Nie no czepiają się podłokietnika

w A8 miałem twardszy, szczerze

Wy naprawdę jesteście wygodniccy

Bixenony skrętne są tylko z pakietem Safety (którego przegapiłem zamówić

), a w wersji SkyPassion są poprostu Bixenony, ale da się żyć. I nie ma nadal skretnych w SkyPassion. Ozil, co do 18" to się nie zgodzę z Tobą tym razem, że bardzo łatwo je uszkodzić. Ile dziur nie zaliczyłem na nich jeśli już nie było jak ominąć, nic się nie działo, dalej są idealne. A jeżeli masz na myśli krawężniki, to faktycznie lepiej uważać. Co do prowadzenia... na 18" wyjechałem z salonu i bylem zachwycony jak Mazda łyka zakręty. Teraz po zmianie na 16" zimowki naprawdę boję się "szarżować" w zakrętach, auto pływa itd. nie podoba mi się to. Poza plywaniem nie zauważyłem jakiegoś wyższego komfortu. Nie ma.co się bać 18" felg, trochę rozwagi i będzie dobrze

pewnie łatwo mi mówić bo w A8 miałem 19" i się przyzwyczaiłem uważać

Dużo głośniej na 18"? BZDURA jakich mało. Nie ma.żadnej różnicy – poza tym felga 16" + opona odpowiednia do niej ma.większą średnicę od 18"
