Opinie i luźne rozmowy użytkowników Mazd z silnikami diesla [DiTD]
Jeśli kolega chce dołączyć do naszego grona to musi zmienić autko na Mazdę ehehhehehhe żarcik. A odnośnie problemu kontrolek to problem jest z wtryskiwaczami i pewnie już siadły, oraz proponuje przeczyścić EGR jeśli owy posiada. Falowane obroty mogą być powodem zużytych wtryskiwaczy

takie pytanie z innej beczki
skoro w 323 czujnik jest w IC a w 626 w rurze to jakbym zmienial IC a niemial by miejsca na czujnik to wystarczy kupic rure od 626
a wtyczka bedzie pasowala?? i co z tym drugim podpieciem
tez mozna jakos ominac czy juz musi byc w IC 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
sory za OT ale zrobie kolejne
ale jak ida inne rury to przeciez mozna wyciac kawalek ten co idzie czujnik i dokrecic go do metalowej rury i wtedy zrobic na nowo caly dolot
da rade tak zrobic 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
nie
innego IC ale rury od niego zeby w icku niewiercic i niekombinowac
bo rury to w sumie lajtowo podlaczyc 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):takie pytanie z innej beczkiskoro w 323 czujnik jest w IC a w 626 w rurze to jakbym zmienial IC a niemial by miejsca na czujnik to wystarczy kupic rure od 626
a wtyczka bedzie pasowala?? i co z tym drugim podpieciem
tez mozna jakos ominac czy juz musi byc w IC
ej to był mój pomysł
takie coś ci jest potrzebne

czyli tam jest dwa w jednym i wezyk do bootsensora i czujnik
no to pieknie
czyli tylko rura od 626 i IC z innego autka i heja banana
a pomysl od neonixosa, cos kiedys mi o czyms takim wspominal 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
smile napisał(a):http://youtu.be/2eYlgHUc8Qg
dobrze że układ różnicowy nie jest tak mocno spięty i zawsze można gumę spalić na jednym kole
smile napisał(a):Zostawiając przy tym dwa symetryczne ślady??
symetryczne może tak ale nie jednakowe
Neonixos666 napisał(a):nie jednakowe
Na świecie nie ma niczego jednakowego, nawet dwóch kropel wody
Ale wracając do sedna sprawy, przyczepność opon zależy od od ich temperatury. Przyczepność można powiązać z siłą tarcia a więc i na siłę tarcia ma wpływ temperatura opon. Im większe tarcie tym większa przyczepność, a więc i im większa temperatura tym większa siła tarcia do pokonania, nadążasz?
Rozpoczynając palenie gumy, oba koła mają zbliżoną temperaturę więc stawiają podobny opór. Początkowo oba koła chcą się obracać, ale jedno napotyka mniejszy opór i zaczyna się proces palenia gumy co powoduje, poprzez tarcie, wzrost temperatury opony. Gdy dochodzi do znacznego wzrostu temperatury siła tarcia rośnie na tyle, że drugie koło ma teraz mniejsze opory obracania się i dołącza się do palenia gumy

czasem mnie denerwuje uślizg koła gdy chcę szybciej wyjechać z ronda, szkoda że nie jest bardziej spięty układ różnicowy 
Neonixos666 napisał(a):a ja takie coś znalazłem
http://www.hdmot.pl/index.php?p9484,kon ... -rf1g13two
Niestety numer wtryskiwacza mojej mazdy to LUDDLLA152P697
Jutro będe miał ustawione wtryskiwacze i biorę się za składanie
mechanicy to tez ludzie
- Od: 31 sie 2011, 21:40
- Posty: 45
- Skąd: Opoczno
- Auto: Mazda 323F DITD RF2A
gallu82 napisał(a):Jutro będe miał ustawione wtryskiwacze
a na czym to polega?
koledzy moja mazda zapala zawsze za 1 strzałem, ale od jakiegoś czasu coraz dłużej kreci wałkiem i tak charakterystycznie szarpie chwilę przed zapaleniem. Nasiliło się to ostatnio. Mam pytanie czy to może być wina mojego słabego akumulatora??(aczkolwiek po -13 w nocy dziś odpalił, jednak już odmawiał posłuszeństwa, zawiódł już 2 razy tej zimy) , mam w planach go już po 10 wymienić, ale ciekawi mnie czy to nie jest coś poważniejszego,
i jeszcze pytanie czy montował ktoś pokrywę silnika od premacy, wygłusza coś wiecej niż standardowa w 323F Ditd?
i jeszcze pytanie czy montował ktoś pokrywę silnika od premacy, wygłusza coś wiecej niż standardowa w 323F Ditd?
- Od: 30 sty 2011, 15:34
- Posty: 69
- Skąd: Widzówek/Częstochowa/Opole
- Auto: Mazda 323f DiTD
mateusz podjedz na jakąś stację diagnostyczną na większości mają sprzęt do badania naładowania akumulatora i pojemności.
ja wymieniałem niedawno, stary miał 28% pojemności i jeszcze hulał, i pewnie do tej pory było by dobrze gdyby nie ta nieszczęsna wkładka stacyjki
ja wymieniałem niedawno, stary miał 28% pojemności i jeszcze hulał, i pewnie do tej pory było by dobrze gdyby nie ta nieszczęsna wkładka stacyjki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości