Witam wszystkich na forum...mam forda escape 3.0 v6 4wd automat przeszukałem różne fora ale nie znalazłem odpowiedzi.
Mianowicie czy jak stoicie na hamulcu i zmieniacie biegi na d lub r to czuć lekkie szarpnięcia czy nie, męczy mnie ten temat strasznie....
dodam, że poduszki powymieniałem
Chętnie nawiąże też kontakt z kimś z Krakowa kto ma takie auto lub któregoś z bliźniaków.
Pozdrawiam
potrzebuje informacji od włascicieli automatów
Strona 1 z 1
Nie ma znaczenia....
Byłem dzisiaj w warsztacie od automatów i powiedzieli żeby się tym nie przejmować.
Ja jednak ciekaw jestem waszej opinii.
Tyle czasu i nic.
I chcecie mi powiedzieć , że nikt nie jeździ automatem?
Byłem dzisiaj w warsztacie od automatów i powiedzieli żeby się tym nie przejmować.
Ja jednak ciekaw jestem waszej opinii.
Tyle czasu i nic.
I chcecie mi powiedzieć , że nikt nie jeździ automatem?
-
alek_m
witam, a ja mam pytanie jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni automatycznej tzn prawdopodobnie na odpalonym silniku ? czy zimny czy ciepły i takie tam. ps miarkę znalazłem ale w instrukcji zero info jak sprawdzać olej w skrzyni,
- Od: 20 sty 2014, 15:14
- Posty: 4
U mnie tylko takie szarpnięcie występuje jak skrzynki nie rozgrzeje i zazwyczaj jest to z pozycji D ,na rozgrzanej skrzyni nic nie czuć zero szarpnieć .
Dopisano wtorek, 4 lutego 2014, 10:08:
Dobrze jest przejechać sie jakiś odcinek i wtedy jak kolega wyżej napisał
Dopisano wtorek, 4 lutego 2014, 10:08:
krzysztofkk napisał(a):witam, a ja mam pytanie jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni automatycznej tzn prawdopodobnie na odpalonym silniku ? czy zimny czy ciepły i takie tam. ps miarkę znalazłem ale w instrukcji zero info jak sprawdzać olej w skrzyni,
Dobrze jest przejechać sie jakiś odcinek i wtedy jak kolega wyżej napisał
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
brodaM6 napisał(a):U mnie tylko takie szarpnięcie występuje jak skrzynki nie rozgrzeje i zazwyczaj jest to z pozycji D ,na rozgrzanej skrzyni nic nie czuć zero szarpnieć .
Też tak miałem dopóki nie zmieniłem poduszki
-
Grucha
U mnie szarpnięcie przy zmianie z P na D lub inny bieg jest odczuwalne przy zimnym silniku. Wynika to z tego, że po odpaleniu zimnego komputer wzbogaca mieszankę podnosząc obroty. Zmieniając bieg na D powodujesz zadziałanie sprzęgła odśrodkowego a że trzymasz go na hamulcu więc czuć szarpnięcie.
Na rozgrzanym silniku tego nie czuć tak wyraźnie bo obroty jałowe silnika są niższe i sprzęgło odśrodkowe nie zadziała.
Czyli w sumie nie ma się co przejmować
Na rozgrzanym silniku tego nie czuć tak wyraźnie bo obroty jałowe silnika są niższe i sprzęgło odśrodkowe nie zadziała.
Czyli w sumie nie ma się co przejmować
- Od: 2 gru 2012, 22:39
- Posty: 17
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Tribute 3.0 V6 EX 2003 r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość