Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Pewnie to co wszystkim czyli miskę ryżu i kijem po krzyżu 

Ostatnio edytowano 1 mar 2014, 14:51 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
Hej, mi poszło całkiem nieźle. Wybrałem skypassion i za free wynegocjowałem
-alarm
-listwy ozdobne progów
-Nakrętki zabezpieczające do kół
-dywaniki welurowe
Pozdrawiam!
-alarm
-listwy ozdobne progów
-Nakrętki zabezpieczające do kół
-dywaniki welurowe
Pozdrawiam!
rocznik 2013 więc to troche inaczej
-nie dopłacałem do lakieru, jak brałem to było już tylko kilka sztuk z 2013 dopływających do Antwerpii, a skoro lakier taki jaki chciałem to się nie zastanawiałem
-dywaniki welurowe
-ubezpieczenie OC/AC/NW 1zł
-bardzo dobry leasing około 104,5-105%, ale w końcu wziąłem w WBK 104% – przy czym tak dobrze zeszli dzięki dobrej ofercie z salonu. 1,33% na rok to poniżej wiboru
-i jeszcze 100zł dla zasady – ale tutaj się najwięcej napociłem
Generalnie auta z 2014 miały w katalogu podrożeć o 1000zł każda opcja, ale jak spojrzałem to chyba nic się nie zmieniło
-nie dopłacałem do lakieru, jak brałem to było już tylko kilka sztuk z 2013 dopływających do Antwerpii, a skoro lakier taki jaki chciałem to się nie zastanawiałem

-dywaniki welurowe
-ubezpieczenie OC/AC/NW 1zł
-bardzo dobry leasing około 104,5-105%, ale w końcu wziąłem w WBK 104% – przy czym tak dobrze zeszli dzięki dobrej ofercie z salonu. 1,33% na rok to poniżej wiboru

-i jeszcze 100zł dla zasady – ale tutaj się najwięcej napociłem

Generalnie auta z 2014 miały w katalogu podrożeć o 1000zł każda opcja, ale jak spojrzałem to chyba nic się nie zmieniło
- Od: 8 lut 2014, 23:47
- Posty: 24
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
Przy wyjeździe z terenu pracy na główną mam zjazd około 15 stopni. Raz przygazowałem aby zdążyć się wbić to usłyszałem lekkie szurnięcie
ale to przy równoczesnym skręcaniu więc jedna strona bardziej opada.

- Od: 8 lut 2014, 23:47
- Posty: 24
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
No właśnie, trzeba uważać – ten przedni zwis jest wyjątkowo długi, 935mm! Dzięki za info. U mnie zjazd ma może mniej niż 15st., ale np. kolega wjeżdżał na próbę trójką BK i przytarł. Mam jeszcze kilka pytań o drobiazgi:
– podczas jazdy próbnej nie zwróciłem uwagi, ale wydaje mi się, że BM nie ma nawiewu na tył? Potwierdzacie?
– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion. Jeśli dodamy do tego brak automatyki sterowania szybami i np. automatycznego składania lusterek bocznych z chwilą wyłączenia zapłonu i szereg innych, istotniejszych nawet spraw, jak choćby słynne już problemy z haczeniem skrzyni biegów itp., to chyba aspiracje do klasy premium są nieco przedwczesne? Nie sądzicie?

– podczas jazdy próbnej nie zwróciłem uwagi, ale wydaje mi się, że BM nie ma nawiewu na tył? Potwierdzacie?
– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion. Jeśli dodamy do tego brak automatyki sterowania szybami i np. automatycznego składania lusterek bocznych z chwilą wyłączenia zapłonu i szereg innych, istotniejszych nawet spraw, jak choćby słynne już problemy z haczeniem skrzyni biegów itp., to chyba aspiracje do klasy premium są nieco przedwczesne? Nie sądzicie?
- Od: 28 lut 2014, 18:58
- Posty: 30
- Auto: Mazda 3 HB 165KM, SkyPassion 2014, Titanium Flash.
Nawiewy tylko z przodu, przy czym przy tej wielkości środkowe skierowane na tył w zupełności wystarczają. Przy czterech osobach nagrzanie to był moment. Chłodzenia nie sprawdzałem
W wersji Sky Energy tylko przycisk szyby kierowcy jest podświetlany. Przekaźnika do składania lusterek brakuje, lekkim pocieszeniem jest możliwość złożenia nawet po wyjściu z auta – na oko 15 sekund od wyłączenia silnika – z drugiej strony możesz się odwrócić i nacieszyć oko
. Skrzynia u mnie po 900km nie chaczy, jeszcze nie działa super, ale w porównaniu do poprzedniego auta (focus mk1) to niebo, a ziemia
Auto klasy premium to to zdecydowanie nie jest, ale cieszy oko i cena biorąc pod uwagę wypsażenie też nie jest wygórowana.

- Od: 8 lut 2014, 23:47
- Posty: 24
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
forrest40 napisał(a):lekkim pocieszeniem jest możliwość złożenia nawet po wyjściu z auta – na oko 15 sekund od wyłączenia silnika
po wyjsciu z auta można złożyć lusterka elektrycznie?w jaki sposób?jakies przycisk na pilocie? nigdy nie mialem składanych lusterek i nie rozumiem wypowiedzi kolegi o tych lusterkach... możesz wyjaśnić? dzieki
- Od: 9 lut 2014, 13:14
- Posty: 9
pokrętło od ustawiania lusterek ustawia się kropką do góry i to powoduje ich złożenie. Działa przy otwartych drzwiach, a także w trakcie jazdy. Według instrukcji powinno działać do 40 sekund po wyłączeniu silnika, w praktyce wydaje mi się, ze trochę krócej.
- Od: 8 lut 2014, 23:47
- Posty: 24
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 3 BM SkyEenergy 165KM HB 2013
Marko napisał(a):– w necie jest mnóstwo zdjęć kokpitu nowej trójki; na jednych przyciski sterowania szybami po stronie kierowcy są podświetlane, na innych nie, z wyjątkiem przycisku szyby kierowcy. Domyślam się, że M3 na polski rynek są niestety tego przydatnego i wydawałoby się oczywistego drobiazgu pozbawione, niezależnie czy to np. wersja SkyEnergy czy SkyPassion.
Brak podświetlenia wszystkich przycisków sterowania szybami z panelu kierowcy, nawet w topowych wersjach wyposażenia, ma ścisły związek z pozbawieniem trzech z nich funkcji „One-Touch”, co miało miejsce w „trójce” już od 2010 r – jest to jedna z tych durnych „oszczędności” Mazdy na wybranych rynkach, w tym PL.

Na początku chciałem się przywitać. Od dłuższego czasu czytam posty na temat nowej 3, a to z tego względu,że zakochałem się
w niej i generalnie wszystko wskazuje na to,że za jakiś czas będzie w moim posiadaniu.
Chciałem przy okazji poinformować wszystkich chętnych na zakup mazdy 3, że znowu podrożała o kolejny 1 tys.
. Ciekawe ile jeszcze.pzdr

Chciałem przy okazji poinformować wszystkich chętnych na zakup mazdy 3, że znowu podrożała o kolejny 1 tys.
- Od: 5 mar 2014, 22:40
- Posty: 6
- Auto: Obecnie Outlander
Tak jak pisałem w innym wątku , Panom z Mazdy w dupach się poprzewracało, To druga podwyżka w ciągu dwóch miesięcy . Jak tak dalej pójdzie to dobiją do 100 tys.
Fajnie że pojawiła się w sedanie wersja skypassion, szkoda że tylko w automacie . Ja nadal liczę na sedana z 165 konnym silnikiem i w wersji skypassion i manualem.
Mazda 3 bardzo mi się podoba , szczególnie w sedanie i śledzę to forum od momentu jak tylko pojawiła się u Nas w sprzedaży .
Mazda 6 jest dla mnie za duża stąd też mój portfel zwrócony jest w kierunki trójki w sedanie.
Niestety ilość niedoróbek powoli mnie skłania za rozglądaniem się za czymś innym [ Gulietta, V40], nie koniecznie w tej cenie. Jeżdżę praktycznie po mieście, więc kupuję samochód na okres 5-7 lat co daje przebiegi rzędu 100-120 tys km i jednak chciałbym samochód dopracowany nie tylko pod względem stylistycznym ale również jakościowym.
Fajnie że pojawiła się w sedanie wersja skypassion, szkoda że tylko w automacie . Ja nadal liczę na sedana z 165 konnym silnikiem i w wersji skypassion i manualem.
Mazda 3 bardzo mi się podoba , szczególnie w sedanie i śledzę to forum od momentu jak tylko pojawiła się u Nas w sprzedaży .
Mazda 6 jest dla mnie za duża stąd też mój portfel zwrócony jest w kierunki trójki w sedanie.
Niestety ilość niedoróbek powoli mnie skłania za rozglądaniem się za czymś innym [ Gulietta, V40], nie koniecznie w tej cenie. Jeżdżę praktycznie po mieście, więc kupuję samochód na okres 5-7 lat co daje przebiegi rzędu 100-120 tys km i jednak chciałbym samochód dopracowany nie tylko pod względem stylistycznym ale również jakościowym.
- Od: 28 sty 2014, 13:30
- Posty: 5
- Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
Musze podjąć decyzję w ciągu 4 miesięcy .
Lubie japończyki, a mój obecny chociaż dość brzydki to jest kochany bo kompletnie bezawaryjny
Tak jak pisałem trójka mi się strasznie podoba , ale również po oględzinach onargoleptycznych niektórych elementów , człowieka bierze trwoga , jak można tak oszczędzać .
Jak by nie było pierwsze skowronki tego że w sedanie będą te same opcje wyposażenia i silników co w hatchbacku, zawitała , wiec może w maju, czerwcu pojawi się to co chce [ hatchback po prostu jest dla mnie brzydki i pospolity, jak się na niego patrzy z tyłu] i będę mógł porównać poszczególne modele w specyfikacjach takich jak chce.
Lubie japończyki, a mój obecny chociaż dość brzydki to jest kochany bo kompletnie bezawaryjny
Tak jak pisałem trójka mi się strasznie podoba , ale również po oględzinach onargoleptycznych niektórych elementów , człowieka bierze trwoga , jak można tak oszczędzać .
Jak by nie było pierwsze skowronki tego że w sedanie będą te same opcje wyposażenia i silników co w hatchbacku, zawitała , wiec może w maju, czerwcu pojawi się to co chce [ hatchback po prostu jest dla mnie brzydki i pospolity, jak się na niego patrzy z tyłu] i będę mógł porównać poszczególne modele w specyfikacjach takich jak chce.
- Od: 28 sty 2014, 13:30
- Posty: 5
- Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
uffff przebrnęłam przez cały wątek 
Z mężem właśnie jesteśmy na etapie rozmów z dealerem nt mazdy 3 165 km w wersji skyPassion. Aczkolwiek gościu jakiś mało rozgarnięty.W ciągu tygodnia odkąd byłam w salonie cena auta wzrosła o 1.5 tyś, nie ma żadnej promocji na kredyt 50/50. Trochę kiepsko ale po przeczytaniu wątku , widzę że to nie nowość.Może ktoś z forumowiczów wie i napisałby czy płaci się dealerowi za tzw wydanie auta? i w sumie nigdzie nie mogę się doczytać czy w wersji skyPassion jest kamera cofania czy tak jak w reszcie wersji tylko czujniki? I te oczekiwanie do sierpnia, chyba gościowi nie odpuścimy opon zimowych
Z mężem właśnie jesteśmy na etapie rozmów z dealerem nt mazdy 3 165 km w wersji skyPassion. Aczkolwiek gościu jakiś mało rozgarnięty.W ciągu tygodnia odkąd byłam w salonie cena auta wzrosła o 1.5 tyś, nie ma żadnej promocji na kredyt 50/50. Trochę kiepsko ale po przeczytaniu wątku , widzę że to nie nowość.Może ktoś z forumowiczów wie i napisałby czy płaci się dealerowi za tzw wydanie auta? i w sumie nigdzie nie mogę się doczytać czy w wersji skyPassion jest kamera cofania czy tak jak w reszcie wersji tylko czujniki? I te oczekiwanie do sierpnia, chyba gościowi nie odpuścimy opon zimowych
-
amsta
Nie znam sie na zakupie auta za granica... moze warto sprawdzic taka opcje?
Jakie sa ceny (oferty) u sasiadów?
tam kamerka powinna byc...
Jakie sa ceny (oferty) u sasiadów?
tam kamerka powinna byc...
Lexus mi sie bardzo podoba , ale nie koniecznie ten model
Na tą chwilę patrzę bardziej w stronę Volvo 40 T4 . Fakt droższy , ale coś za coś .
Dopisano 6 mar 2014, 19:50:
mariolo, nie zawsze cena czyni cuda
.
Jak byśmy się kierowali tylko ceną wszyscy byśmy jeździli Dacią lub Skodą
Cena jest ważna to oczywiste , ale jak dla mnie nie najważniejsza
Na tą chwilę patrzę bardziej w stronę Volvo 40 T4 . Fakt droższy , ale coś za coś .
Dopisano 6 mar 2014, 19:50:
mariolo, nie zawsze cena czyni cuda
Jak byśmy się kierowali tylko ceną wszyscy byśmy jeździli Dacią lub Skodą
Cena jest ważna to oczywiste , ale jak dla mnie nie najważniejsza
- Od: 28 sty 2014, 13:30
- Posty: 5
- Auto: Mitsubishi Lancer 2.0 [135 km], 97 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości