Konkurs – Sochaczew 2009 – wyścigi równoległe na 400m
A można wybebeszyć auto przed jazdą czy wyposażenie ma zostać?? sam zapas ze 20 kg waży, tylna kanapa z 10, fotel pasażera... czy to będzie brane jako modyfikacja??

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Wszystko oprócz turbo i nitro jest dozwolone – możesz nawet stado murzynów wsadzić pod maskę 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):możesz nawet stado murzynów wsadzić pod maskę
Urlop w ten czas mają


"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały nie podchodz to tego jak Ravo
bo bedziesz musiał mechanizm od wycieraczek wyciagac 
Pamiętajcie, że powietrze w kołach też waży
Olej, płyn chłodzący i hamulcowy można spuścić do minimum.
Prawdziwi twardziele upuszczają jeszcze olej ze skrzyni
A zapomniałbym – płyn ze spryskiwaczy OUT i paliwo na rezerwie (trzeba pamiętać by wtedy gwałtownie nie skręcać)
Olej, płyn chłodzący i hamulcowy można spuścić do minimum.
Prawdziwi twardziele upuszczają jeszcze olej ze skrzyni
A zapomniałbym – płyn ze spryskiwaczy OUT i paliwo na rezerwie (trzeba pamiętać by wtedy gwałtownie nie skręcać)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Pamiętajcie, że powietrze w kołach też waży
Olej, płyn chłodzący i hamulcowy można spuścić do minimum.
Prawdziwi twardziele upuszczają jeszcze olej ze skrzyni
A zapomniałbym – płyn ze spryskiwaczy OUT i paliwo na rezerwie (trzeba pamiętać by wtedy gwałtownie nie skręcać)
Posunołem się dalej... zdalne sterowanie robie bo tyłek też nieco waży

"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
O F2T sie nie martwcie. To może jechać tylko w klasie D. Inne klasy są bez sensu
A pozatym nawet nie wiem czy przyjadę padaką
więc raczej prosze mnie nie brać pod uwagę ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
podzial klas-bez sensu, jak silniki 1.8 moga startowac z 2.0 v6 nie wiem jakie mody trzeba miec w 1.8 zeby objechac seryjna v6, no ale spoko madrzejsi tak zadecydowali.
103km w efce to lepszy cug od 0-100 niz 143km w a4, ale...
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
- Od: 27 mar 2009, 16:58
- Posty: 21
- Skąd: zduńska wola / londyn
- Auto: A4 B5 avant afn++
DominicoUK napisał(a):podzial klas-bez sensu, jak silniki 1.8 moga startowac z 2.0 v6 nie wiem jakie mody trzeba miec w 1.8 zeby objechac seryjna v6, no ale spoko madrzejsi tak zadecydowali.
wystarczy mieć Miatę BP, żeby móc się równać z V6tkami
Jeszcze raz podkreślę – jeśli to jest sport to ponoć dużo zależy od kierowcy
Na OSie wygrałem z samochodem który miał o blisko 200KM więcej, więc nie mów, że 200kg robi różnicę
Maciek, jeżeli Ty porównujesz 1/4 mili do OES-u to gratuluję, podobnie jak i tego że 100 KG wedługi niektórych nie robi różnicy...
Adaś napisał(a):DominicoUK napisał:
podzial klas-bez sensu, jak silniki 1.8 moga startowac z 2.0 v6 nie wiem jakie mody trzeba miec w 1.8 zeby objechac seryjna v6, no ale spoko madrzejsi tak zadecydowali.
wystarczy mieć Miatę BP, żeby móc się równać z V6tkami
albo BG BP DOHC
ciekawe czy w grupie B będę miał jakieś szanse swoim B6
xXx napisał(a):Maciek, jeżeli Ty porównujesz 1/4 mili do OES-u to gratuluję, podobnie jak i tego że 100 KG wedługi niektórych nie robi różnicy...
tak samo jak 150KM i 250+ to ta sama klasa
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
DominicoUK napisał(a):podzial klas-bez sensu, jak silniki 1.8 moga startowac z 2.0 v6 nie wiem jakie mody trzeba miec w 1.8 zeby objechac seryjna v6, no ale spoko madrzejsi tak zadecydowali.
Widocznie madrzejsci skoro BP w budzie mx5 jezdzi wokol KF'a jak chce.
Niestety nie da rady zrobic osobych klas dla kazdego silnika, w kazdym modelu, z podpodklasami na okolicznosc posiadania klimatyzacji i podpodpodklasami dla LPG.
xXx napisał(a):Prawda jest taka, że niestety wszystkim się nie dogodzi, niestety Ci którzy mają "wolniejsze" auta będą się musieli pogodzić z przegraną, ewentualnie pozostaje zaskoczyć konkurencję, a jest jeszcze czas...
A ja prosze tylko o wrzucenie doladowania do jednego worka
Less roof, more fun


Hazu napisał(a):Adaś napisał(a):DominicoUK napisał:
podzial klas-bez sensu, jak silniki 1.8 moga startowac z 2.0 v6 nie wiem jakie mody trzeba miec w 1.8 zeby objechac seryjna v6, no ale spoko madrzejsi tak zadecydowali.
wystarczy mieć Miatę BP, żeby móc się równać z V6tkami
albo BG BP DOHC
BG DOHC zostalo objechane, a 2.0v6 na trojce odjezdza, wiec DOHC nie wystarczy na v6
- Od: 27 mar 2009, 16:58
- Posty: 21
- Skąd: zduńska wola / londyn
- Auto: A4 B5 avant afn++
wg mnie mazda wypuscila wiele aut z silnikami 1.8 i miedzy nimi mogla by sie rozegrac duzo ciekawsza rywalizacja niz jak 1.8 stanie z v-ka, sa mx-y 1.8, sa 626 1.8 sa bg sa ba etc, a jak ktos ma zyczenie to przeciez moglby startowac z grupy wyzej...
103km w efce to lepszy cug od 0-100 niz 143km w a4, ale...
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
10-11 litrow beny a max 7 ropy to 4f wiecej na 100km
- Od: 27 mar 2009, 16:58
- Posty: 21
- Skąd: zduńska wola / londyn
- Auto: A4 B5 avant afn++
I że niby miała by być klasa dla 1,8 114KM i oddzielna 1,8 128/130KM ? 
DominicoUK napisał(a):mazda wypuscila wiele aut z silnikami 1.8 i miedzy nimi mogla by sie rozegrac duzo ciekawsza rywalizacja
Tak, tak popieram

Zdecydowanie lepiej i uczciwiej dla wszystkich będzie jak będę stawał na kresce z 626 BP nie z BA KF.


-
Padre
- Od: 26 sty 2007, 11:14
- Posty: 1442
- Skąd: Pruszków
- Auto: BA KF->NB BP->FE 13B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości