Zlot Miłośników Japońskiej Motoryzacji

Postprzez bikus » 9 maja 2009, 23:16

a Ty Jacku nie zostales w Serpelicahc? puchar dostales?:)
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez Badyl » 9 maja 2009, 23:17

xXx napisał(a):oraz dwa auta z klasy Turbo

trzecia celica carlos seinz edition
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Jacek176 » 9 maja 2009, 23:19

bikus napisał(a):a Ty Jacku nie zostales w Serpelicahc? puchar dostales?

Nie, nie dotrwałem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Gib » 9 maja 2009, 23:22

To jednak był pomiar czasu czy każdy sobie G-techa woził? :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Badyl » 9 maja 2009, 23:41

był pomiar czasu odręczny na stoperach <lol> oraz pseudoprofi zestaw g-tech dla chętnych ;)
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez PLaster » 9 maja 2009, 23:57

Badyl napisał(a):był pomiar czasu odręczny na stoperach

i dlatego auta 100nastokonne wykręcały czas poniżej 16s, a w Koninie auta powyżej 200KM z ledwością się do tego zbliżały, pomijając trakcje na mokrym <lol>

jakoś nie wierzę w te wyniki widząc pomiary

a swoja drogą ja (z piękniejszą połówka) już też wróciłem ze zlotu
Dzięki za imprezę, a o wrażeniach się wypowiem jak wypocznę ;)
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 02:41
Posty: 2352 (23/37)
Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW

Postprzez Adaś » 10 maja 2009, 12:03

A jak wypadły inne Mazdy w porównaniu z Hondami ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 10 maja 2009, 12:05

Co do czasów to owszem nie były dokładne ale moim zdaniem to czasy mogą być tylko zawyżone. Gdyż jest to pomiar razem z czasem reakcji (kierowcy + operatora stopera ;) ). Także, jeśli tylko odcinek był prawidłowo odmierzony, to realne czasy aut powinny być lepsze niż te zmierzone na zlocie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Zula » 10 maja 2009, 12:19

Nie muszą, jeszcze trzeba wziąć pod uwagę reakcję nerwową operatora stopera – za późno włączył, za wcześnie wyłączył, ale moim zdaniem ten odcinek mimo wszystko był za krótki :).

Mam wrażenie, że organizatorzy organizowali ten zlot na miejscu i na bieżąco :). No i troszkę moim zdaniem za dużo kasy wzięli, jak na to, co było... No ale, debiutantom się wiele wybacza, po co tylko porywać się "z młotykom na słońce" ;).

Ogólnie fajnie, że można było sobie pojeździć po lotnisku i spotkać się z ludźmi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2007, 13:03
Posty: 208
Skąd: Klaudyn k. Warszawy
Auto: Mazda MX3, 1.6, '97 | Hondon

Postprzez xXx » 10 maja 2009, 12:59

Jacek176 napisał(a):
xXx napisał(a):W klasie 1.6-2.0 1 miejsce,

Zaraz, zaraz... Ty zdobyłeś pierwsze miejsce? Jaki miałeś czas?
Mi powiedziano, że z czasem 16.00 mam trzecie miejsce w klasie. A pierwsze miejsce w klasie miał ktoś z czasem 15.47s


Dokladnie, najlepszy czas 15,95 na 400...

Osoba która miała rzekomy czas 15,47 jechała primerą 2.0 150 KM, zdziwiło mnie to bardzo dlatego wyprostowaliśmy sprawę poprzez pomiar za pomocą G-Techa gdzie wyszlo 16,48 oraz 16,67


Pomiary były fatalne, niestety tak było tym razem, ale następnym wszystko będzie zorganizowane profi, masa pomyłek i wogóle, wyszło jak wyszło, miejsce dla mnie się nie liczy bo auto którym byłem kupione zostało dwa tygodnie temu, sypie się w nim motorownia a przeznaczeniem jego jest zajeżdżenie...


Gibsong, nie byłem nissanem poniewaz jeszcze nie został zrobiony...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 10 maja 2009, 13:03

Zula napisał(a): No i troszkę moim zdaniem za dużo kasy wzięli, jak na to, co było... No ale, debiutantom się wiele wybacza, po co tylko porywać się "z młotykom na słońce" .


Muszę się z Tobą nie zgodzić, nie masz pojęcia jak wyglądał pierwszy zlot mazdaspeed na lotnisku w Rykach, nie było nic...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Zula » 10 maja 2009, 14:30

xXx napisał(a):
Zula napisał(a): No i troszkę moim zdaniem za dużo kasy wzięli, jak na to, co było... No ale, debiutantom się wiele wybacza, po co tylko porywać się "z młotykom na słońce" .


Muszę się z Tobą nie zgodzić, nie masz pojęcia jak wyglądał pierwszy zlot mazdaspeed na lotnisku w Rykach, nie było nic...


Nie mam pojęcia, ale nie muszę, bo moim zdaniem nie na miejscu jest porównywanie zlotów i nie chcę tutaj hołdować MazdaSpeed za doskonałą organizację zabawy, w porównaniu do JCF, ponieważ nie o to mi zupełnie chodzi i to byłoby nie fair. Mam za to pojęcie, jak można było to zorganizować w zaistniałym budżecie, gdyby poświęcić więcej czasu zaplanowaniu tego i być może myśleniu, to niekoniecznie kwestia doświadczenia :). Oczywiście młody klub, małe zasoby, ale można było zrobić to tak, aby zabawie nie przeszkadzał wkurw :). Np. to zwoływanie nas w grupkę do odprawy a potem 40-minutowa olewka... lub pomiar czasu na 1/4 mili – stopery – ok, nie ma lepszego sprzętu, ale na większości KJS-ów tez nie ma, a pomiar robi zarówno meta, jak i start, potem wyciąga się z tego średnią, i jest to bardziej wiarygodne :). Pani z wózkiem na dojazdówce do OS-u, rowerzyści na OS-ie i odpowiedź organizatora: "Nie jesteśmy w stanie zabezpieczyć terenu" jest równoznaczna z "Nie jesteśmy w stanie zorganizować zlotu". Być może wykruszyli im się ludzie, którzy mieli pomagać przy organizacji...

A na marginesie, ta sama zabawa, tylko lepiej zorganizowana i przemyślana na tym lotnisku z AK Biała kosztuje 40 zł, więc nie wiem, czemu miałam płacić 60 zł za zabawę, przy której przez pomyłkę i niewiedzę organizatora np. nie klasyfikowano nam czasu przejazdu. Przecież naklejki, które dostaliśmy nie kosztowały 20 zł/pojazd :). Ale tak jak mówię, debiutantom się wiele wybacza, ja osobiście jednak wolę sobie prywatnie na to lotnisko jeździć, bo taniej, bez problemów i czekania :). Zlot uważam za udany o tyle, że pojeździłam sobie po lotnisku i spotkałam fajowych ludzi :).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2007, 13:03
Posty: 208
Skąd: Klaudyn k. Warszawy
Auto: Mazda MX3, 1.6, '97 | Hondon

Postprzez Jacek176 » 10 maja 2009, 16:26

xXx napisał(a):Dokladnie, najlepszy czas 15,95 na 400...

Osoba która miała rzekomy czas 15,47 jechała primerą 2.0 150 KM, zdziwiło mnie to bardzo dlatego wyprostowaliśmy sprawę poprzez pomiar za pomocą G-Techa gdzie wyszlo 16,48 oraz 16,67


Wiesz co, ja wszystko rozumiem ale nie wiem czy mówienie, że zająłeś pierwsze miejsce w klasie nie jest lekkim nadużyciem skoro nawet ja cie objechałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez domi1978 » 10 maja 2009, 18:16

A mi się podobało,choc tak naprawdę to tylko poganiałem po lotnisku bo za mała moc do ścigania się 2,0 140kM...A tak swoja drogą to zaraziłem sie przepięknym dzwiękiem Mazdy mx-3 (awaria wydechu) i 323 KL Badyla,szkoda że uzywam mojego Xedzia do codziennej jazdy i na czeste długie trasy,bo inaczej pogrzebałbym w wydechu chetnie dla takiego dzwięku.
Pozdrawiam i czekam na kolejny spocik...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez Waluś » 10 maja 2009, 20:36

A ja w końcu nie dojechałem :( peszek

Ale w sumie to nie bardzo miałem ochotę jechać dizzzzlem, a nie chciałem gnać mojej padaki, bo wstyd by był jak by ktoś spojrzał na moje tylne błotniki <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez piwo » 10 maja 2009, 21:12

i ja powiem ze zadowloniony.w konuc jakis zlot dla ludzi nie jakichs tam klubowiczow.i nawet czas na osie chodz nie swym autem to w miare.gdyby nie zapowietrzonuy uklad hamulcowy i kara 5 sekund za niewychamowanie na mecie byloby drugie miejsce i przegrana tylko z crx turbo (900kg i 200 koni).ale przykro ogolnie byc kierowca na zlotach.popic se nie mozna. :(
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Badyl » 10 maja 2009, 21:41

i jam zadowolniony, warto było skatować nowe zimówki :D upalania było tyle, że jeszcze mi się śniło w nocy :)

A mi się podobało,choc tak naprawdę to tylko poganiałem po lotnisku bo za mała moc do ścigania się 2,0 140kM..

a nie widziałeś jak xXx zdominował klasę z jeszcze mniejszym i słabszym silnikiem? :P :P

jeśli chodzi o dźwięk, wystarczy wywalić końcowy tłumik – koszt ŻADEN!
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Jacek176 » 10 maja 2009, 21:46

Badyl napisał(a):a nie widziałeś jak xXx zdominował klasę z jeszcze mniejszym i słabszym silnikiem?

Z tą jego dominacją to bym nie przesadzał :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez xXx » 10 maja 2009, 21:58

Jacek176 napisał(a):Wiesz co, ja wszystko rozumiem ale nie wiem czy mówienie, że zająłeś pierwsze miejsce w klasie nie jest lekkim nadużyciem skoro nawet ja cie objechałem.



Jacek, nie pomyslales tylko ze w 1/4 wyscigi były dwa, w drugim w którym poprosiłem Cię abyśmy startowali razem wystartowałeś lepiej i tą samą przewagę utrzymałeś do mety. Pierwszy start miałem lepszy, z czego lepszy przejazdu, ale co tu porównywać czasy stoperowe...


Fakt faktem jednak, ze wybebeszona K8 z 250.000km przebiegu na liczniku oraz wywalonym napinaczem hydraulicznym oraz sprezynkami na wałkach, bez robienia czegokolwiek po prostu zatankowana narobiła zamieszania...


Ogólnie to Peace i dzięki za spotkanie <ganja>


Zula napisał(a):Nie mam pojęcia, ale nie muszę, bo moim zdaniem nie na miejscu jest porównywanie zlotów i nie chcę tutaj hołdować MazdaSpeed za doskonałą organizację zabawy, w porównaniu do JCF, ponieważ nie o to mi zupełnie chodzi i to byłoby nie fair. Mam za to pojęcie, jak można było to zorganizować w zaistniałym budżecie, gdyby poświęcić więcej czasu zaplanowaniu tego i być może myśleniu, to niekoniecznie kwestia doświadczenia . Oczywiście młody klub, małe zasoby, ale można było zrobić to tak, aby zabawie nie przeszkadzał wkurw . Np. to zwoływanie nas w grupkę do odprawy a potem 40-minutowa olewka... lub pomiar czasu na 1/4 mili – stopery – ok, nie ma lepszego sprzętu, ale na większości KJS-ów tez nie ma, a pomiar robi zarówno meta, jak i start, potem wyciąga się z tego średnią, i jest to bardziej wiarygodne . Pani z wózkiem na dojazdówce do OS-u, rowerzyści na OS-ie i odpowiedź organizatora: "Nie jesteśmy w stanie zabezpieczyć terenu" jest równoznaczna z "Nie jesteśmy w stanie zorganizować zlotu". Być może wykruszyli im się ludzie, którzy mieli pomagać przy organizacji...

A na marginesie, ta sama zabawa, tylko lepiej zorganizowana i przemyślana na tym lotnisku z AK Biała kosztuje 40 zł, więc nie wiem, czemu miałam płacić 60 zł za zabawę, przy której przez pomyłkę i niewiedzę organizatora np. nie klasyfikowano nam czasu przejazdu. Przecież naklejki, które dostaliśmy nie kosztowały 20 zł/pojazd . Ale tak jak mówię, debiutantom się wiele wybacza, ja osobiście jednak wolę sobie prywatnie na to lotnisko jeździć, bo taniej, bez problemów i czekania . Zlot uważam za udany o tyle, że pojeździłam sobie po lotnisku i spotkałam fajowych ludzi .



Zula, ja po prostu jestem obiektywny, czym jest 60 PLN za wjazd na lotnisko, start w dwóch konkurenjach, trzy naklejki na każde auto oraz smycz JCF ??


Wszystko można zorganizować lepiej, ale nie wtedy gdy robi się to pierwszy raz, po prostu JCFowi brakuje doświadczenia...

Co do 1/4 to proponowałem że załatwię sprzęt pomiarowy, bo to co było to po prostu parodia <lol>


Samo miejsce jest świetne, moim zdaniem miejscówa idealna na zlot mazdaspeed...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jacek176 » 10 maja 2009, 22:31

xXx napisał(a):Jacek, nie pomyslales tylko ze w 1/4 wyscigi były dwa, w drugim w którym poprosiłem Cię abyśmy startowali razem wystartowałeś lepiej i tą samą przewagę utrzymałeś do mety.

Spoko, pomyślałem. Czasami mi się to zdarza ;)
Tylko tak się zastanawiam, dlaczego poddajesz w wiarygodność wynik 15.47s Primery ale już swój wynik 15.95 (bo rozumiem że taki miałeś w czasie pierwszego przejazdu, w którym nie ścigałeś się ze mną) uważasz już za niepodważalny i upoważniający cię do mianowania się zdobywcą pierwszego miejsca w klasie.

xXx napisał(a):Fakt faktem jednak, ze wybebeszona K8 z 250.000km przebiegu na liczniku oraz wywalonym napinaczem hydraulicznym oraz sprezynkami na wałkach, bez robienia czegokolwiek po prostu zatankowana narobiła zamieszania...

To słowo, które wytłuszczyłem ma tutaj kluczowe znaczenie. Wywaliłeś z auta chyba wszystko co się dało. A poza tym... i tak ci nie uwierzę że nic przy nim nie robiłeś <lol> i chyba bez sensu jest żebyśmy teraz licytowali się kto ma większy przebieg i co komu nie działa w aucie. Ja podszedłem całkowicie na luzie bo wiedziałem, że auto mam totalnie rozstrojone (o czym pisałem na forum przed zlotem oraz mówiłem ci przed samym wyścigiem) i nie jedzie tak jak powinno. W związku z tym nie napinałem się i nie wymontowałem nawet jednej rzeczy ze środka a dodatkowo miałem pełen bagażnik piwa i innych cennych bagaży <lol>
No ale przed wyścigiem z Tobą napiąłem się: zamknąłem wszystkie szyby i nawet wyłączyłem radio :D

P.S.: To był mój pierwszy start w życiu w takich zawodach i jak mi ktoś mówi, że wygrałem bo dobrze wystartowałem to nie wiem czy śmiać się czy być dumnym :D

xXx napisał(a):Ogólnie to Peace i dzięki za spotkanie

No właśnie: "WINNIG IS WINNIG"
Myślałem, że ty też uznajesz tą zasadę i unikniemy głupich dyskusji ale chyba bez tego się nie obejdzie ;)
Ostatnio edytowano 10 maja 2009, 22:53 przez Jacek176, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów