Zamiana BK na BL. Czy warto?
Strona 1 z 1
Witam...Jako, że w ostatnim okresie rozstałem się z modelem BK a jednocześnie w najbliższym okresie zamierzam nabyć trójkę model BL (benzyna, 1.6) mam pytanie: jak prezentuje się wyciszenie kabiny nowego modelu w stosunku do wersji BK (abstrahując od opon)? Przyznam, że w przypadku poprzedniego modelu (1.6 diesel) nie byłem zachwycony tym aspektem – w aucie było po prostu głośno... Jak się ma do tego facelifting BL z 2011 roku? Czy nastąpiły jakieś zmiany? Przy okazji jeszcze jedno pytanie: czy poradzono sobie w tym modelu z pompą wspomagania ?– w poprzedniej wersji jak wiecie zapewne niektórzy była mocno usterkowa... Z góry dziękuję za odpowiedź...
- Od: 6 cze 2010, 14:12
- Posty: 93
- Skąd: Garwolin
- Auto: w poszukiwaniu modelu BL
Model BL w stosunku do BK jest lepiej wyciszony – różnice w zależności od prędkości/biegu sięgają ok. 1-3 dB. Nie wiem czy facelifting BL przyniósł dalszą poprawę na tym polu, ale wątpię. Problemy z układem wspomagania występujące w BK zostały w BL wyeliminowane.

Witam,
Nie wiem czy tutaj taki temat powinien mieć miejsce dlatego proszę o ewentualne poprawki ze strony moderatorów.
Czy warto zmieniać mazde 3 BK na BL? Co BL oferuje więcej od BK? Jest inny wygląd w środku i na zewnątrz ale reszta w zasadzie nie pozostaje zmieniona z tego co widać na pierwszy rzut oka.
Nie wiem czy tutaj taki temat powinien mieć miejsce dlatego proszę o ewentualne poprawki ze strony moderatorów.
Czy warto zmieniać mazde 3 BK na BL? Co BL oferuje więcej od BK? Jest inny wygląd w środku i na zewnątrz ale reszta w zasadzie nie pozostaje zmieniona z tego co widać na pierwszy rzut oka.
- Od: 9 maja 2012, 15:57
- Posty: 85
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: Mazda 3 1.6 benzyna '04r.
sens jest taki, że odmłodzisz rocznikowo auto a technika pozostanie bez zmian, za to w świeższym, aczkolwiek i tak już nieaktualnym generacyjnie opakowaniu. wersji silnikowej bym raczej nie zmieniał, chyba że na 2.0 bez i-stopu
Power is nothing without control
http://www.4kolkaszczescia.pl
http://www.4kolkaszczescia.pl
Skąd wiesz?
Scibi nie wiem, widuje BL i owszem nie widzę korozji, ale ocynku przecież nie ma.
Jestem sympatykiem Mazdy, i bardzo chętnie kupiłbym sobie nową 3 lub 6 za parę lat, ale boję się wpakować 80-90 tyś żeby mi za 6-7 lat zaczeła podłoga gnić. Faktem jest też że teraz nowe auta innych marek zapewne też nie są cynkowane ze względu na koszta. Być może to kwestia jakości blachy.
Pzdr
Rafał, nie strasz potencjalnych kupców
Postaram się jakoś obejrzeć swój samochód od spodu aby coś powiedzieć o zabezpieczeniu przed korozją, narazie odpukać wszystko ok z nadwoziem.
Mrj napisał(a):Czy warto zmieniać mazde 3 BK na BL?


czy warto kupować nowe ubranie skoro stare jest dobre


miru1968 napisał(a):czy warto kupować nowe ubranie skoro stare jest dobre![]()
Ale czasami już nie modne... i dla niektórych to dobry powód
Mrj napisał(a):Czy warto zmieniać mazde 3 BK na BL? Co BL oferuje więcej od BK? Jest inny wygląd w środku i na zewnątrz ale reszta w zasadzie nie pozostaje zmieniona z tego co widać na pierwszy rzut oka.
Jeśli odpowiada Ci model BK, warto – choć technicznie zmieni się niewiele to jednak będziesz miał auto ładniejsze i młodsze ze wszystkimi korzyściami, jakie się z tym wiążą
iwon44 napisał(a):... I jeszcze pomimo zmiany budy i środka, auto dalej będzie rdzewieć, także zastanów sie...
Ścibi85 napisał(a):Skąd wiesz?
iwon44 napisał(a):Scibi nie wiem, widuje BL i owszem nie widzę korozji, ale ocynku przecież nie ma.
Jak nie wiesz, to po co bajki opowiadasz(?)
miru1968 napisał(a):Mrj napisał(a):Czy warto zmieniać mazde 3 BK na BL?
![]()
![]()
czy warto kupować nowe ubranie skoro stare jest dobre![]()
A skąd wiesz, że jest?! Nie napisał słowem o stanie swojej BK

ZOOMik napisał(a): to jednak będziesz miał auto ładniejsze
kwestia gustu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości