ta sruba od Cb Piotrek ale jak nic z tego nie wyjdzie to mysle zeby sprobowac ze sprzezynka, jak proponujecie, albo nagwintowac gniazdo na wiekszy rozmiar bez wiercenia i dotoczyc nowa srube 

Ostatnio edytowano 20 sty 2014, 21:27 przez misiak89-89, łącznie edytowano 1 raz
sony551 napisał(a):To jak ma nie być półśrodków to engine do góry i robicie
Jeszcze jest nadzieja
Capazo napisał(a):Trzeba bylo do BG to zaaplikowac, pies z buda by sie schowal
Tak mówisz jakbyś to robił karpaczjo

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości