Nasze rekordy :)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Bimbak » 23 sie 2005, 19:07

brii napisał(a):chylę czoła

to na zdjęciach to kolega... ja swoim maluszkiem zaledwie 130 z haczykiem (133 :| może)
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez brii » 23 sie 2005, 19:25

Mimo tego szacunek się należy <prosze> – ja malaczem (nie Elegantem) nawet 110km/h nie przekroczyłem :|

Tak sobie myślę, że skoro Kaszel jest w stanie jechać o 30% więcej niż fabryka pisze to tym bardziej Mazda powinna <lol> – MX3 by poleciał około 270km/h hahaha

Zapytam w czwartek qmpla co niedawno sprzedał Eleganta ile nim na maxa leciał ;) (sprzęt palił mu 8,5l/100km – więc pewnie jeździć potrafił :] )
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Bimbak » 23 sie 2005, 19:33

brii napisał(a):sprzęt palił mu 8,5l/100km – więc pewnie jeździć potrafił

hmm nasze kible nie paliły nigdy wiecej jak 6 litrów... mój był co prawda 6 lat starszy od kumpla eleganta ale na spokojnie nim dwa razy w góry się wybrałem (3 osoby). Dodam też że oba były w pełni seryjne żadnych tam bajerów podnoszących moc typu ciemne szyby, głośne radio, badlook, itp ... ba mój miał nawet original bagażnik dachowy
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3095 (23/155)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez wojciech31 » 23 sie 2005, 19:49

Bimbak napisał(a):Dodam też że oba były w pełni seryjne żadnych tam bajerów podnoszących moc typu ciemne szyby, głośne radio, badlook,

<lol> <lol> Jak ja malo wiem o poprawie mocy w maluchu....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 23:11
Posty: 228
Skąd: Wrocław
Auto: Honda Accord 1.8 VTEC 1999r

Postprzez brii » 23 sie 2005, 20:26

Właśnie jestem po rozmowie o Elegancie – qmpel cały czas jeździł na pewnej części ssania, bo niby się lepiej kaszel zbierał (od 0 do 60km/h mógł z Poldolotami walczyć) hahaha hahaha hahaha
A co do maxa to powiedział, że z górki z dopalaczem w postaci grawitacji to i 135km/h leciał ale hamować musiał bo dalej był zakręt <lol>
Oczywiście żeby nie było – tjuningu podnoszącego moc w maluchu nie było żadnego ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Waluś » 23 sie 2005, 21:21

brii napisał(a):Może na Twoją prawą nogę działa podświadomie ogranicznik o nazwie "rozsądek"

gdyby taki był to by sięwłaczył juz przy max 160 <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez marek » 23 sie 2005, 21:28

Waluś napisał(a):Może poprostu mi sie wydaje że on chce aon ju.ż nie da rady


Właśnie. Po prostu energia potrzebna na pokonanie oporu toczenia i oporu powietrza przy tej prędkości zrównuje się z energią przekazywaną przez silnik na koła.
Pamiętaj że opór powietrza rośnie w postępie kwadratowym w stosunku do predkości. (prędkość wzrasta dwukrotnie, opór powietrza czterokrotnie)
Dlatego mało który samochód na ostatnim biegu dochodzi do czerwonej skali. I tak w tym względzie japońskie auta mają maksymalną prędkość bliżej czerwonego pola niż np niemieckie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez nemi » 23 sie 2005, 21:52

marek napisał(a):I tak w tym względzie japońskie auta mają maksymalną prędkość bliżej czerwonego pola niż np niemieckie.

u mnie na 5. jeszcze nie udało mi się przekroczyć 4200 rpm (czyli niecałe 175 km/h) – drogi są zbyt kręte <lol>
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez yari » 24 sie 2005, 09:51

Morder, to E36 to cos dlubane bylo? pochwal sie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez JACU626 » 24 sie 2005, 10:33

W ubieglum tygodniu moim kantem 125 2.0 dohc wycisnołem 170 <lol> ale sie pan w omedze patrzył <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2004, 18:03
Posty: 555
Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA

Postprzez yari » 25 sie 2005, 15:30

marek w niektorych autach wloskich predkosc maksymalna uzyskuje sie "gleboko" na czerwonym polu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2005, 14:21
Posty: 400
Skąd: nowa praga
Auto: kosmetyczka

Postprzez marek » 25 sie 2005, 19:05

yari napisał(a):marek w niektorych autach wloskich predkosc maksymalna uzyskuje sie "gleboko" na czerwonym polu


Nie mam doświadczenia z włoskimi autami.
A mówisz o ostatnim biegu?
Bo znam kilka aut które maxa uzyskują na 4. biegu i wtedy wjeżdza sie na czerwone pole.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez xsiondz » 5 wrz 2005, 09:59

Witam

na poczatek zeby bylo jasne- w kazdym przypadku byly takie mozliwosci (niemieckie autostrady) i tak:

Osobiscie:
1) Peugeot 406 1,8 (113 KM- DOHC 16V) – 205 km/h – chcial isc dalej
2) Citroen BX 1,4 RE (74 KM -gaznik Weber) – 165 km/h (LPG)
3) Mazda 323F 1,6 (88KM – SOHC 16V) – 180 km/h ( i bardzo chciala dalej)
4) Ford Sierra Turnier (automat 125 KM -EFI DOHC) 200 km/h (LPG i bardzo chcial dalej)
5) Mazda 323F 1,9 (114 KM DOHC 16V) 200 km/h (z ziewaniem- chciala dalej)

Pasazer:
1) Lamborghini Diablo – nie wiem ile jechalem -obraz zawezil sie do prostokatu wielkosci 30.20 cm.....
2) Porsche 911 Turbo – okolice 280 km/h

Pozdr.
..:::: Xsiondz ::::..
....Fiat Coupe Pinifarina ....
AlfaRomeo 146 1.6 TS (1998)
Mazda 323F 1,9 16V DOHC (1995)
Mazda 323F 1.6 16V SOHC (1991)
Galeria moich furek: www.xsiondz.republika.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2004, 11:07
Posty: 41
Skąd: Toruń
Auto: n!-ta zdrada-FordGalaxyMK3

Postprzez bajer0 » 5 wrz 2005, 11:15

marek napisał(a):Nie mam doświadczenia z włoskimi autami.
A mówisz o ostatnim biegu?
Bo znam kilka aut które maxa uzyskują na 4. biegu i wtedy wjeżdza sie na czerwone pole.


a swoja droga ostatnio mnie cos zdziwilo:

Jechalem z Łodzi do Piotrkowa, wjechalem na kawalek pustej autostrady i rura. Na 4 biegu mialem niemalze 170km/h i ok 5,8 – 6k rpm. Wrzucilem 5 bieg i predkosc wzrosla do licznikowych 180 i stop.Jak spojazalem na obrotomierz pokazywal ok 5,4k rpm. Wydaje mi sie, ze obroty delikatnie rosly, ale zaraz juz byl zjazd na Piotrkow, wiec musialem odpuscic. Jak myslicie, Ona mogla jeszcze przyspieszac, czy to juz tylko takie zludzenie i faktycznie predkosc konczy sie licznikowych 180 ??
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2004, 13:11
Posty: 1134 (0/3)
Skąd: Lodz
Auto: 626 GF FS `98

Postprzez rrrradek » 5 wrz 2005, 11:15

Kaszlak – 130 km/h
Escort 1.3 1998 – 175 km/h i chciał iść dalej ale jechałem z Babcią i mówiła, że jakoś tak szybko jedziemy i nie żyłowałem dalej bo mi na niej bardoz zależało
Fiesta 1.3 1994 – 170 km/h i dalej juz nie chciała
Mazda 626 GE – 195 km/h z dużym zapasem w Niemczech. Myślę, że 205-210 spoko bym osiągnął. W Polsce 190 km/h już nie z takim zapasem (ach to paliwo).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Postprzez Pajko » 5 wrz 2005, 12:32

rrrradek napisał(a):Mazda 626 GE – 195 km/h z dużym zapasem w Niemczech. Myślę, że 205-210 spoko bym osiągnął. W Polsce 190 km/h już nie z takim zapasem (ach to paliwo).


ja swoja na autostradzie krak-kato mialem 220 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Waluś » 5 wrz 2005, 21:32

Nowe rekordy
1. Deawo Lublin 115 km/h
2. Żuk diesel 110 km/h (tego nie polecam <lol>)
3. Honda Ciwik 1,5 Vtec 190 km/h
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez TOMBLA » 6 wrz 2005, 09:41

merc W 124 4,2l (automat) – 250km/h i ogranicznik :D podejrzewam że 280 to spokojnie by teges.....
323 f 2,0 V6 – 220.......(koniec drogi)
323 S 1,5 16v – 180 na benzynie....gaz jak narazie do 160 i dalej nie było gdzie :D
Premacy.... :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2004, 14:12
Posty: 309 (0/6)
Skąd: Parczew

Postprzez Waluś » 6 wrz 2005, 19:32

I dzisiaj CORROLKA szefa 185 Km/h <lol>
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Gustav » 7 wrz 2005, 21:42

Dzisiaj wracając z Siedlec udało mi się rozbujać moją Madzię do 175 km/h. Więcej już raczej iść nie chciała, nie miałem czasu sprawdzać, zbliżał się niestety obszar zabudowany. Ciekaw jestem, czy to w tym silniku ( B6e 1.6i 8V) to max. Katalogowo podają, jeśli się nie mylę, 176 km/h, ale może ktoś z Użytkowników ma inne doświadzenia?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2005, 20:39
Posty: 50
Skąd: Mińsk Maz.
Auto: Mazda 323F BG B6e

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto