Mazda 323C BA 1.5 16v,1994r

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez jozi28 » 30 mar 2011, 20:43

jelson napisał(a):Mam nadzieje, że chodzi Ci o te suwaki do regulacji :)

tak,tak,w sumie nie jasno się wyraziłem <spoko> a jakie te żaróweczki?R5? i le sztuk,bo po rozkręceniu nie będe miał za bardzo czym się dostać do sklepu ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez jelson » 30 mar 2011, 21:02

jozi28 napisał(a):
jelson napisał(a):Mam nadzieje, że chodzi Ci o te suwaki do regulacji :)

tak,tak,w sumie nie jasno się wyraziłem <spoko> a jakie te żaróweczki?R5? i le sztuk,bo po rozkręceniu nie będe miał za bardzo czym się dostać do sklepu ;)


Tzn właśnie na tych żaróweczkach (bynajmniej u mnie) nie było żadnych oznaczeń...
Ale jeździłem z rozkręconą deską tylko do sklepu co prawda, ale jeździłem hehe :D
A ile sztuk:
popielniczka i zapalniczka(po jednej), do suwaków (3sztuki) i to chyba wszystko będzie z tego co pamiętam. Tylko aby dostać się do panelu sterowania nawiewem to najlepiej jest go wyjąć. Gdzieś na forum była fotorelacja z tego zabiegu <oczko> <oczko>
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2010, 11:53
Posty: 253
Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r

Postprzez jozi28 » 30 mar 2011, 21:23

jelson napisał(a):Ale jeździłem z rozkręconą deską tylko do sklepu co prawda, ale jeździłem hehe :D

łe,to dam rade ;) Dzięki Jelson <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez jozi28 » 1 kwi 2011, 19:05

żarówek nie wymieniłem bo nie dałem rady ściągnąć deski :| żarówki i tak złe kupiłem <oczy> noi wyczaiłem że mam popękaną całą gumę od filtra powietrza,masakra :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez jelson » 2 kwi 2011, 00:49

jozi28 napisał(a):mam popękaną całą gumę od filtra powietrza,masakra :(


Heh, czyli to normalne w tym modelu, też tak miałem. Okleiłem ją taśmą izolacyjną parę warstw, i tak jakby lepiej silnik chodził :)
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2010, 11:53
Posty: 253
Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r

Postprzez jozi28 » 2 kwi 2011, 13:26

jelson napisał(a):. Okleiłem ją taśmą izolacyjną parę warstw, i tak jakby lepiej silnik chodził :)

tak zrobię,zaraz po południu zabieram się za robotę <spoko>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez andrzej-w » 2 kwi 2011, 19:15

widocznie za ossstro jezdzicie, ze gumy pekaja ;)
u mnie cala, ale zaizolowalem harmonijke profilaktycznie, niech ma
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 maja 2007, 15:02
Posty: 787
Skąd: Nowy Dwor Maz.
Auto: Mazda MX-3 white V6

Postprzez jozi28 » 2 kwi 2011, 20:29

andrzej-w napisał(a):widocznie za ossstro jezdzicie, ze gumy pekaja ;)

hahaha <diabełek> dobre,noi tak jak mówiłem guma już zrobiona <spoko>
co do podświetlenia deski to nie wiem czy nie ma jakiegoś innego problemu bo w zasadzie nic nie świeci tylko klima :| jak rozbiorę to zobaczę ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez jozi28 » 4 kwi 2011, 19:10

mam jeszcze jedno pytanko: co może być przyczyną wysokich obrotów po odpaleniu po dłuższym postoju?rozumiem że ssanie,ale 2700? tak jest przez chwilkę i potem się normuje.Może to być przpływomierz?sprawdziłbym kody błędów,ale nigdzie nie mogę dostać opisu tych kodów,albo zle szukam :| poradzcie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez wilusjdm » 4 kwi 2011, 23:46

ogólnie mi po odpaleniu wskazówka staje przez chwile na 2100 po czym opada na 1000 . Możesz troche obroty zmniejszyć powinno być po kłopocie <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez jozi28 » 6 kwi 2011, 21:13

Podświetlenie zrobione <spoko> Trochę było roboty bo wszystkie mi popaliło,noi kombinowanie z tymi malutkimi żaróweczkami we włącznikach,ale warto było <faja>
jelson napisał(a): do suwaków (3sztuki)
w wersji z kompletem suwaków wchodzi tam tylko jedna,bodajże R5,takie same jak do popielniczki i zapalniczki <spoko>
Co do tłumika to zrobiłem dziurkę małym wiertłem(fi6),wyleciało sporo wody,ale problem z dymem dalej jest :| noi jednak tłumik troszkę głośniej pracuje,ale mi to nie przeszkadza,takie info dla potomnych <diabełek>
wilusjdm napisał(a):Możesz troche obroty zmniejszyć powinno być po kłopocie <spoko>

jak się dowiem jak to zrobić to napewno tak zrobię,choć z drugiej strony pózniej obroty są OK więc nie wiem czy to pomoże <co?>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 mar 2011, 20:00
Posty: 26
Skąd: Oświęcim
Auto: Mazda 323c

Postprzez sagem62 » 20 cze 2011, 21:42

czerwona fajna
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem ,

Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 22:13
Posty: 104
Skąd: zamosc
Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD EVOLUTION EDITION

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy