Mazda6 MPS (GG) – Opinie i Informacje

Mazda3 MPS 2009– (BL) / Mazda3 MPS 2006–2009 (BK) / Mazda6 MPS 2006–2008 (GG)

Postprzez kryystian » 16 cze 2009, 22:56

tylko troche daleko do nich :) a chipowania pocztą jakos sobie nie wyobrażam :)
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez habzimierz » 16 cze 2009, 23:00

racja, tym bardziej ze to nie do konca pewny kraj (nie mnie ktos poprawi, kto tam byl)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez DISItune » 17 cze 2009, 09:50

dla nas blizej na wschod niz do wloch, vtech radze sobie odpuscic, ostatnio byl kolejny watek o ich fachowosci na racingforum ;/
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 17 cze 2009, 19:48

podjąłem decyzje o zakupie felg 18x9 rota g force kolor gunmetal, z tym, że et 30, opony nankang ns2 235 40 18 i pytam mądrzejszych :) czy z tym et i eibach -30 (eibachy już czekaja jakis czas w piwnicy) bedzie wszystko grało, bo to róznie może byc
pozdr
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Stivi » 19 cze 2009, 21:03

kryystian napisał(a):podjąłem decyzje o zakupie felg 18x9


kryystian napisał(a):opony nankang ns2 235 40 18

na 9 cali zalecana jest opona 245 a najlepiej 255,przy 235 beda ranty wystawac i szybko je szlaban trafi.
kryystian napisał(a):z tym, że et 30

z tym et 30 to jest duzy skok,MPS ma fabryczne Et 55

Ja bym sie na Twoim miejscui zastanowil bo Et wysuniesz o 25mm na zewnatrz do tego chcesz zapakowac felge o szerokosci 9cali czyli 2 cale szersza od fabrycznej.
Osobiscie nie ryzykowalbym az tyle,mozesz miec problem z tarciem.
Stivi
 

Postprzez kryystian » 19 cze 2009, 21:29

posiedziałem i znalazłem max dla mpsa to szerokość 8, 8,5 może obcierać lecz nie musi, 9 za dużo, z et nie byłoby problemu ale się nie zaleca, wiec nici z planów, tych rot w pasującym rozmiarze nie ma :|
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Fidel » 24 cze 2009, 14:30

Witam
Jak już przeczytałem to tomisko tj 83strony mogę się przywitać od jakiś 10 dni jestem właścicielem MPSa kolor titanium grey.

Parę uwag odnośnie samochodu:
kupiłem tak jak parę osób z forum dlatego, że wygląda prawie jak zwykła 6ka a zdążyłem paru kolesi ładnie zawstydzić
Samochód bardzo dobrze się prowadzi a do przyspieszeń już powoli się przyzwyczajam miałem 211km vectre wiec na prostym jakis mega porazajacych roznic nie ma ale za to w zakrętach... miodzio

Mam jedno pytanie w sumie dwa
jak ustwic by z panelu drzwi kierowcy otwierały się tylne szyby bo na forum nie znalazlem chyba ze czeka mnie serwis
a po drugie szukam jakiegos dobrego serwisu na południu Polski (Małopolska, Śląsk i to górny:)) może ktoś coś podpowie
Dzięki i pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 15 cze 2009, 15:23
Posty: 12
Skąd: Zakopane
Auto: Stalowy MPS

Postprzez brii » 24 cze 2009, 14:55

Na góóóórnym Śląsku polecam DML w Częstochowie :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez kowalesik » 24 cze 2009, 16:01

Fidel napisał(a):jak ustwic by z panelu drzwi kierowcy otwierały się tylne szyby bo na forum nie znalazlem chyba ze czeka mnie serwis

Miałeś odłączony akumulator i szyby Ci się rozprogramowały. Jeśli mnie pamięć nie myli to:
1. Wylącz zapłon.
2. Włącz zapłon, ale nie uruchamiaj silnika
3. Opuść szybę maksymalnie w dół a następnie maksymalnie w górę. Przy podejściu szyby maksymalnie w górę przytrzymaj przycisk 2-3 sekundy, usłyszysz podwójne tyknięcie.
4. Operację z pkt. 3 wykonaj indywidualnie dla każdych drzwi.

Po tej operacji wszystkimi szybami powinieneś móc sterować z drzwi kierowcy. Mam nadzieję, że przycisk blokujący otwieranie szyb na drzwiach kierowcy sprawdziłeś?
Kowalesik
MazdaSpeed 6 GT 2.3 Turbo AWD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 23:08
Posty: 159 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MazdaSpeed 6 GT

Postprzez Fidel » 25 cze 2009, 08:28

Dzięki już wszystko ok:)
Początkujący
 
Od: 15 cze 2009, 15:23
Posty: 12
Skąd: Zakopane
Auto: Stalowy MPS

Postprzez fazer72 » 27 cze 2009, 11:39

A ja sobie "pomiary" wczoraj uskuteczniłem i tak mi na kołach wyszło:

Moc – 162 kW przy 5400 obr/min
Moment – 350 Nm przy 3200 obr/min
Korektę zrobiłem, bo złą wagę auta wprowadziłem. 6MPS z pełnym bakiem i pasażerem 48 kg waży dokładnie 1690 kg. Kosztowało mnie to 20 zł, więc każdy kto to czyta proszony jest o wniesienie stosowanej opłaty na moje konto ;)

Obrazek


Nie wiem jakie są straty na napędzie, ale zakładając ok. 25% to zgadzało by się z tym na silniku:

Obrazek


Z tym, że od czasów 44tuning doszedł stożek (może dlatego taka zmiana momentu ?)
A no i przyspieszenie zmierzyłem i wyszło 6.2 do 60 mil/h, z tym, że ja startować nie umiem i sprzęgło troszkę zaśmierdziało <zawstydzony>
Ostatnio edytowano 30 cze 2009, 08:48 przez fazer72, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez kryystian » 27 cze 2009, 11:53

300 hp niezły wynik, a jak spalanie?
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez fazer72 » 27 cze 2009, 12:11

A tak od 13 do 14,5 po mieście w korkach. W trasie przy normalnej jeździe (do 140 -150, w Polsce szybciej strach jeździć po drogach "niegłównych" a takimi jeżdżę bo więcej zakrętów jest) jakieś 10 litrów wciąga.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez brii » 27 cze 2009, 12:44

To Ci prawie nic nie pali ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez fazer72 » 27 cze 2009, 12:54

albo rybki, albo akwarium :D
chcesz mieć "mocno" to musi wciągać ...... no chyba, że gnojówka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez gryzoon » 27 cze 2009, 13:48

W mojej madzi takie spalanie w mieście jest możliwe jak nie przekraczam 2500obr. :) a 10,5l w trasie udało mi się zrobić jak jechaliśmy na 3 auta w góry i przy 120 słyszałem, że mam tak nie gnać bo ich vany znosi z drogi :D

Co do wykresów to imponujące wyniki – byłem ostatnio na stronie 44tuning.pl, ale nie pytałem o to u nas na forum bo nie sądziłem, że ktoś robił tam chip tuning – dlatego mam pytanie :) jaki jest koszt tej przeróbki i późniejsze rzeczywiste efekty (wykresy już widziałem) ? Czuć różnicę bardzo ? No i czy to spalanie jest przy delikatnej jeździe jak napisałem na wstępie, czy przy powiedzmy normalnym użytkowaniu :) ?
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)
Obrazek
Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2006, 12:35
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo

Postprzez DISItune » 28 cze 2009, 17:38

co Wy z tym spalaniem <zeby>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

powtarzalne zuzycie paliwa na poziomie 8.0l/100 i zasieg 600km na zbiorniku jestem w stanie uzyskac przy jezdzie plynnej ale nie stajac sie zawalidroga <lol>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Fotki z normalnych drog na Istrii, jezdzone w ciagu dnia, w normalnym ruchu, tylko zgodnie z przepisami i bez szaleństw.

Przy jeździe autostradowej, zgodnej z przepisami 9l/100 :D
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez kryystian » 28 cze 2009, 19:02

w drodze do polski ( 1750 km ) spalanie spadło mi z 24litrów na 100 mil do 18,5l/100mil,
małe malowanie
Obrazek
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez fazer72 » 28 cze 2009, 21:57

Ty Misiek lepiej szybko wal do serwisu póki masz gwarancję .... coś mi się widzi, ze wskaźniki Ci się popsowali :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez rrr » 29 cze 2009, 07:51

fazer72 napisał(a):A tak od 13 do 14,5 po mieście w korkach. W trasie przy normalnej jeździe (do 140 -150, w Polsce szybciej strach jeździć po drogach "niegłównych" a takimi jeżdżę bo więcej zakrętów jest) jakieś 10 litrów wciąga.

to mi chla przy 150 km/h ze 2 litry wiecej a w warszawskich korkach to ze 3 wiecej :|
ps Miśka to pewnie podjada coś jak on nie patrzy.
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 20:08
Posty: 68
Auto: 6MPS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed