
Tak jest do końca marca:
A tak ma być:
Emissions (g/km of CO2) First year rate Standard rate

Dodatkowo auta powyżej 40 000 GBP będą obarczone 5-letnim dodatkiem 310 GBP
W efekcie tych zmian nie będzie się opłacało już kupować małych aut...

www.mazdaspeed.pl
Wojtek napisał(a):W efekcie tych zmian nie będzie się opłacało już kupować małych aut...
ereste83 napisał(a):Nie wiem nad czym taki zachwyt, ani dlaczego miałaby specjalnie ilość sprzedaży małych aut spaść, a tym bardziej być to końcem ekologii.
Wojtek napisał(a):Obecnie jest nacisk na auta majace niską emisję spalin czyli małe auta i hybrydy...
Neonixos666 napisał(a):W Polsce w pompce mamy ile samochód produkuje CO2 i nie musimy śledzić jakiś opłat
Wojtek napisał(a):Dla przykładu:
Mazda6 2005 2,0 Pb i mocy 141 KM ma emisję 192 g/km co daje opłatę 265 GBP rocznie
Chrysler Town And Country ma 227.2 g/km co daje 490 GBP na rok
dadan napisał(a):Myślę, że warto napisać o restrykcjach wjazdu starych w europejskich miastach
Wojtek napisał(a):Zobaczymy za pięć lat...
I będą dopłaty do aut na węgiel. Wrócimy do WIEKU PARY
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości