Need for Speed SHIFT | Premiera 18 września 2009 r.

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez marktds » 23 wrz 2009, 21:47

a wie ktoś może czy w jakiejś grze występuje 323F BG ????? nie gram w gry ale jakby ten samochód w jakiejś był to bym zagrał
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2008, 19:31
Posty: 108
Skąd: Gostyniec
Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r

Postprzez bikus » 23 wrz 2009, 23:33

jak dobrze poszukasz to moze to NFS'a hot pursuit (NFS 3) znajdziesz model mazdy :) do tej wersji bylo duuzo modeli samochodow do sciagniecia
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez Gib » 24 wrz 2009, 12:34

Dziś pograłem na analogowych gałkach w padzie i powiem wam że realizm może jest lepszy niż w poprzednich paru NFS ale ja się pytam gdzie jest podsterowność? Wszystkie auta są neutralne a potem nagle mega nadsterowne, a tak naprawdę w życiu jest na odwrót.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez kryystian » 24 wrz 2009, 17:46

marktds napisał(a):a wie ktoś może czy w jakiejś grze występuje 323F BG

sory nie mogłem się powstrzymać <lol> <lol> <lol>
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez CheZZy » 24 wrz 2009, 20:02

w nfs undregorund 2 jest mx5 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2006, 18:49
Posty: 453
Skąd: Kłodzko
Auto: MPV 2,0 benzyna 2000r., volvo v50

Postprzez yoshiwwy » 24 wrz 2009, 21:02

NFS jest dobry ale tylko i wyłącznie na kierownicy. Pad i klawiatura odpadają. O drifcie na padzie można zapomnieć. Godzinę próbowałem się nauczyć. Bez satysfakcjonujących rezultatów :[
Jestem magiem posługuję się fragiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 15:58
Posty: 482
Skąd: Wyszków
Auto: 323f BA BP '95 –> Dupowóz Grandtour 2,2 klekot

Postprzez grigor121 » 30 wrz 2009, 00:20

Mam pytanko do grających.

Czy spotkaliście się z problemem podskakujących aut? Nie wiem czemu ale większość aut po wstawieniu lepszego zawieszenia zaczyna podskakiwać jak szalone przy prędkości około 200 km\h. Wykluczam tu nierówność toru ponieważ auta zmodyfikowane na "race car" zachowują się poprawnie w takich samych warunkach. Dodam że nie grzebię nic w ustawieniach zawieszenia.

Proszę pomóżcie bo mnie krew zalewa jak mam jechać GT3 RS
WRC – Warcy Rycy Cescy

Galant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2007, 00:50
Posty: 92
Skąd: Nowa Sól

Postprzez Faja » 30 wrz 2009, 09:06

CheZZy napisał(a):nfs undregorund 2

Tam jeszcze jakoś ta fizyka wypadała, dla mnie najlepszy NFS.
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez palik » 30 wrz 2009, 13:55

yoshiwwy napisał(a):NFS jest dobry ale tylko i wyłącznie na kierownicy. Pad i klawiatura odpadają.

Zgadzam się, pokusiłem się na zakup kolejnego NFS'a do kolekcji i w sumie po 2h poleciałem po kierownicę :D Co do nadsterowności to się zgadzam jest przesadnia :) Poza tym jakoś szybko leci przechodzenie :|
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2007, 13:06
Posty: 865
Skąd: Białystok
Auto: EA5A SE

Postprzez 3rzyk » 2 paź 2009, 16:46

Gra nie jest zła, ale można by jeszcze w niej wiele poprawić.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2009, 21:49
Posty: 180
Skąd: Poznań
Auto: 323F BG 1.8, Xedos6 2.0 V6, Mazda 6 Kombi MZR-CD 121KM Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto