Debata – MegaSpot RYKI 2006
dunia napisał(a):Autoprodex
banda partaczy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
w wyścigach równoległych na 400m będą następujące klasy, zależne od pojemności silnika:
1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2200
3. do pojemności 2500
4. outlow czyli powyżej 2500
5. open, czyli kto chce ten jedzie
W kwalifikacjach bierzemy po uwagę czas ET – czas przejazdu
W półfinałach i finale bierzemy po uwagę czas ET + RT – czas przejazdu z czasem reakcji.
Kwalifikacje to 2 przejazdy, z których wybieramy lepszy czas, czyli możliwy jest jeden fallstart.
auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.
To tyle...jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi to bardzo proszę o dyskusję.
1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2200
3. do pojemności 2500
4. outlow czyli powyżej 2500
5. open, czyli kto chce ten jedzie
W kwalifikacjach bierzemy po uwagę czas ET – czas przejazdu
W półfinałach i finale bierzemy po uwagę czas ET + RT – czas przejazdu z czasem reakcji.
Kwalifikacje to 2 przejazdy, z których wybieramy lepszy czas, czyli możliwy jest jeden fallstart.
auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.
To tyle...jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi to bardzo proszę o dyskusję.
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 11 lis 2003, 20:57
- Posty: 353
SimoneuS napisał(a):w wyścigach równoległych na 400m będą następujące klasy, zależne od pojemności silnika:
1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2200
3. do pojemności 2500
4. outlow czyli powyżej 2500
5. open, czyli kto chce ten jedzie
W kwalifikacjach bierzemy po uwagę czas ET – czas przejazdu
W półfinałach i finale bierzemy po uwagę czas ET + RT – czas przejazdu z czasem reakcji.
Kwalifikacje to 2 przejazdy, z których wybieramy lepszy czas, czyli możliwy jest jeden fallstart.
auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.
To tyle...jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi to bardzo proszę o dyskusję.
Moja propozycja:
1. do pojemności 1600
2. do pojemności 2000
3. do pojemności 2500
4. Outlaw – powyżej pojemności 2500 i każdy kto ma ochotę
klasa open nie ma sensu bo w zasadzie to by była powtórka klasy outlaw.
Pozdro
- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
Popieram Mordera – ludzie z 1.8 przy pierwszych ustaleniach wogóle nie mieliby po co startować...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Popieram Mordera
ja też
BTW. a jaki silnik ma pow. 2500?
Bo KLe chyba się mieszczą do 2500
Popieram mordera z prostej przyczyny, miał bym jedną osobę w klasie (Kalii'ego)
...a tak przynajmniej będzie więcej ludzików... Własnie, kto pojedzie w klasie "powyżej 2.5"?
brii napisał(a):Popieram Mordera – ludzie z 1.8 przy pierwszych ustaleniach wogóle nie mieliby po co startować...
tego nie łapię. przecież oni startowaliby w klasie do 2200...a te 2200 dlatego, że były mazdy GD co miały własnie 2200cm3 i tyle
klasy open nie musi być wystarczy outlaw
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 11 lis 2003, 20:57
- Posty: 353
no tak tylko że jeśli będzie tak jak proponuje Morder to i ja musiałbym jeździć w klasie powyżej 2500, a to chyba nie ma sensu.
Przy poprzednim podziale do 2200 mógłbym pojeździć z 2500 wtedy przynajmniej miałbym frajde, a tak to tylko mojego paliwa szkoda
Przy poprzednim podziale do 2200 mógłbym pojeździć z 2500 wtedy przynajmniej miałbym frajde, a tak to tylko mojego paliwa szkoda
Waluś napisał(a):no tak tylko że jeśli będzie tak jak proponuje Morder to i ja musiałbym jeździć w klasie powyżej 2500, a to chyba nie ma sensu.
nieeeee, do 2.5 (a przynajmniej ja to tak rozumiem i wydaje mi się że byłoby ok)
ale:
chyba że z tego rezygnujemy to ok
SimoneuS napisał(a):auto wyposażone w turbo lub nitro przeskakuje o jedną klasę wyżej.
chyba że z tego rezygnujemy to ok
KosteK napisał(a):Spróbuje powalczyć, chociaż szans swoich nie widze Proszę się nie nabijać jak bede zostawiał dymka
Spoko...mój też puszcza dymka...ale będę się starał też jakoś przyzwoicie pojechać
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
SimoneuS napisał(a):2. do pojemności 2200
ale rzeczywiście lepiej pozostać przy tym wyżej nież przy 2,0 bo która GD 2,2 pojedzie z Kl

dlatego 2,2, T pojedzie z KL będzie nas dwóch, więc nie widzę problemu
podział taki jest zrobiony właśnie z racji GD 2,2 , a Waluś ma turbo, więc jedna klasa wyżej i przynajmniej bedzie miał frajdę
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
- Od: 11 lis 2003, 20:57
- Posty: 353
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość