Co lepsze? E38; w140 ; A8 D2?? Wasze opinie.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Barthez » 5 lis 2011, 20:45

Jestem zdania iż temat pozostanie w sferze marzeń autora.

przy zakupie produktu luksusowego (o jakim tu mowa) należy pamiętać o kilku rzeczach:
1) każda rzecz jest warta tyle – ile klient jest w stanie za nią zapłacić ;)
2) auta klasy biznes były wymyślone dla ludzi, którzy ekonomię użytkowania stawiają na dalszym planie
3) trwałość takich aut (mechaniczna) jest zbliżona do tych budżetowych lecz ze względu na użyte materiały wykończeniowe mają dawać poczucie luksusu jak i prezentować status klienta.
Klient taki ma zużyć samochód i kupić nowy a nie zastanawiać się nad naprawami.

podsumowując ....
użytkowanie takiego auta będzie z pewnością dużo droższe niż od "przeciętniaka" właśnie z tego powodu aby nim podróżowali ludzie, których na to stać ;)
to tak, jak by zapyziały murarz w gumiakach używał bentleya do pracy na budowie przy betoniarce – myślę że producent by wolał aby takie auto zostało zezłomowane niż reklamowało firmę w taki sposób

oczywiście – bogatemu nie zabronisz ;) ale biednego nie powinno stać na używanie takich aut.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez mlodyMazda » 5 lis 2011, 21:12

I z Tobą zgadzam się w 100 % ;) Gdyby mnie nie było stać na utrzymanie tej klasy samochodu wolałbym chyba kupić również dobrze wyposażonego samochodu z klasy niższej :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Postprzez loockas » 5 lis 2011, 21:40

mlodyMazda ok. Bez uszczypliwości. Źle się zrozumieliśmy :)

Mnie się zawsze wydawało, że auta tej klasy są dla ludzi mających w uj kasy... Pan kupuje nówkę za 400 tysi i jeździ rok, dwa. Nie robi nic i puszcza dalej troche mniej bogatemu panu, ktory kupuje je za 150-200tysi. Jeździ dwa, trzy lata, zrobi coś co trzeba i sprzedaje je kowalskiemu, ktory chciał tak naprawdę kompakta za 60k, a postanowil zaszaleć i kupić limuzynę. Kowalski niestety wpada w pętle pt "Płać i płacz" i stąd tyle zdezelowanych limuzyn w naszych ofertach. Owszem będą auta tańsze i droższe w eksploatacji. Nie jest to pewnie żadna reguła, ale mimo wszystko do takich aut trzeba podejść w pełni świadomie. Jak ja szukałem taniego wozidła za 15k to też mi proponowali na tym forum LS czy X9 :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Lukano » 6 lis 2011, 20:27

mlodyMazda napisał(a):to może 2.4 diesel?

Do 99 roku w S 80 był tylko 2,5 diesel rodem z VW. W porównaniu do 2,4 wypada bardzo delikatnie mówiąc blado, jest awaryjny, mało oszczędny itp.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez mlodyMazda » 6 lis 2011, 20:48

Lukano napisał(a):
mlodyMazda napisał(a):to może 2.4 diesel?

Do 99 roku w S 80 był tylko 2,5 diesel rodem z VW. W porównaniu do 2,4 wypada bardzo delikatnie mówiąc blado, jest awaryjny, mało oszczędny itp.


Sorry zapomniałem ,że auto do 99 roku ;)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae

https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
Some say..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 00:07
Posty: 1397 (9/19)
Skąd: Merzig De /Olecko Pl
Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto