sq2jul napisał(a):W Wanklu na jednym rotorze nastepuja 3 detonacje na jeden obrot walu.
Chciałeś chyba powiedzieć "na jeden obrót tłoka". Ponieważ przełożenia są tak dobrane, że na jeden obrót tłoka przypadają 3 obroty wału
www.mazdaspeed.pl
sq2jul napisał(a):W Wanklu na jednym rotorze nastepuja 3 detonacje na jeden obrot walu.
Cruel.Art napisał(a):W końcu Japończycy polegli w starciu z normą Euro 5. Nowy Renesis będzie więc odstawał od poprzednika – musi być oszczędniejszy
Retro napisał(a):Nie zgodzę się.Nawet przy "stałych obrotach, tych najbardziej efektywnych" i tak będzie palił więcej niż R3/R4/R6.
brii napisał(a):Euro 5 jak i jakakolwiek inna norma Euro nic nie mówi o oszczędności – chodzi o skład spalin, samochód może palić i 100l/100km ale spaliny mają być czyste.
brii napisał(a):Cruel.Art napisał(a):W końcu Japończycy polegli w starciu z normą Euro 5. Nowy Renesis będzie więc odstawał od poprzednika – musi być oszczędniejszy
Euro 5 jak i jakakolwiek inna norma Euro nic nie mówi o oszczędności – chodzi o skład spalin, samochód może palić i 100l/100km ale spaliny mają być czyste.
brii napisał(a):Nie mówię tu o tym samym zastosowaniu – rotary przy najbardziej efektywnych obrotach vs zwykłe tłokowce w zastosowaniach trakcyjnych. Przy porównaniu rotary z tłokowcami przy stałym obciążeniu na 100% rotary dostanie po pupie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości