Bioester B100 – paliwo alternatywne

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Enduro » 17 sie 2011, 21:42

wilkxt napisał(a):silnik rovera w hondach też był montowany, nie jest to C-R ale DiTD tez nie jest

czyli to kpl. inne motory!
a citd BARDZO nie trawią tych "bio-kompnentów"
wiem co pisze, bo sam z tego powodu miałem naprawiany silnik gwarancyjnie w 2004 roku, jak pierścienie tłokowe były kpl wlepione przez nagromadzony nagar przez co kompresji nie było na dwoch cylindrach prawie wogóle, co spowodowało inne, gorsze w skutkach problemy z turbiną... <glupek2>
polecam tankować jaknajlepszego diesla.
pozdr.Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez wilkxt » 17 sie 2011, 22:23

Enduro napisał(a):
wilkxt napisał(a):silnik rovera w hondach też był montowany, nie jest to C-R ale DiTD tez nie jest

czyli to kpl. inne motory!

Czy tak kompletnie inne to nie wiem obydwa maja turbinę i intercolery, żaden z nich nie jest C-R, trzeba by było porównać ciśnienie na pompie lub wtryskach.
Enduro napisał(a):a citd BARDZO nie trawią tych "bio-kompnentów"

ale to C-R więc trochę inna bajka.

pozdrawiam
tomek
pozdrawiam
tomek
Początkujący
 
Od: 7 sie 2011, 14:26
Posty: 26
Skąd: Bytom
Auto: 323F 2.0 DiTD 2001r.

Postprzez Riki » 18 sie 2011, 09:32

Enduro napisał(a):a citd BARDZO nie trawią tych "bio-kompnentów"

Enduro napisał(a):polecam tankować jaknajlepszego diesla.


Niestety.... każde paliwo dziś ma bio :) co ciekawe te w PL mniej (5%) a w DE więcej (7->)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Enduro » 18 sie 2011, 11:52

Riki napisał(a):
Enduro napisał(a):a citd BARDZO nie trawią tych "bio-kompnentów"

Enduro napisał(a):polecam tankować jaknajlepszego diesla.

Niestety.... każde paliwo dziś ma bio :) co ciekawe te w PL mniej (5%) a w DE więcej (7->)

i tu jest "pies pogrzebany" !
im więcej tej zupy w dieslu, tym szybciej będą robiły się "jaja",
co powiązane jest ze sporymi kosztami naprawy
miałem okazje obejrzeć tłoki po testowej pracy na mieszance 5, 7 i 10%
i te ostatnie rel. bardzo szybko miały problem z elestycznością pierścieni tłokowych, tj. były zapieczone co powodowały brak kompresji na cylindrach a co gorsza to pojawia się wtedy ciśnienie w misce olejowej, co w silnikach doładowanych, jest bardzo niekorzystne ze wzgełdu na spływ oleju z turbiny..
"Bio to zło" dla C-R motoru, absolutnie, pominając kwestje pompy, wtrysków i uszczelek...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Moto