Witam,
już miesiąc wystawiam swojego xeda i nawet nikt nie zadzwonił ani nie oglądał
na innym forum mimo chodem dla picu wstawiłem odnośnik do swojego xeda- to nie dość, że panuje opinia, iż do tego części trudno dostać to raz a drugi skwitował to tak:
"Dodam, że w Xedosie montowano najgorsze V6 jakie wyprodukowano w Japoni, tak sie składa, że miałem X9, auto fajnie wygląda, ciche i komfortowe, ale motor to zwykły szmelc. Maks dla tych silników to 250tys i do remontu, części drogie jak nie wiem co, szczególnie tylne zawieszenie. Ja odradzam to auto."
to mi poprawił humor:)
Mazda Xedos 9 / Millenia (TA) – Opinie i Informacje
No popatrz – mój już 50kkm temu powinien być wyremontowany
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
No najlepsze konstrukcyjnie to nie są, nie ma się sprzeczać. Żrą olej i nie trzymają mocy.
W częściach to tanie też nie jest a i zamienniki się ze sklepów nie wypisują.
Ale są fajne i oryginalne. Dodatkowo dzięki nim parkując pod blokiem ma się świadomość, że nie to jest kolejny Passat jakich pod blokiem stoi już pięć.
W częściach to tanie też nie jest a i zamienniki się ze sklepów nie wypisują.
Ale są fajne i oryginalne. Dodatkowo dzięki nim parkując pod blokiem ma się świadomość, że nie to jest kolejny Passat jakich pod blokiem stoi już pięć.
nie wiem jak konstrukcyjnie bo się nie znam,na pewno jakiś cud techniki to to nie jest ale Kl nie jest taki zły.l3mur91 napisał(a):No najlepsze konstrukcyjnie to nie są, nie ma się sprzeczać. Żrą olej i nie trzymają mocy.
Gdzieś czytałem że w porównaniu do KF coś tam zostało poprawione i nie biorą oleju,a mocowo patrząc na wykresy też jest lepiej.Patrz ile ostatnio swapów poszło na KL
l3mur91 napisał(a):Ale są fajne i oryginalne. Dodatkowo dzięki nim parkując pod blokiem ma się świadomość, że nie to jest kolejny Passat jakich pod blokiem stoi już pięć.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
kolejna porcja mądrości od powyższego gościa:
"Po pierwsze 2.0 i 2.5 to bliźniacze motory, oczywiście są produkcji Japońskiej, pisz sobie co chcesz, ale to motory to szmelc i tyle. Ja nie znam osobiście jeszcze Vki w Xedosie, która by była sucha, i nie brała oleju przy tym kopcąc jak lokomotywa. Mimo, że stylistyka fajna, to NIGDY nikomu nie polece tego auta."
A ode mnie pytanko- czego od dawna mam wparte w szare komórki, że ten silnik jest fordowski i zaistniał w probasie?
"Po pierwsze 2.0 i 2.5 to bliźniacze motory, oczywiście są produkcji Japońskiej, pisz sobie co chcesz, ale to motory to szmelc i tyle. Ja nie znam osobiście jeszcze Vki w Xedosie, która by była sucha, i nie brała oleju przy tym kopcąc jak lokomotywa. Mimo, że stylistyka fajna, to NIGDY nikomu nie polece tego auta."
A ode mnie pytanko- czego od dawna mam wparte w szare komórki, że ten silnik jest fordowski i zaistniał w probasie?
Taaaa – niech gość sobie znajdzie suchą v-kę w vw/audi to pogadamy
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja bym powiedział prędzej że silniki w xedosach 9 mają większa trwałość, przede wszystkim dłuższe przełożenia skrzyni niż w xedosie 6, do tego cięższy samochód nie służył raczej do rajdowania. Co do pobierania oleju na pewno problem się pojawia jeżeli przegrzejemy silnik. A przez tyle lat w tak starych autach które miały tylu właścicieli, często młodych, to chyba nie trudno
Jak dla mnie KL ma jedną podstawową zaletę – ekonomiczność! Za cholere nie chce spalać więcej niż 13 L gazu, to daje jakieś 10,8 benzyny, chyba że niemcownia i 170 km/h tutaj jest około 14L. Proszę mi podać coś z niemieckiej motoryzacji, taka masa 6 cylindrów i takie spalanie
Mój KL ma 18 lat i 182 tyś km, jestem drugim właścicielem od nowości i silnik nie pobiera oleju do tego jest suchy, a miał wymieniane uszczelki tylko pod pokrywami. W dodatku od 60 tyś km jeździ na gazie
Z innej beczki wszelce polecany w trójmieście gazownik, niejaki p. Barabasz, podobno najlepszy spec, zakładał mi zresztą gaz w xedosie 6 powiedział, że nie założy mi do xedosa 9 z 2,5L silnikiem gazu, dlaczego? Bo założył już w 2 takich autach i w każdym z nich pękła głowica. Sprawdził i przyczyną był gaz i jak stwierdził mazdy i silniki 6 cylindrowe nie lubą gazu Na odchodne dodał: niech pan poczyta forum mazdy tam wszystko jest opisane
Tak się składa, że p. Barabasz nie ma racji, na co jest przykładem kilku zadowolonych chociażby na forum użytkowników x9 z gazem Może mu się nie chciało zakładać gazu bo dużo jest pracy?
Jak dla mnie KL ma jedną podstawową zaletę – ekonomiczność! Za cholere nie chce spalać więcej niż 13 L gazu, to daje jakieś 10,8 benzyny, chyba że niemcownia i 170 km/h tutaj jest około 14L. Proszę mi podać coś z niemieckiej motoryzacji, taka masa 6 cylindrów i takie spalanie
Mój KL ma 18 lat i 182 tyś km, jestem drugim właścicielem od nowości i silnik nie pobiera oleju do tego jest suchy, a miał wymieniane uszczelki tylko pod pokrywami. W dodatku od 60 tyś km jeździ na gazie
Z innej beczki wszelce polecany w trójmieście gazownik, niejaki p. Barabasz, podobno najlepszy spec, zakładał mi zresztą gaz w xedosie 6 powiedział, że nie założy mi do xedosa 9 z 2,5L silnikiem gazu, dlaczego? Bo założył już w 2 takich autach i w każdym z nich pękła głowica. Sprawdził i przyczyną był gaz i jak stwierdził mazdy i silniki 6 cylindrowe nie lubą gazu Na odchodne dodał: niech pan poczyta forum mazdy tam wszystko jest opisane
Tak się składa, że p. Barabasz nie ma racji, na co jest przykładem kilku zadowolonych chociażby na forum użytkowników x9 z gazem Może mu się nie chciało zakładać gazu bo dużo jest pracy?
dadan napisał(a):Jak dla mnie KL ma jedną podstawową zaletę – ekonomiczność! Za cholere nie chce spalać więcej niż 13 L gazu
no mi w mieście z 14-15l LPG spali, ale w tej chwili w Krakowie dość spore korki bo remontują ulicę, którą jeżdżę do pracy..z resztą Kraków tak czy inaczej jest zakorkowany
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
U mnie poza wymianą uszczelek pod pokrywami nie mam w silniku do roboty nic.... no może coś tam trysnąć w kolor
Ja po Poznaniu jeżdżąc dynamicznie i wyprzedzając osoby które na 80 jadą 50 (...) i do tego stojąc w korkach, jeżdżąc krótkie trasy po mieście wychodzi mi 15-16 gazu
Ale lubię depnąć czasami i nim pomruczeć
Co do pękających głowic UWAGA!!! nie jest to wina gazu tylko niedopilnowania poziomu płynu chłodniczego. Ojciec miał dokładnie to samo auto co ja tyle że 97'. pękły mu obydwie głowice bo było za mało płynu chłodniczego i oleju, bo było lane na 3/4.
Ja mam xedosa zagazowanego od ok 55-60 tys km. w Polsce jestem 4 właścicielem a wiem że mój poprzednik też zbytnio go nie oszczędzał. Nie wiem jeszcze jak z kompresją bo nie sprawdzałem, ale z odczuć jedzie bardzo przyjemnie. Olej cieknie tylko uszczelkami pokryw i o-ring'iem aparatu. Zobaczymy co będzie po wymianie
Ja po Poznaniu jeżdżąc dynamicznie i wyprzedzając osoby które na 80 jadą 50 (...) i do tego stojąc w korkach, jeżdżąc krótkie trasy po mieście wychodzi mi 15-16 gazu
Ale lubię depnąć czasami i nim pomruczeć
Co do pękających głowic UWAGA!!! nie jest to wina gazu tylko niedopilnowania poziomu płynu chłodniczego. Ojciec miał dokładnie to samo auto co ja tyle że 97'. pękły mu obydwie głowice bo było za mało płynu chłodniczego i oleju, bo było lane na 3/4.
Ja mam xedosa zagazowanego od ok 55-60 tys km. w Polsce jestem 4 właścicielem a wiem że mój poprzednik też zbytnio go nie oszczędzał. Nie wiem jeszcze jak z kompresją bo nie sprawdzałem, ale z odczuć jedzie bardzo przyjemnie. Olej cieknie tylko uszczelkami pokryw i o-ring'iem aparatu. Zobaczymy co będzie po wymianie
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość