Muwies :D
byliśmy ostatnio na Strażnikach Galaktyki. Marvel trzyma poziom. Polecam
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
No ... również się zawiodłem. Może nie powiedziałbym, że trailer był lepszy bo film miał kilka mocnych chwil któych w nim nie było i trochę się pośmiałem, ale spodziewałem się ostrej komedii pełnej absurdów, a obejrzałem komedię romantyczną. Właściwie to film sam nie wiedział czym chce być.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
No szkoda,miałem nadzieją na dobrą komedię,ale nic .Jak będzie okazja to i tak obejrzę
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kinomaniak Pietras widział Mówił, że schemat znany i ograny, ale Denzel w formie i film niezły.
Ja ostatnio oglądałem trochę już starocia, Moon (2009):
Budżet był pewnie na poziomie zakupów z Biedronki To jednak zupełnie nieważne, bo film opowiada dobrą historię pokazując przy tym, że można zrobić film z dosłownie 1 aktorem i 1 lokacją i to będzie dobre kino.
Ja ostatnio oglądałem trochę już starocia, Moon (2009):
Budżet był pewnie na poziomie zakupów z Biedronki To jednak zupełnie nieważne, bo film opowiada dobrą historię pokazując przy tym, że można zrobić film z dosłownie 1 aktorem i 1 lokacją i to będzie dobre kino.
Postanowiłam wziąć dzisiaj moją córkę i moją młodszą siostrę do kina na jakąś bajkę. Padło na "Pudłaki".
Trailery wyglądało obiecująco.... sama bajka była beznadziejna! Nie polecam. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda.
Trailery wyglądało obiecująco.... sama bajka była beznadziejna! Nie polecam. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda.
Furia.
Bez chwili wytchnienia. Film gniecie od początku do końca..
Bez chwili wytchnienia. Film gniecie od początku do końca..
- Od: 23 kwi 2014, 21:50
- Posty: 10
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 141KM 2003
Nie oglądam dużo filmów, a seriali jeszcze mniej, ale muszę przyznać, że wciągnęła mnie ostatnia produkcja HBO pt "Wataha". W sumie 6 odcinków więc nie potrzeba na to dużo czasu Jak na obecne dokonania polskich filmowców, to wyszło im to całkiem nieźle. No i nie gra tam Kot, Karolak czy papież
Dzisiaj dylemat- Foria czy Interstellar...Chyba to drugie
Dopisano 13 lis 2014 1:11:
Obejrzane.Polecam!!!muzyka petarda
Dopisano 13 lis 2014 1:11:
Obejrzane.Polecam!!!muzyka petarda
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dochodząc do siebie po świętach miałem okazję kilka filmów obejrzeć:
Strażnicy Galaktyki – taka bajka marvela, nie angażuje mózgu za bardzo Jest kolorowo, momentami zabawnie, bohaterowie są różni – każdy widz jakiegoś polubi. Do obejrzenia na raz i zapomnienia, przynajmniej dla mnie.
Bez litości (The Equalizer) – Denzel w pojedynkę rozpiernicza rosyjską mafię sięjąc postrach narzędziami różnymi, na porzykład mikrofalówką, pistoletem do gwoździ... Nie ma po co doszukiwać się sensu i logiki w fabule, nie po to ten film powstał. To taka trochę klasyczna pozycja, gdzie jeden bohater naprawia świat odnosząc przy tym lekkie obrażenia, nieważne, że cały oddział Navy Seals by poległ próbując zrobić część tego co on Ogląda się spoko, czas szybko mija i tyle, klasykiem nie zostanie, jakbym mógł wybrać tylko 1 lub 2 filmy, to brałbym z tych poniżej.
Zaginiona dziewczyna – dosyć dawno już nie oceniłem filmu tak wysoko. Jest dobra historia, film się nie dłuży, nie wszystko jest od początku jasne (właściwie to nic nie jest jasne), a nawet jak już się wydaje, że wszystko wiemy i wiemy jak się skończy, to fabuła pokazuje nam środkowy palec i ryje beret. Całośc fajnie zrealizowana i zmontowana, film nie jest liniową opiwieścią, dopiero z czasem docierają do nas różne informacje z przeszłości itd. Zdecydowanie warto zobaczyć.
Wolny strzelec (Nightcrawler) – tutaj dostałem więcej niż się spodziewałem. Szedłem do kina bo była okazja, wyszedłem po naprawdę dobrym filmie. Jake Gyllenhaal ze swoją dziwną twarzą pasuje idealnie do roli upośledzonego społecznie psychola realizującego swój plan rozwoju. Film inny niż większość produkcji którymi nas karmią, pokazuje bohatera, jego głowę i świat jaki kreuje wokoł siebie a nie jedynie efekciarską akcję.
Strażnicy Galaktyki – taka bajka marvela, nie angażuje mózgu za bardzo Jest kolorowo, momentami zabawnie, bohaterowie są różni – każdy widz jakiegoś polubi. Do obejrzenia na raz i zapomnienia, przynajmniej dla mnie.
Bez litości (The Equalizer) – Denzel w pojedynkę rozpiernicza rosyjską mafię sięjąc postrach narzędziami różnymi, na porzykład mikrofalówką, pistoletem do gwoździ... Nie ma po co doszukiwać się sensu i logiki w fabule, nie po to ten film powstał. To taka trochę klasyczna pozycja, gdzie jeden bohater naprawia świat odnosząc przy tym lekkie obrażenia, nieważne, że cały oddział Navy Seals by poległ próbując zrobić część tego co on Ogląda się spoko, czas szybko mija i tyle, klasykiem nie zostanie, jakbym mógł wybrać tylko 1 lub 2 filmy, to brałbym z tych poniżej.
Zaginiona dziewczyna – dosyć dawno już nie oceniłem filmu tak wysoko. Jest dobra historia, film się nie dłuży, nie wszystko jest od początku jasne (właściwie to nic nie jest jasne), a nawet jak już się wydaje, że wszystko wiemy i wiemy jak się skończy, to fabuła pokazuje nam środkowy palec i ryje beret. Całośc fajnie zrealizowana i zmontowana, film nie jest liniową opiwieścią, dopiero z czasem docierają do nas różne informacje z przeszłości itd. Zdecydowanie warto zobaczyć.
Wolny strzelec (Nightcrawler) – tutaj dostałem więcej niż się spodziewałem. Szedłem do kina bo była okazja, wyszedłem po naprawdę dobrym filmie. Jake Gyllenhaal ze swoją dziwną twarzą pasuje idealnie do roli upośledzonego społecznie psychola realizującego swój plan rozwoju. Film inny niż większość produkcji którymi nas karmią, pokazuje bohatera, jego głowę i świat jaki kreuje wokoł siebie a nie jedynie efekciarską akcję.
Xenocyd napisał(a):Bez litości (The Equalizer)
fabuła prawie jak w filmach z seagalem
Xenocyd napisał(a):Zaginiona dziewczyna
też mi się podobał zakończenie trochę słabe wg mnie ale i tak jest to jeden z lepszych filmów jaki ostatnio widziałem
wczoraj oglądałem "de behandeling", polecam
Ja ostatnio zaliczyłem
Ewualizer-Nawet fajnie się oglądało,ale do ''Człowieka w ogniu'' troszkę brakuje
Furia-zayebisty,ale ja mam spaczony gust bo gram w WOTa
Hobbit bitwa5armii- Najlepsza z części hobbita.
Teraz wybieram się na długo oczekiwanego ''Niezomny''
Ewualizer-Nawet fajnie się oglądało,ale do ''Człowieka w ogniu'' troszkę brakuje
Furia-zayebisty,ale ja mam spaczony gust bo gram w WOTa
Hobbit bitwa5armii- Najlepsza z części hobbita.
Teraz wybieram się na długo oczekiwanego ''Niezomny''
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości