Scenic czy C-Max – jaki rodzinny minivan?
1, 2
Nie miałem okazji jeździć C-Maxem, ale o Scenicu mogę co nieco powiedzieć – tańsze wersja mają dosyć twarde plastiki w środku, samochód w środku bardzo dobrze rozplanowany – kupa schowków i wygodne miejsca, bagażnik taki sobie (w wersji Grand duuuuży). Płaska podłoga – fajna sprawa, ale podjerzewam, że u konkurencji też tak jest. Silniki 1.6 benzyna i 1.9dCi baaaardzo ekonomiczne, chociaż szału nie robią.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Rychu on dał 38 tys.+opłaty.
Nie wiem czy tą samą bolączkę ma C-Max, ale widziałem Foki na gwarancji co przyjeżdzają do ASO na poprawki (korozja na masce i tylnej klapie) i na tym polega ta ich gwarancja na perforację nadwoziaRychu napisał(a):Focus C-max
Bardzo wrażliwy osprzęt silnika.brii napisał(a):1.9dCi
Artiks ten VW Touran to diesel?
Jakieś niepochlebne opinie słyszałem o tych silnikach.
Starszy silnik 1,9 TDI mimo,że wiekowa konstrukcja i dość głośny ale chyba w miarę trwały.
2,0 TDI dużo wyższa kultura pracy ale o wiele bardziej awaryjny i bardzo olejożerny...
Co innego jeśli to 2.0 B.
Przy przebiegu 15 kkm rocznie warto pchać się w diesla.
Gdzieś na naszym forum ostatnio czytałem, że jeśli pojazd używany to benzyna. Diesel tylko nówka.
Jakieś niepochlebne opinie słyszałem o tych silnikach.
Starszy silnik 1,9 TDI mimo,że wiekowa konstrukcja i dość głośny ale chyba w miarę trwały.
2,0 TDI dużo wyższa kultura pracy ale o wiele bardziej awaryjny i bardzo olejożerny...
Co innego jeśli to 2.0 B.
Przy przebiegu 15 kkm rocznie warto pchać się w diesla.
Gdzieś na naszym forum ostatnio czytałem, że jeśli pojazd używany to benzyna. Diesel tylko nówka.
Rychu
- Od: 11 lip 2006, 12:01
- Posty: 102
- Skąd: Węgrów/Miedzna
- Auto: Premacy 2.0 DiTD '99
5 2.0 B '07
Renault – mięciutkie Diesle w kwestii kultury pracy i (chyba) najprzestronniejsze wnętrze. W końcu weteran w tworzeniu minivanów
O awaryjności się nie wypowiadam, w przeciwieństwie do Laguny II "nie słyszy się".
VW – niestety testowali na nim bolączki przyszłego Golfa V. Konserwatywny i ubogi. Faktycznie w AŚ utyskiwali na 2.0 TDI, ale to nie żart, ponieważ te silniki nęka sporo mniej lub bardziej poważnych awarii. Jeśli już, to 105-konny 1.9, jak pisał Artiks
Foka tylko w benzynie! Wtryski w TDCi są chyba z wazeliny... Ale frajda z jazdy największa dzięki zawieszeniu, chociaż wykończenie takie sobie.
Odpowiedź brzmi "nie". Diesle z powodzeniem można kupować używane, ale sprawdzone pod kątem konstrukcji, jak i serwisu, z potwierdzonym przebiegiem. Nie sądzę, żeby inwestycje obowiązkowe (rozrząd) oraz ryzyko bardziej kosztownych napraw wynagrodził przebieg mniejszy niż 20-30 tys. km rocznie. Zależy jeszcze, ile lat chcesz tym autem jeździć. A to...?
=>
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6667196
=>
http://moto.allegro.pl/item485315152_ma ... emiec.html
=>
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7106059
VW – niestety testowali na nim bolączki przyszłego Golfa V. Konserwatywny i ubogi. Faktycznie w AŚ utyskiwali na 2.0 TDI, ale to nie żart, ponieważ te silniki nęka sporo mniej lub bardziej poważnych awarii. Jeśli już, to 105-konny 1.9, jak pisał Artiks
Foka tylko w benzynie! Wtryski w TDCi są chyba z wazeliny... Ale frajda z jazdy największa dzięki zawieszeniu, chociaż wykończenie takie sobie.
Rychu napisał(a):Przy przebiegu 15 kkm rocznie warto pchać się w diesla.
Gdzieś na naszym forum ostatnio czytałem, że jeśli pojazd używany to benzyna. Diesel tylko nówka.
Odpowiedź brzmi "nie". Diesle z powodzeniem można kupować używane, ale sprawdzone pod kątem konstrukcji, jak i serwisu, z potwierdzonym przebiegiem. Nie sądzę, żeby inwestycje obowiązkowe (rozrząd) oraz ryzyko bardziej kosztownych napraw wynagrodził przebieg mniejszy niż 20-30 tys. km rocznie. Zależy jeszcze, ile lat chcesz tym autem jeździć. A to...?
=>

=>

=>

Globy 5 jest super.
Osobiście brałbym ja pod uwagę
.
Samochód kupuje mój znajomy, stwierdził, że 5 jest za duża.
Chyba bliżej jej do Sharana, S-maxa niż do kompaktowego minivana.
Czy 5 nie jest konstrukcyjnie powiązana bardziej z 5 niż z 3?
Osobiście brałbym ja pod uwagę
Samochód kupuje mój znajomy, stwierdził, że 5 jest za duża.
Chyba bliżej jej do Sharana, S-maxa niż do kompaktowego minivana.
Czy 5 nie jest konstrukcyjnie powiązana bardziej z 5 niż z 3?
Rychu
- Od: 11 lip 2006, 12:01
- Posty: 102
- Skąd: Węgrów/Miedzna
- Auto: Premacy 2.0 DiTD '99
5 2.0 B '07
Witam .
<br>Nowa wersja osobowa jest bardzo ładna ( w środku także ) i na pewno nie przypomina " dostawczaka " z porzedniej "budy "
<br>Szkoda bo M5 to świetny samochód .<br>Osobiście brałbym jeszcze pod uwagę Peugota Partnera na nowej "budzie".<br>Miałem poprzednią wersje 2002 z Hdi przez prawie 5 lat od nowości .<br>Przejechałem raptem 100 tyś. km i dosłownie " zero " usterek .Rychu napisał(a):Samochód kupuje mój znajomy, stwierdził, że 5 jest za duża.
- Od: 15 kwi 2008, 13:42
- Posty: 251
- Skąd: tyle dymu
- Auto: Mazda /Honda /Mercedes
Rychu napisał(a):Czy 5 nie jest konstrukcyjnie powiązana bardziej z 5 niż z 3
?
Rychu napisał(a):Globy 5 jest super.
Osobiście brałbym ja pod uwagę.
Samochód kupuje mój znajomy, stwierdził, że 5 jest za duża.
Chyba bliżej jej do Sharana, S-maxa niż do kompaktowego minivana.
Czy 5 nie jest konstrukcyjnie powiązana bardziej z 5 niż z 3?
Piątka to taka rozdmuchana 3. Ta sama płyta, zawieszenie. Poza tym jest tylko 13 cm dłuższa od C-max'a (4,5 do 4,37). Czy to dużo?
2.0 benzyna to bardzo elastyczny silnik. Jeśli tam jest skrzynia 6b to na 6 biegu można jechać od 60km/h.
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
Ja jeżdzę C-max'em, w środku nawet fajny i ergonomiczny.
Dobra pozycja na tylnej kanapie. Widok z tylnej kanapy przez przednią szybę jest fantastyczny.
I to tyle z zalet. A i jeszcze ogrzewana przednia szyba.
Strasznie głośny w środku i awaryjny.
Reszta jest tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2067
Dobra pozycja na tylnej kanapie. Widok z tylnej kanapy przez przednią szybę jest fantastyczny.
I to tyle z zalet. A i jeszcze ogrzewana przednia szyba.
Strasznie głośny w środku i awaryjny.
Reszta jest tutaj http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2067
......ktoś po ponad 15miesiącach odgrzał kotleta, wpisując zdawkowo "C max 2.0 TDCI" i się zaczęło.... Nemi wyluzuj;) Skoda jak Skoda, choćby oferowali 2razy lepsze samochody od konkurencji (pod każdym względem) to i tak ogólne "poważanie" marki w świecie motoryzacyjny ciężko będzie zmienić.
Można się uśmiać jak nieraz trafi się w internecie na wypowiedzi właścicieli przykładowo E-klasy, którzy wręcz oburzają się i szydzą, gdy ktoś zaczyna porównywać takie auto jak Superb do ich ukochanego "snobistycznego cacka" z gwiazdą na masce.
Można się uśmiać jak nieraz trafi się w internecie na wypowiedzi właścicieli przykładowo E-klasy, którzy wręcz oburzają się i szydzą, gdy ktoś zaczyna porównywać takie auto jak Superb do ich ukochanego "snobistycznego cacka" z gwiazdą na masce.
Rychu napisał(a):Artiks Jakieś niepochlebne opinie słyszałem o tych silnikach.
Starszy silnik 1,9 TDI mimo,że wiekowa konstrukcja i dość głośny ale chyba w miarę trwały.
2,0 TDI dużo wyższa kultura pracy ale o wiele bardziej awaryjny i bardzo olejożerny...
Po 2006 roku poprawiono ten silnik i usunięto usterki ale pierwsze egzemplarze miały wady
- Od: 3 gru 2009, 23:03
- Posty: 12
- Skąd: WŁOCŁAWEK
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości