Cronos – kupic nie kupic?

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez mathis » 23 maja 2006, 14:42

no coz mam jeden wielki metlik w glowie – juz nic nie wiem – na razie nic nie kupilem a obejrzalem juz kilka sztuk

jesli bylaby to wersja GLE Special to jak jest z czesciami do niej – czy sa drozsze niz do zwyklej 626?
Początkujący
 
Od: 16 maja 2006, 10:14
Posty: 5

Postprzez cimoch » 23 maja 2006, 15:07

jezdziłem takim 2 lata i przy normalnych elementach eksploatacyjnych nie było żadnych róznic – cene te same a i chyba części w przeważajacej wiekszości też. Jest tańszy w utrzymaniu od Cronosa – szczególnie blacharsko – GLE Special ma wiele elementów identycznych jak w J-spec -np.lusterka, itd. Poza tym fajnie wygląda – chromy itd. Troche jakośc montazu jest gorsza, ale w egz. bez dzwona praktycznie tego nie odczujesz. Moim zdaniem warto takiego kupić chocby ze względu na wygląd.
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2005, 16:59
Posty: 217
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BN 2,5

Postprzez Paweł » 23 maja 2006, 16:42

Odradzam wszelkiego rodzaju GE i "GF" wyprodukowane w USA, w ktorych to modelach wystepuje polaczenie silnika FS ze skrzynia automatyczna. Dotyczy to wiec Cronosow 2.0 i GLE Special ze skrzyniami automatycznymi, gdzie cale przeniesienie napedu, osprzet, elektronika i wiazki sa fordowskie. Pozostale modele posiadaja pewne (kolejne) roznice w podzespolach, ale albo z punktu widzenia eksploatacji nieistotne, albo latwe do zastapienia japonskimi/europejskimi odpowiednikami.

Pozdrawiam.

P.S.
Eunos nie jest amerykanska mazda na rynek europejski – jest to marka scisle powiazana z Japonia.
Cronos DX nie posiadal elektrycznych szyb.
Cronosy byly sprzedawane do samego konca istnienia modelu 626, tj. do 2002 roku.
Cronos po roku '97 mogl byc wyposazony w silnik FS o mocy ~136 KM – zgodny z tym z europejskiej GF, jak i ciekawostka – KL na cewkach (bez rozdzielacza).
Czesci pomiedzy modelami A-Spec i J-Spec nie sa w 99% te same.
Nie bylo Cronosow na Europe, byly to GLE Special.
Seryjna poduszka pasezera pojawila sie w 1994, rowniez dopiero wtedy pojawil sie LX z opcjonalnym silnikiem KL – wczesniej tylko FS.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez devilturek » 9 lis 2010, 11:41

Witam. Co powiecie o tym aucie? http://otomoto.pl/mazda-626-wersja-amer ... 48547.html kolega jest zainteresowany na co mamy zwrócić uwagę? Model 97` czy części są takie same jak 626 europejczyk?
devilturek
 

Postprzez Grzyby » 9 lis 2010, 12:17

To jest Cronos ale już kolejna generacja.
Czyli 626 GF na rynek amerykański.
Z modelu europejskiego nie pasuje nawet kawałek blachy – auto jest wizualnie zupełnie inne.
Mechanicznie zdecydowana większość części jest identyczna.

Załóż temat w dziale Kupuję Mazdę, dostaniesz więcej opinii.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez devilturek » 9 lis 2010, 12:52

Dzieki przeniosłem tu: viewtopic.php?f=79&t=108151
devilturek
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Moto