Zakup nowego auta – Mazda3 BM (2014 – obecnie)
Ładnie ta nowa trójka wygląda na zdjęciach. Ciekawe jednak, jak będzie w rzeczywistości. Mnie najbardziej intryguje przedni zwis – po co taki duży i czy oznacza on, że silnik znowu sporo przed przednią ośką, co znowu zaowocuje dużą podsterownością auta. Widać też, ze inżynierowie w Mazdzie dalej mają magiczne zdolności i z najdłuższego rozstawu osi w klasie wyczarowali po raz kolejny ciasne wnętrze i mały bagażnik
W środku wygląda lepiej – widać, że Mazda posłuchała naszych narzekań na wnętrze obecnej trójki. Coś mi jednak mówi, że jeśli chodzi o wyciszenie to dalej będzie słabo (niska waga plus fakt, że na czymś musieli jednak oszczędzić, żeby cena była atrakcyjna). Ciekaw jestem też pozycji za kierownicą – we wnętrzu widać dużo inspiracji BMW – pytanie, czy tak samo dobrze będzie się w nowej trójce siedzieć (czy będzie nisko, kokpit otaczający kierowcę i widok przedniej maski).
Największy problem nowej trójki to jednak silniki. Spalanie co prawda w końcu zmniejszyli, ale dynamiki dalej za grosz, a na dodatek z powodu akcyzy w Polsce w ogóle nie zaoferowali diesla. Coś przebąkują o MPSie na bazie 2.0 benzyny ale bez turbiny, czyli moment obrotowy zupełnie niewystarczający do rywalizacji z dzisiejszymi GTI.
W środku wygląda lepiej – widać, że Mazda posłuchała naszych narzekań na wnętrze obecnej trójki. Coś mi jednak mówi, że jeśli chodzi o wyciszenie to dalej będzie słabo (niska waga plus fakt, że na czymś musieli jednak oszczędzić, żeby cena była atrakcyjna). Ciekaw jestem też pozycji za kierownicą – we wnętrzu widać dużo inspiracji BMW – pytanie, czy tak samo dobrze będzie się w nowej trójce siedzieć (czy będzie nisko, kokpit otaczający kierowcę i widok przedniej maski).
Największy problem nowej trójki to jednak silniki. Spalanie co prawda w końcu zmniejszyli, ale dynamiki dalej za grosz, a na dodatek z powodu akcyzy w Polsce w ogóle nie zaoferowali diesla. Coś przebąkują o MPSie na bazie 2.0 benzyny ale bez turbiny, czyli moment obrotowy zupełnie niewystarczający do rywalizacji z dzisiejszymi GTI.
loockas napisał(a):Pomijam, że od cen katalogowych można pewnie jeszcze coś urwać.
interesuje mnie ta wiedza tajemna może jakaś podpowiedź
Poszukuję wizualizacji kolorów – niestety konfiguratory na stronach nie obejmują nowej 3 ani nie dorobiła się aplikacji na na Androida jak kiedyś 6.
Ponadto gdyby ktoś miał jakieś info o czytelności tych wydumek (HUD, ten wyświetlacz dotykowy) zastanawia mnie kwestia czytelności tego rozwiązania i np. kwesta "palcowania" ekranu.
Jakieś doświadczenia z dilerami na południu kraju – gdzie się miło kupuje – miło wpada coś ekstra do bagażnika.
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Co do kolorów też się zastanawiałem...
Mają być:
Snowflake White Pearl Mica (znany z 6-stki)
Aluminum Metallic (Liquid Silver Metallic) (znany z 6-stki)
Soul Red Metallic (znany z 6-stki)
Jet Black Mica (znany z 6-stki)
Meteor Gray Mica (znany z 6-stki)
Blue Reflex Mica (znany z 6-stki)
Deep Crystal Blue Mica (nowość)
Titanium Flash Mica (nowość)
Ostatnie dwa są zagadką – nie znalazłem próbek.
Po cichu liczę, że ten Crystal Blue Mica to będzie chociaż to:
Bo na taki nawet nie liczę...
Tak czy siak, ja tam jestem zawiedziony – paleta kolorów jest beznadziejna... Szarobure...
Jedyny sensowny to biały (jak ktoś nie chce czerwonego albo czarnego).
Choć oczywiście trzeba je na żywo zobaczyć.
Zieleń z M2 też mogłaby wyglądać ciekawie...
Co do cen w salonach – uważam (bazując na swoim doświadczeniu), że 5% można wynegocjować spokojnie (nawet prosząc różne salony o cenę).
Co do praktyczności wyświetlaczy – trzeba poczekać na raporty pierwszych userów egzemplarzy fabrycznych. Dziennikarze tego nie sprawdzają, a ponad to, dysponują tylko modelami przedprodukcyjnymi, które mogą różnić się właśnie tymi elementami.
Mają być:
Snowflake White Pearl Mica (znany z 6-stki)
Aluminum Metallic (Liquid Silver Metallic) (znany z 6-stki)
Soul Red Metallic (znany z 6-stki)
Jet Black Mica (znany z 6-stki)
Meteor Gray Mica (znany z 6-stki)
Blue Reflex Mica (znany z 6-stki)
Deep Crystal Blue Mica (nowość)
Titanium Flash Mica (nowość)
Ostatnie dwa są zagadką – nie znalazłem próbek.
Po cichu liczę, że ten Crystal Blue Mica to będzie chociaż to:
Bo na taki nawet nie liczę...
Tak czy siak, ja tam jestem zawiedziony – paleta kolorów jest beznadziejna... Szarobure...
Jedyny sensowny to biały (jak ktoś nie chce czerwonego albo czarnego).
Choć oczywiście trzeba je na żywo zobaczyć.
Zieleń z M2 też mogłaby wyglądać ciekawie...
Co do cen w salonach – uważam (bazując na swoim doświadczeniu), że 5% można wynegocjować spokojnie (nawet prosząc różne salony o cenę).
Co do praktyczności wyświetlaczy – trzeba poczekać na raporty pierwszych userów egzemplarzy fabrycznych. Dziennikarze tego nie sprawdzają, a ponad to, dysponują tylko modelami przedprodukcyjnymi, które mogą różnić się właśnie tymi elementami.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ponoć Mazda ma opracować diesla 1.9 i wpuścić do oferty. Co do dynamiki – wolno-ssący silnik w pewnych aspektach będzie zawsze gorszy od poturbowanych maluchów konkurencji. Poczekajmy na rzeczywiste testy... Nowa M6, z nowymi silnikami, daje radę. Tu nie powinno być gorzej.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
KMBak napisał(a):Ostatnie dwa są zagadką – nie znalazłem próbek.
kiepsko szukałeś jest od kilku dni polska broszurka, ale wiadomo, że takie próbki to.....
http://www.mazda.pl/upload/country/pl-p ... ra_nM3.pdf
Fabrycznie nowej Mazdy jeszcze nie kupowaliśmy, a poprzednie doświadczenia u innych marek to raczej mniej niż 5%
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
Dam sobie rękę uciąć – że widziałem tą broszurkę i kolorów na niej NIE BYŁO!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Pozwolę sobie zacząć wątek zbiorczy dla zainteresowanych zakupem nowej 3.
Wstępnie podjęliśmy taką decyzję i chętnie wymienię się doświadczeniami i opiniami o dilerach – jako że do marki Mazda wracamy po dłuugich latach.
Na chwilę obecną wersja SkyPassion jest niedostępna (garstka zamówionych aut została zarezerwowana).
Chcący kupić takie auto ma 2 wyjścia – zamówić teraz i trzymać auto pod koniec roku – w cenie regularnej i teoretycznie za chwilę mieć roczne "auto", lub zamówić auto do produkcji styczniowej (odbiór marzec/kwiecień). Tak też postanowiliśmy zrobić, zamówienie można złożyć do końca października czyli wcześniej uda się pomacać auto na miejscu
Jest jeszcze rozwiązanie pośrednie zakup rocznika 2013 w styczniu – ale uzyskałem info że upust to będzie jakieś 3ooozł i lepiej zamawiać produkcję 2014.
Jakie są Wasze doświadczenia i może są jacyś szczególnie polecani dilerzy
Na co można liczyć przy zakupie w ramach "gestu handlowego"
Wstępnie podjęliśmy taką decyzję i chętnie wymienię się doświadczeniami i opiniami o dilerach – jako że do marki Mazda wracamy po dłuugich latach.
Na chwilę obecną wersja SkyPassion jest niedostępna (garstka zamówionych aut została zarezerwowana).
Chcący kupić takie auto ma 2 wyjścia – zamówić teraz i trzymać auto pod koniec roku – w cenie regularnej i teoretycznie za chwilę mieć roczne "auto", lub zamówić auto do produkcji styczniowej (odbiór marzec/kwiecień). Tak też postanowiliśmy zrobić, zamówienie można złożyć do końca października czyli wcześniej uda się pomacać auto na miejscu
Jest jeszcze rozwiązanie pośrednie zakup rocznika 2013 w styczniu – ale uzyskałem info że upust to będzie jakieś 3ooozł i lepiej zamawiać produkcję 2014.
Jakie są Wasze doświadczenia i może są jacyś szczególnie polecani dilerzy
Na co można liczyć przy zakupie w ramach "gestu handlowego"
„jak kaczka traci orientację, to nurkuje doopą” M.Piwowski
5qra napisał(a):Na chwilę obecną wersja SkyPassion jest niedostępna (garstka zamówionych aut została zarezerwowana).
Zaraz, zaraz: chce Pan powiedzieć, że nowa M3 w wersji SkyPassion została rozsprzedana w PL zanim pojawiły się auta demo u dealer'ów??? Skąd ma Pan taką wiedzę, jeśli można zapytać?
Ponieważ sam przymierzam się do zakupu M3, do niedawna na celowniku było Kintaro z 2008, a teraz rozważam też odczekać do debiutu nowej trójki, obserwuję politykę sprzedaży Mazdy (wiedza z forów i sieci):
1) rzekomo niewiele można utargować u dealera;
2) na początku każdego roku kalendarzowego mają wyprzedaż poprzedniego rocznika i w zależności od modelu kwota upustu jest stała (schemat: M6 – 8tys, M3 -4tys).
3) -4tys, to prawie na 165km wystarczy w cenie 120KM
4) przymierzam się do wizyty u dealera, ale raczej dopiero po dotarciu pierwszych aut do Polski.
5qra napisał(a):Na chwilę obecną wersja SkyPassion jest niedostępna (garstka zamówionych aut została zarezerwowana).
Chcący kupić takie auto ma 2 wyjścia – zamówić teraz i trzymać auto pod koniec roku – w cenie regularnej i teoretycznie za chwilę mieć roczne "auto", lub zamówić auto do produkcji styczniowej (odbiór marzec/kwiecień). Tak też postanowiliśmy zrobić, zamówienie można złożyć do końca października czyli wcześniej uda się pomacać auto na miejscu
Widzę, że nastąpiło małe przemeblowanie tematów między poszczególnymi działami...
O ile dobrze zrozumiałem zacytowany fragment wypowiedzi, aby odebrać wersję SkyPassion w marcu lub kwietniu przyszłego roku, zamówienie należy złożyć do końca października tego roku, przy czym wówczas będzie już można zobaczyć pierwsze egzemplarze demonstracyjne w salonach...
Mnie to pasuje, bo w razie gdybym miał kupić nową Mazdę3 (co jednak na dzień dzisiejszy nie jest na 100% pewne), najpierw chciałbym ją obejrzeć na żywo, bo gdy patrzę na fotki, nie wszystkie rozwiązania stylistyczne (kształt przedniej bryły auta i proporcje między nią a przedziałem pasażerskim) oraz funkcjonalne (umocowany na sztywno ekran nad konsolą środkową) do mnie przemawiają.
Zaś polisa ubezpieczeniowa na moje obecne auto kończy się w połowie kwietnia przyszłego roku i mniej więcej w tym czasie planuję odebrać nową furkę (niezależnie od tego, jakiej będzie marki). Nawet sądząc po tegorocznej długiej zimie, do połowy kwietnia śnieg powinien już stopnieć i nowe auto tuż po wyjeździe z salonu nie będzie się taplać w pośniegowym błocie i soli na drogach.
- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
b0rderline napisał(a):Mnie najbardziej intryguje przedni zwis – po co taki duży i czy oznacza on, że silnik znowu sporo przed przednią ośką, co znowu zaowocuje dużą podsterownością auta. Widać też, ze inżynierowie w Mazdzie dalej mają magiczne zdolności i z najdłuższego rozstawu osi w klasie wyczarowali po raz kolejny ciasne wnętrze i mały bagażnik
Odpowiedzi na to pytanie częściowo udziela poniższe zdjęcie. Pochodzi z profilu Mazdy na fejsbuku. Z relacji o tej podróży z Hiroszimy do Frankfurtu. Moim zdaniem silnik nie jest zamontowany przed osią.
Ale faktem jest ten mały bagażnik. Przykładowo w porównaniu do Golfa VII nowa Mazda3 ma nadwozie dłuższe dokładnie o 21 cm, ale bagażnik ma od niego mniejszy o 16 litrów.
- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
Rogal 78 napisał(a):Ale faktem jest ten mały bagażnik. Przykładowo w porównaniu do Golfa VII nowa Mazda3 ma nadwozie dłuższe dokładnie o 21 cm, ale bagażnik ma od niego mniejszy o 16 litrów.
Nie ma co porównywać pojemności po litrażu bo bagażnik w golfie jest mały i tyle, tylko civic wyróżnia się w tej klasie. Chyba w automaniaku porównali pakowanośc starej M6 liftback i nowej M6 sedan, i do ten nowej zmieści znacznie więcej bagażu mimo że pojemnośc mniejsza.
- Od: 27 lis 2010, 03:46
- Posty: 62
- Auto: Mazda 323f 1.6 BJ 2001, corolla 1.4D E12 2005, Mazda 6 2.0 GJ 2012
Prośba do władających językiem germańskim:
http://www.youtube.com/watch?v=C3XPIBkvr7g
ok. 4:00 czy tam mówią o średnim spalaniu wersji 2.0 120KM 5.8l/100km po rosyjskich bezdrożach???
http://www.youtube.com/watch?v=C3XPIBkvr7g
ok. 4:00 czy tam mówią o średnim spalaniu wersji 2.0 120KM 5.8l/100km po rosyjskich bezdrożach???
hamakarol napisał(a):Nie ma co porównywać pojemności po litrażu bo bagażnik w golfie jest mały i tyle, tylko civic wyróżnia się w tej klasie. Chyba w automaniaku porównali pakowanośc starej M6 liftback i nowej M6 sedan, i do ten nowej zmieści znacznie więcej bagażu mimo że pojemnośc mniejsza.
Nie sądzę, żeby 380 litrowy bagażnik Golfa VII (górna fotka) był mniej ustawny i pakowny niż 364 litrowy bagażnik nowej Mazdy3 (dolna fotka).
No... chyba że niektórzy na tym forum mają problem z zachowaniem obiektywizmu przy porównywaniu Mazdy z autami niemieckimi – jeśli chodzi o omawiane akurat kryterium.
- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
hamakarol napisał(a):Rogal 78 napisał(a):Ale faktem jest ten mały bagażnik. Przykładowo w porównaniu do Golfa VII nowa Mazda3 ma nadwozie dłuższe dokładnie o 21 cm, ale bagażnik ma od niego mniejszy o 16 litrów.
Nie ma co porównywać pojemności po litrażu bo bagażnik w golfie jest mały i tyle, tylko civic wyróżnia się w tej klasie. Chyba w automaniaku porównali pakowanośc starej M6 liftback i nowej M6 sedan, i do ten nowej zmieści znacznie więcej bagażu mimo że pojemnośc mniejsza.
Jednak najwiekszy minus sedana to otwor zaladunkowy ... co z tego ze masz duzy bagaznik jak nic wiekszego do niego nie wsadzisz
Rogal 78 napisał(a):nie padam na kolana ani na widok hatchbacka, ani na widok sedana,
Ja również jakoś nie...przód oryginalny, reszta mocno "inspirowana", zegary niemal żywcem "zerżnięte" z Volvo i ogólnie jakiś taki "pokurcz" z HB im wyszedł Na plus lepsze materiały we wnętrzu.
Rogal 78 napisał(a):A jeśli chodzi o umocowany na stałe ekran, to nie jest tylko kwestia estetyki. Mam nadzieję, że jeden przygłup z drugim – amatorzy cudzej własności, nie wezmą tego ekranu za coś w rodzaju tabletu lub przenośnej nawigacji i nie wybiją w aucie szyby żeby spróbować to ukraść.
Oby, ale patrząc na ten wyświetlacz „świecący” chromowaną ramką, do złudzenia przypominający "przyklejoną" navi lub tablet, niestety jest to bardzo prawdopodobne. Rozwiązanie, które oczywiście jest tańsze w produkcji, to jest porażka i nie przemawia do mnie tłumaczenie, jakie padło, że ten sam "grzech" popełnia nawet, m.in. BMW.
CezaR83 napisał(a):Rogal 78 napisał(a):A jeśli chodzi o umocowany na stałe ekran, to nie jest tylko kwestia estetyki. Mam nadzieję, że jeden przygłup z drugim – amatorzy cudzej własności, nie wezmą tego ekranu za coś w rodzaju tabletu lub przenośnej nawigacji i nie wybiją w aucie szyby żeby spróbować to ukraść.
Taaa , to sensowny argument i MMC powinna przy pierwszym liftingu zamontować mechanizm chowający. Tylko pewnie trzeba ich o tym powiadomić a nie tylko narzekać na forum, ale to juz w gestii przyszłych właścicieli
Taaaa, jasne powiadomić, bo "bidulek" zawodowiec, projektant, nie widział tego, co każdy człowiek mający jako takie poczucie smaku i estetyki dostrzega od razu. No bez jaj, proszę Cię...chodzi o koszty tyle.
Rogal 78 napisał(a):A ja mam mieszane odczucia po obejrzeniu tych galerii. Zupełnie jakbym oglądał inny samochód niż np. ten biały pokazany pod koniec czerwca w Kolonii (str. 7 wątku). Nie bardzo pasuje mi – a na tych "amerykańskich" fotkach widać to jak na dłoni – zaokrąglona dolna krawędź szyby w drzwiach kierowcy (wolałbym gdyby była bardziej prosta i tylko wznosiłaby się ku tyłowi) i taki trudny do określenia brak proporcji – jakby od Mazdy 6 odcięli po prostu bagażnik.
Natomiast oglądając inne zdjęcia nowej "trójki" takich wrażeń nie miałem.
Trzeba chyba po prostu najpierw zobaczyć to auto na żywo, a potem je oceniać.
Odczucia masz jak najbardziej prawidłowe, bo nowa trójka wygląda inaczej na fotkach, nazwijmy to reklamowych, które są odpowiednio "podkręcone" a zupełnie inaczej na tych rzeczywistych zdjęciach "pstrykniętych", np. przy okazji przeprowadzanych testów dziennikarskich, których ostatnio sporo się pojawiło – bez trudu można je znaleźć w sieci, przyjrzeć się i...jakoś euforia nagle mija.
b0rderline napisał(a):Ładnie ta nowa trójka wygląda na zdjęciach.
Zależy na których
b0rderline napisał(a):W środku wygląda lepiej – widać, że Mazda posłuchała naszych narzekań na wnętrze obecnej trójki. Coś mi jednak mówi, że jeśli chodzi o wyciszenie to dalej będzie słabo (niska waga plus fakt, że na czymś musieli jednak oszczędzić, żeby cena była atrakcyjna).
Lepiej by tego szumu od opon posłuchali i się za to wzięli bo wstyd
b0rderline napisał(a):Największy problem nowej trójki to jednak silniki. Spalanie co prawda w końcu zmniejszyli, ale dynamiki dalej za grosz
No i tak będzie dopóki nie "uturbią" tych silników.
Rogal 78 napisał(a):hamakarol napisał(a):Nie ma co porównywać pojemności po litrażu bo bagażnik w golfie jest mały i tyle, tylko civic wyróżnia się w tej klasie. Chyba w automaniaku porównali pakowanośc starej M6 liftback i nowej M6 sedan, i do ten nowej zmieści znacznie więcej bagażu mimo że pojemnośc mniejsza.
Nie sądzę, żeby 380 litrowy bagażnik Golfa VII (górna fotka) był mniej ustawny i pakowny niż 364 litrowy bagażnik nowej Mazdy3 (dolna fotka).
No... chyba że niektórzy na tym forum mają problem z zachowaniem obiektywizmu przy porównywaniu Mazdy z autami niemieckimi – jeśli chodzi o omawiane akurat kryterium.
Oczywiście, że w Maździe jest mniejszy a poza tym, co wcześniej trafnie zauważyłeś (i co było już w BL) tym bardziej w stosunku do gabarytów auta.
He he he... to się ZOOMik naskrobałeś
Chyba najdłuższa wypowiedź w tym wątku
Chciałbym tylko zaznaczyć, że gdyby nowa "trójka" wyglądała tak jak na renderach Carscoops.com (str. 2 i 4 wątku) to nie tylko pierwszy padłbym przed nią na kolana, ale odśpiewałbym też hymny pochwalne na cześć Mazdy
Chyba najdłuższa wypowiedź w tym wątku
Chciałbym tylko zaznaczyć, że gdyby nowa "trójka" wyglądała tak jak na renderach Carscoops.com (str. 2 i 4 wątku) to nie tylko pierwszy padłbym przed nią na kolana, ale odśpiewałbym też hymny pochwalne na cześć Mazdy
- Od: 23 mar 2013, 19:37
- Posty: 47
- Skąd: Międzyzdroje/Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda3 BM 2.0 165 KM Skypassion 2014 r.
Panowie: De gustibus non est disputandum, czyli każdemy podoba się coś innego
Mnie osobiście nowa M3 podoba się coraz bardziej, również jeśli chodzi o wygląd. Zresztą innym też, pre-test: http://www.youtube.com/watch?v=QAqcc5yk ... bedded#t=0
Mnie osobiście nowa M3 podoba się coraz bardziej, również jeśli chodzi o wygląd. Zresztą innym też, pre-test: http://www.youtube.com/watch?v=QAqcc5yk ... bedded#t=0
Trzeba na żywo "oblookać". Mi szóstka na zdjęciach też urywała, a live już nie...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Tak, tak Konrad już niedługo zobaczymy
Musiałem w końcu nadrobić zaległości
To zajrzyj do działu 6GJ...
Owszem, ale to jest właśnie podobnie jak ze zdjęciami...dużo zależy od pozy, ujęcia, ingerencji grafika, itd. Robi się wszystko, aby wszyscy wzdychali na jej widok...czy to będzie modelka czy auto Duże felgi też robią robotę...porównaj sobie foty gdzie jest "obuta" w 16-ki a 18-ki.
Gdyby każdemu podobało się co innego to by nam marek i modeli aut zabrakło A tak poważnie to masz rację, ale też nikt tu nie wytyka innym, że się mylą a tylko swoje opinie grzecznie wymieniamy Nigdy tego rodzaju argumenty "że innym się podoba" do mnie nie przemawiały, bo chadzam jak kot własnymi ścieżkami
Zgadzam się.
Rogal 78 napisał(a):He he he... to się ZOOMik naskrobałeś
Musiałem w końcu nadrobić zaległości
Rogal 78 napisał(a):Chyba najdłuższa wypowiedź w tym wątku
To zajrzyj do działu 6GJ...
Rogal 78 napisał(a):Chciałbym tylko zaznaczyć, że gdyby nowa "trójka" wyglądała tak jak na renderach Carscoops.com (str. 2 i 4 wątku) to nie tylko pierwszy padłbym przed nią na kolana, ale odśpiewałbym też hymny pochwalne na cześć Mazdy
Owszem, ale to jest właśnie podobnie jak ze zdjęciami...dużo zależy od pozy, ujęcia, ingerencji grafika, itd. Robi się wszystko, aby wszyscy wzdychali na jej widok...czy to będzie modelka czy auto Duże felgi też robią robotę...porównaj sobie foty gdzie jest "obuta" w 16-ki a 18-ki.
jaketherake napisał(a):Panowie: De gustibus non est disputandum, czyli każdemy podoba się coś innego
Mnie osobiście nowa M3 podoba się coraz bardziej, również jeśli chodzi o wygląd. Zresztą innym też, pre-test: http://www.youtube.com/watch?v=QAqcc5yk ... bedded#t=0
Gdyby każdemu podobało się co innego to by nam marek i modeli aut zabrakło A tak poważnie to masz rację, ale też nikt tu nie wytyka innym, że się mylą a tylko swoje opinie grzecznie wymieniamy Nigdy tego rodzaju argumenty "że innym się podoba" do mnie nie przemawiały, bo chadzam jak kot własnymi ścieżkami
csscss napisał(a):Brak możliwości zamówienia większych felg choćby do jednej wersji wyposażeniowej niżej od topowej skoro możemy zamówić do niej ksenony uważam za nieporozumienie.
Zgadzam się.
Wygląda na to, że tym razem Mazda nie chce powtarzać papierowego debiutu auta, a raczej zaraz po premierze we Frankfurcie umożliwić klientom zapoznanie się z M3 w salonach:
http://alex.zheng-dynasty.com/2013/08/2 ... k-arrives/
USA'owskie salony już dostają dostawy M3 HB, ciekawe kiedy u nas będzie można ją obejrzeć na żywo???
edit: wypatrzyłem ściągę z katalogu akcesoriów do M3 http://oppositelock.jalopnik.com/the-ne ... 1182994152
felgi Rays wygladają zacnie, kosztują pewnie niestety krocie...
http://alex.zheng-dynasty.com/2013/08/2 ... k-arrives/
USA'owskie salony już dostają dostawy M3 HB, ciekawe kiedy u nas będzie można ją obejrzeć na żywo???
edit: wypatrzyłem ściągę z katalogu akcesoriów do M3 http://oppositelock.jalopnik.com/the-ne ... 1182994152
felgi Rays wygladają zacnie, kosztują pewnie niestety krocie...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości