Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Ethil » 22 sie 2012, 18:14

No 38 też mi się wydawało małe. Moje ledwo weszło
Obrazek

A tak wygląda labirynt który trzeba było gdzieś upchnąć :)

Obrazek

Jeszcze nie na wszystkim jest bandaż bo brakło.

Za to dodam parę fot z dzisiejszych prac.

Z braku kolanek trzeba było się trochę więcej na spawać.

Obrazek

Może nie jest jakoś mega estetycznie ale spawy są szczelne.

Obrazek

I kilka fot jak to wyszło.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do przestawienia został przepływomierz bo teraz będzie zamontowany chwilowo przed turbo zanim nie będzie MSa . Ogarnąć muszę jeszcze podciśnienia i odpowietrzenia żeby bokiem nie dmuchało gdzieś i poskręcać wszystkie łączniki. Nadal czekam jeszcze na część zakupów bo np nie przyszedł mi jeszcze blow off. Ogólnie jak wszystko będzie szło dobrym tempem może uda się przejechać w sobotę <diabełek>

Chwilowo nie mogę zamieścić filmu z wydechu bo stary poszedł się <nie powiem> a nowego nie mam z kim nakręcić :)

I takie tam z niepozorną <serduszka>

Obrazek
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 22 sie 2012, 21:59

A jak sanki zamontujesz zeby sie poduszki niemialy na czym trzymać
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 22 sie 2012, 22:34

Przeszły małą modyfikacje i robią teraz też za osłonę DP :) Jak wjadę na kanał to zrobię zdjęcie.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez Lords » 23 sie 2012, 16:52

no ja poprosze zdjęcie twojej madzi od spodu i o filmik z brzmienia wydechu
[flash=]http://img828.imageshack.us/img828/9083/23745dc71d60e2d78f0b703.gif[/flash]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2010, 13:06
Posty: 82
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f 94r 2.0 v6 BA

Postprzez Ethil » 23 sie 2012, 17:28

Wkrótce będzie dzisiaj brakło wachy i mazda stoi <płacze> a w portfelu tylko na bułki zostało do wypłaty :]

Jednak jestem po pierwszej jeździe z turbo na FMU i szczerze nie tego się spodziewałem. Owszem mazda ma o wiele lepsze osiągi, ale nie wiedzieć czemu turbo nie dmuchnie więcej jak 0.2 bara. Z podłączonym i odłączonym WG jest nadal to samo. Przy mniej więcej 4kk wstaje momentalnie do 0.2 i koniec przez cały zakres aż do odcinki stoi. Czy możliwe że WG nawet odłączony sam się otwiera <co?> A może ja coś przeoczyłem. Sprawdzę jutro kompresorem czy nie ma dziur.

Teraz jeśli chodzi o FMU to na początku podłączyłem odwrotnie <glupek2> I ciśnienie 6 bar za autem siwo czarno a AFR na poziomie 10 czasem spadał do 13 i wachą śmierdziało. Oczywiście po 400m zmieniłem przewody i FMU zaczęło działać. AFR i tak bardzo bogaty bo normalnie 13-14 jak jade a po pojawieniu się doładowania od razu skacze na 10 i brak skali.

Mimo to pobawię się jeszcze na FMU a potem trzeba się szykować na MSa.

Wrażenia z jazdy pozytywne. Euforii nie ma ale mazda dostała kilka dodatkowych kucy i po pojawieniu sie doładowania jest banan na gębie :) :)



Nie mogłem wytrzymać i poszedłem sprawdzić jeszcze raz o co chodzi. Podłączyłem kompresor ustawiłem 2 bary i dmucham dmucham coś syczy i nie rośnie więcej jak 0.2. Po oględzinach okazało się że nie założyłem opaski na łączeniu w takim bardzo ... miejscu i przy 0.2 bara puchnie i doładowanie ucieka bokiem :( Pozostało więc założyć opaskę której oczywiście nie mam i będzie hulać <diabełek>
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez michaelB » 26 sie 2012, 10:25

Super, projekt bardzo fajny <spoko> Może uda nam się ustawić we Wrocławiu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2009, 14:29
Posty: 321 (0/1)
Skąd: Opole
Auto: Mx3 1,6 16V->1,8 BP(DOHC) Turbo

Postprzez Ethil » 27 sie 2012, 21:41

A spoko :)

Na dzień dzisiejszy mazda dalej stoi z braku paliwa. Zamontowałem podstawkę pod filtr i wywaliłem ten gówniany trójnik z którego ciągle olej ciekł.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez Ethil » 2 wrz 2012, 21:38

Mazda poskładana i jeździ :D Dalej pod maska fmu które zalewa jak cholera chociaż dzisiaj wieczorem dziwnie się zachowywało bo afr podczas normalnej jazdy trzymał się między 13,5 a 14,5 z czego byłem zadowolony ale podczas przyspieszania przy 6000tyś spadał nawet poniżej 15 więc później przestałem kręcić mazdę bo to już bardzo ubogo. Jutro sprawdzę o co chodzi. <co?>

Przy okazji znowu mnie czeka wymiana łącznika stabilizatora z tyłu bo urwał się na dziurze i sworzeń wahacza już kuleje jak wiadomo z prawej strony od pobocza. Jak wjadę na kanał w końcu porobię foty.

A tu krótki filmik z robienia logów AFR.



Doładowanie 0.4 bara. Pierwsze testy robione z różnymi prędkościami podróżnymi następne na pełnym gazie i z częściowo otwartą przepustnicą w różnym zakresie obrotów. Tu zaprezentowany tylko kawałek :)

Podziękowania dla kochanej Oli która zdecydowała się jeździć ze mną w kółko po obwodnicy :D

Więcej już wkrótce :)
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez radar88 » 2 wrz 2012, 21:49

Efekt już jest, widać po skazówkach...i ten dźwięk T <serduszka>
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Lantis 89 » 2 wrz 2012, 21:54

Widać ze Pani Ola ma żyłkę do kręcenia Madzi,brawo <spoko>
Powodzenia w dalszym strojeniu ;)
Lantis 89
 

Postprzez Ethil » 2 wrz 2012, 22:04

Jakby nie patrzeć moje Kochanie ma czasem ciężką nogę :)
Mazda spokojnie leci około 240 do samej odcinki i zbiera się bardzo dobrze. Jest kolosalna różnica między seria a nawet doładowaniem 0.2

Jak dorwę edisa 6 to pod maskę poleci w końcu MS bo niedługo nowe życie w nim powstanie tyle czasu się kurzy :P
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez radar88 » 2 wrz 2012, 22:17

Ethil napisał(a):Jakby nie patrzeć moje Kochanie ma czasem ciężką nogę :)
Mazda spokojnie leci około 240 do samej odcinki i zbiera się bardzo dobrze. Jest kolosalna różnica między seria a nawet doładowaniem 0.2

Jak dorwę edisa 6 to pod maskę poleci w końcu MS bo niedługo nowe życie w nim powstanie tyle czasu się kurzy :P

Heh to życzę wytrwałości i nie za ciężkiej pracy. Efekt i tak już jest.
Ja na razie porywam się na KF-a, kiedyś może wejdzie też Turbo, ale to jak w totaka wygram i nie będę miał co z kasą robić ;)

Powodzenia życzę, trzymam kciuki i obserwuję topic <spoko>
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez tomi84 » 2 wrz 2012, 22:24

Fajnie się to zbiera :D
Pogratulować projektu <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 17:08
Posty: 157 (0/1)
Skąd: Bielsko - Biała
Auto: Jest M6 GY '04 CiTD
Audi A3 '00 TDI
Była: 626 GF '01 DiTD
323F BA '96 Z5
Fiat Punto II '00 1,9D
VW Golf '94 1,8 GT
Opel Corsa '94 1,2i

Postprzez kamil_d91 » 3 wrz 2012, 01:40

projekt super:) coś czuje ze to bedzie najszybsza BA na forum <spoko> powodzenia zycze
"Pal gumę a nie dusze.."
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2012, 00:02
Posty: 91
Skąd: Leżajsk,woj. podkarpackie
Auto: Mazda 323f BA,Z5,95r

Postprzez Ethil » 3 wrz 2012, 20:35

Przejechałem się dzisiaj jeszcze kawałek i mazda podlewała się jak w serii czyli między 14,3 a 13,5 a przy doładowaniu kupa. Zastanawiałem się czy może walbro nie dało rady ale zacząłem od FMU i to był strzał w dziesiątkę.

Fmu jest proste ja budowa cepa

Obrazek

Po oględzinach jednoznacznie stwierdzona dziura w membranie

Obrazek

I skończyło się rumakowanie na FMU <lol> Teraz nie ma rady trzeba podpinać MS-a
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 3 wrz 2012, 22:48

Dobrze że nie poddało sie przy mocnym bucie, teraz zacznie sie mała droga przez męke :)

Robiłeś zastrzał żeby turbo nie latało ?
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 4 wrz 2012, 13:44

No dobrze bo szkoda silnika.

Nie robiłem, turbo trzyma się tylko na rurach. Nie wydmuchało puki co żadnej uszczelki a samo turbo nawet jak rury są gorące nie przesunie się więcej jak po 0,5cm w każdą stronę przy pomocy brechy.
Cała konstrukcja nabrała bardzo dużej sztywności jak WG wspawałem.

Wiem, że ms to nie bajka ale skoro tyle już za mną to i msa też przerobię :)
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez mlody1921 » 4 wrz 2012, 14:49

U mnie też jest mocno sztywno ale albo luxter przywalil dołem o ryre albo od temp. widać było że ja przygieło w dwóch miejscach i nic pasować nie chciał musiał wszystko pasować od nowa
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Ethil » 4 wrz 2012, 17:33

Dla tego ja mam takie fikuśne wzmocnienie :D Zrobię w końcu te zdjęcia może do końca tyg.
Obrazek
Always green light / Mazda viewtopic.php?f=312&t=123880
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2010, 14:32
Posty: 138
Skąd: Ligota Polska
Auto: 323f v6 :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 6 wrz 2012, 21:11

To teraz filmiki 0-100 i hamownia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy