Niezalezny serwis Mazda Ford
Strona 1 z 1
Witam. Zapraszam do naszego niezaleznego serwisu zajmujacego sie tylko i wyłącznie naprawa samochodów marki Mazda i Ford. Prowadzimy usługi w zakresie elektronika, mechanika, klimatyzacja, układy wtryskowe diesla, wulkanizacja, pracujemy na urzadzeniach marki Bosch oraz posiadamy urządzenie diagnostyczne IDS (tester wyłacznie do Mazda Ford) Katowice ul. Żeleńskiego 108c tel. 602581951 Zapraszamy
-
okomar
Hehehe zeby tobie nie zabierac czasu i sobie przyznaje sie bez bicia nie mielismy stycznosci 
-
okomar
Pit napisał(a):Retro napisał(a):Zaryzykuje... a silnik Wankla serwisujecie ... ?;)
hahażeś palnął
byli i tacy kozacy, którzy mieli styczność, rozłożyli i polegli
... i tacy co chcieli planować głowice i wymieniać uszczelkę

-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
mojej madzi do kompa nie podłączą 
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
Grzyby napisał(a):A na marginesie – co niby miałoby Ci dać podpięcie do kompa poza stratą kasy?
wykasowanie błędów z kompa ?
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Grzyby napisał(a):płacić za to? A od czego klemy i hamulec?
Ale jeśli są jakieś błędy to warto je zidentyfikować pod TECH'em i usunąć ...
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Grzyby napisał(a):a w czym gorsza dioda?
W tym że nie kosztuje stówki?
Pewnie w niczym nie gorsza, ale trzeba jeszcze wiedzieć gdzie wetknąć diode i jak odczytać kody błędów ...
u mnie podpięcie pod kompa to wydatek 30/50zł. (ale większe miasta to oczywiście większy wydatek)
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje 
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Misiek-Bełchatów napisał(a):Pewnie w niczym nie gorsza, ale trzeba jeszcze wiedzieć gdzie wetknąć diode i jak odczytać kody błędów ...
w końcu po coś się to forum przydaje
robilem tak
i pokazywal mi pikania, ale nie wszystkie dalo sie odczytac,
od jakiegos czasu nie pika wogole.
niewiem co mu sie stalo, humorzasty taki
no i wchodzi mi na wysokie obroty i nie schodzi.
A jak chcialem wyregulowac TPS to nie wlaczala mi sie chlodnica wogole.
Choc kod pokazywal ze jest blad na tym czujniku i na czujniku temperatury dolotu.
Chcialem to skonsultowac z warsztatem
nie bylem tam
ale dzwonilem
jak powiedzialem jaka to Mazda
to odpowiedziano mi, ze oni sie zajmuja od 2003 wzwyz i tyle
i pokazywal mi pikania, ale nie wszystkie dalo sie odczytac,
od jakiegos czasu nie pika wogole.
niewiem co mu sie stalo, humorzasty taki
no i wchodzi mi na wysokie obroty i nie schodzi.
A jak chcialem wyregulowac TPS to nie wlaczala mi sie chlodnica wogole.
Choc kod pokazywal ze jest blad na tym czujniku i na czujniku temperatury dolotu.
Chcialem to skonsultowac z warsztatem
nie bylem tam
ale dzwonilem
jak powiedzialem jaka to Mazda
to odpowiedziano mi, ze oni sie zajmuja od 2003 wzwyz i tyle
- Od: 7 mar 2009, 13:32
- Posty: 200
- Skąd: Bytom
- Auto: było: Mazda 323F BA 1,5 DOHC 98' SE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości