Mazda Tribute (EP) – Opinie i Informacje
A mnie własnie mazda pierwszy raz zawiodła. Tribute wziął się i zbuntował i to poważnie – kapitalka silnika, zapieczona panewka. A w sumie jechałem w miarę spokojnie jak na mnie, olej 500 km po wymianie , przebieg auta 130 tys, mechanik po rozebraniu silnika stwierdził ze poza tym silnik igła i faktycznie na taki przebieg wygląda
Na razie wal dokupiony bo stary sie nie nadawał juz do naprawy, teraz jestem na etapie szukania panewek głównych (sa jakies zamienniki? bo cena w ASO zabija)
5 mazda kolei która ujeżdzam i taki numer, moja wiara w marke legła w gruzach
Na razie wal dokupiony bo stary sie nie nadawał juz do naprawy, teraz jestem na etapie szukania panewek głównych (sa jakies zamienniki? bo cena w ASO zabija)
5 mazda kolei która ujeżdzam i taki numer, moja wiara w marke legła w gruzach
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
myślałem ale:
po pierwsze 3-litrówka jest praktycznie nie do dostania
po drugie – kupuje silnik w nieznanym stanie, a tu wiem co mam, remontuje i mam nadzieję, że kolejne tego typu przypadki juz mam z głowy
po pierwsze 3-litrówka jest praktycznie nie do dostania
po drugie – kupuje silnik w nieznanym stanie, a tu wiem co mam, remontuje i mam nadzieję, że kolejne tego typu przypadki juz mam z głowy
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
Zgadzam się z Pablo – ja kiedyś rozważałem wymiane silnika w tigrze małzonki – skończyło się na kapitalce. Polatał spokojnie 3 lata (90.000 km) i poszedł do ludzi bez jakichkolwiek oznak wadliwości. Olej stał na poziomie murem
po zachwytach samochodowych i audiofilowych wróciłem do korzeni : Grubas VL1500 – i tera nie ma bata!!!
- Od: 28 paź 2008, 11:49
- Posty: 31
- Skąd: Zamość
- Auto: Suzuki vl1500 Boulevard, Tribute 2,0 LPG, VW passat 1,9 tdi
Pablo napisał(a):5 mazda kolei która ujeżdzam i taki numer, moja wiara w marke legła w gruzach
zdaza sie – ja robilem remont pompy w ditd – tez boli...
Tomash napisał(a):Tez prawda... Ale mam pomysl, ja mam silnik do sprzedania... z cala reszta samochodu. Stan idealny !
Witam od miesiąca również jestem posiadaczem Madzi Tributki /czarna /...10/2002r udało się nia zrobić około 700km ...jak na razie jest wszystko ok! Z poczatku trzeba było zrobić kilka drobiazgów ale jak się okazało sporo części pasuje od Forda ... to oczywiście cieszy ... części sa dostępne, max.okres oczekiwania 24h ... śmigam po Poznaniu i jak na razie nie moge spotkać pokrewnej duszy .... Pozdrawiam !
Co do spalania przy spokojnej jeździe na trasie ..ok.8-8,5l ....w mieście zależy również od obrotów ale trzymając się 2000 można śmiało zmieścici się w granicach 11-12l ... cóż na trasie jadą powyżej 120 km/h sadzę że również tyle spali ....
Co do spalania przy spokojnej jeździe na trasie ..ok.8-8,5l ....w mieście zależy również od obrotów ale trzymając się 2000 można śmiało zmieścici się w granicach 11-12l ... cóż na trasie jadą powyżej 120 km/h sadzę że również tyle spali ....
-
Mac73
Witam Jakiś czas temu opisywłem swoje problemy z czujnikiem ABS w mażdzie Tribute.Okazało się ,ze czujnik jest ok.Komputer pokazuje błąd czujnika i szyny CAN .Czy ktoś ma może schemat albo link DO SCHEMATU ELEKTRYCZNEGO do Mazdy Tribute ,2,3 l 2005 lub 2006 (moja)wersja amerykańska.Będę b wdzięczny Jest podejrzenie ,że może to być pompa ABS ale też coś z instalacją elekrtyczną Baz schematu trudno o diagnozę .Wiadaom można do serwisu ale tam pojada na maxa.
-
piotr64
piotr64 napisał(a):Witam Jakiś czas temu opisywłem swoje problemy z czujnikiem ABS w mażdzie Tribute.Okazało się ,ze czujnik jest ok.Komputer pokazuje błąd czujnika i szyny CAN .Czy ktoś ma może schemat albo link DO SCHEMATU ELEKTRYCZNEGO do Mazdy Tribute ,2,3 l 2005 lub 2006 (moja)wersja amerykańska.Będę b wdzięczny Jest podejrzenie ,że może to być pompa ABS ale też coś z instalacją elekrtyczną Baz schematu trudno o diagnozę .Wiadaom można do serwisu ale tam pojada na maxa.
sprawdz polaczenia wtyczek od abs. Ja w kilku samochodach mialem z tym problem. Po zamianie wtyczek bylo OK
w 3.0 rozrząd jest na łańcuchu?
- Od: 15 mar 2009, 21:35
- Posty: 31
- Skąd: Białystok
- Auto: escape/tribute 3.0 V6
Opisze problem z którym męczę się już długi czas może ktoś wpadnie na jakiś wspaniały pomysł
Po przełączeniu na Drive zaczyna się mrowienie pod pedałami oraz w okolicach siedzenia, po stronie drzwi już drgania nie są wyczuwalne. Podczas jazdy drgania są zdecydowanie większe, niestety nie ma jakiejś reguły co do intensywności. Raz są słabsze raz są zdecydowanie mocniejsze. na R tak samo. Jedynie na N nie ma żadnych drgań. Olej w skrzyni wymieniany pare tysiecy km temu, stan, barwa i zapach wporządku. Mechanicy rozkładają na to ręce.
Ma ktoś jakiś pomysł? sugestie?
Koła wyważone, sprawdzane na 2 kompletach opon. poduszki pod silnikiem wydają sie wporządku.
Ewentualnie ktoś może polecic jakiegoś mechanika? w graniach 300km od białegostku, okolice warszawy chyba najbliższa ciekwa opcja
Po przełączeniu na Drive zaczyna się mrowienie pod pedałami oraz w okolicach siedzenia, po stronie drzwi już drgania nie są wyczuwalne. Podczas jazdy drgania są zdecydowanie większe, niestety nie ma jakiejś reguły co do intensywności. Raz są słabsze raz są zdecydowanie mocniejsze. na R tak samo. Jedynie na N nie ma żadnych drgań. Olej w skrzyni wymieniany pare tysiecy km temu, stan, barwa i zapach wporządku. Mechanicy rozkładają na to ręce.
Ma ktoś jakiś pomysł? sugestie?
Koła wyważone, sprawdzane na 2 kompletach opon. poduszki pod silnikiem wydają sie wporządku.
Ewentualnie ktoś może polecic jakiegoś mechanika? w graniach 300km od białegostku, okolice warszawy chyba najbliższa ciekwa opcja
- Od: 15 mar 2009, 21:35
- Posty: 31
- Skąd: Białystok
- Auto: escape/tribute 3.0 V6
Jaki olej polecacie?
O takiej samej specyfikacji jak z książki forda escape na polskim rynku nie udało mi się znaleść...
O takiej samej specyfikacji jak z książki forda escape na polskim rynku nie udało mi się znaleść...
- Od: 15 mar 2009, 21:35
- Posty: 31
- Skąd: Białystok
- Auto: escape/tribute 3.0 V6
Pablo napisał(a):U mnie jest wyraźnie widoczna, gorzej z włacznikiem podgrzewania tylnej szyby, zasłania mi go dźwignia zmiany biegów i kompletnie nie widze czy ogrzewanie jest załączone czy wyłączone
Z innej beczki, demontował ktoś z Was może kierownicę, przestał mi działac klakson, tzn raz działał, raz nie a w końcu padł. Sam klakson działa, bezpieczniki wszystkie ok, podejrzewam tasiemkę w kierownicy, tylko jak to cholerstwo zdemontowac? W instrukcji znalazłem niby opis ale niejasny jakiś. Luzuję kluczem ten czarny sześciokątny bolec pod kierownicą, i próbuję zdjąc kierownicę, tylko jak? zablokowałem ją i próbuje przekręcic na siłe w lewo lub prawo i nic, mocno się boję żebym blokady nie zerwał albo czegoś innego nie uwalił
Dałeś sobie radę z tą kierownicą? To proste – trzeba kręcić śrubką baaaardzo długo. Tam jest mikrogwint. Pozdr.
mam niedaleko Bełchatowa silnik v6 mazdy na części.
- Od: 19 gru 2008, 09:23
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: Tribute 3.0
Nie dałem, na razie mazda od 2 miesiecy czeka u mechanika na panewki z Japoni,wczoraj dopłyneły
Częste mycie skraca życie.....
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
Jest: Tribute 3.0 V6/B2500 2.5 TD>
Było: 626 2.0 LPG/626 2.5 V6 Cronos/323 1.3 LPG
Będzie: MAZDA
- Od: 23 sty 2005, 16:42
- Posty: 219
- Skąd: Bełchatów/Bielsko-Biała
- Auto: B2500 2.5 TD , Tribute 3.0 V6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości