GENEWA 2009 | Mazda 3 MPS & i-stop

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez chemical » 4 mar 2009, 20:55

Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 11:52
Posty: 44
Skąd: Warszawa

Postprzez domin1979 » 4 mar 2009, 21:17

Waikiki napisał(a):Ten przycisk jest od podgrzewania szyby przedniej – nie mylić z ogrzewaniem/nawiewem.
Czyli podpatrzyli u Forda :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez CezaR83 » 4 mar 2009, 22:10

Waikiki napisał(a):Ten przycisk jest od podgrzewania szyby przedniej – nie mylić z ogrzewaniem/nawiewem.


No i jaki to ma cel/sens.... jak juz jest jedna opcja podgrzewania/ogrzewania.... ? :|
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez domin1979 » 4 mar 2009, 22:27

CezaR83 napisał(a):
Waikiki napisał(a):Ten przycisk jest od podgrzewania szyby przedniej – nie mylić z ogrzewaniem/nawiewem.


No i jaki to ma cel/sens.... jak juz jest jedna opcja podgrzewania/ogrzewania.... ? :|
Sens jest, bo ogrzewanie szyby nawiewem od wewnątrz nie jest tak wydajne jak ogrzewanie samej szyby. Kompletnie inna bajka. Minusem są pręciki, które niektórym mogą przeszkadzać
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez fazer72 » 4 mar 2009, 22:29

Ano sens/cel ma taki, że ustawiasz sobie nawiew na szybę przednią jak Ci paruje :)
Podgrzewanie/ogrzewanie przodu nie "odparuje" boków szyby przy słupkach, a nawiew "odparowuje" całą szybę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez CezaR83 » 4 mar 2009, 22:43

No dobra to ten nawiew i elektryczne ogrzewanie nie mogło by byc pod jednym przyciskiem tylko rozbijac i dawac kolejny.... Poza tym nawiew na szyby jest Automatycznie ustawiany w Klimatroniku wiec nie widze potrzeby robic tego w oddzielnym przycisku.

Zaraz zaraz, bo sie pogubimy... jak chce odparować włączam nawiew z klimatronic jak chce elektrycznie nagrzać/odmrozić (w zime) tak jak tylną włączam przyciskiem... ;) Heh nadal nie widze sensu tego przycisku... weźcie mi to dokładnie wytłumaczcie.... :] Sa 3 przyciski: 1. Ogrzewanie przedniej szyby (elektr) 2. ??? 3. Ogrzewanie tylnej (Elektr) Nawiewy mamy ustawione w klimatroniku wiec............??????
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez domin1979 » 4 mar 2009, 22:47

1. Ogrzewanie (odparowanie) szyby od wewnątrz
2. Ogrzewanie (odlodzenie) szyby na zewnątrz, które w zimie na prawdę się sprawdza. lepsze niż ogrzewanie wycieraczek. Też robią :)
3. Ogrzewanie tylnej szyby
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez CezaR83 » 4 mar 2009, 22:52

aaa no i teraz rozumiem jeden jest od wewnątrz a drugi od zewnątrz, czyli ze nie musisz teraz włączać nawiewu na przednia tylko z przycisku... heh ale bajer.... ! <faja>
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez domin1979 » 4 mar 2009, 22:55

czyli ze nie musisz teraz włączać nawiewu na przednia tylko z przycisku... heh ale bajer.... ! faja
Tak :), plus działa to dużo szybciej od nawiewu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez CezaR83 » 4 mar 2009, 23:04

Dobra dobra, teraz mam taka mysl, czy z tego jednego przycisku na przednia szybe nie mogli zrobić by działało hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz? Zresztą Nie ważne – To Japonia! :D
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez gari » 5 mar 2009, 03:29

CezaR83 napisał(a):hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz?


w niektorych klimatach latem tez sie przydaje opcjia odparowania przedniej szyby ;) ... w przeciwienstwie do odmrazania z ktorego sens ma kozystanie jedynie zima :P
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez lax1986 » 7 mar 2009, 23:36

szczerze mowiac za małe autko :P
Początkujący
 
Od: 6 mar 2009, 22:40
Posty: 4
Skąd: Tyczyn / Rzeszów
Auto: Mazda MX3

Postprzez marcus_87 » 20 mar 2009, 00:51

CezaR83 napisał(a):Dobra dobra, teraz mam taka mysl, czy z tego jednego przycisku na przednia szybe nie mogli zrobić by działało hmmm ogolnie na całą szybe tak jak w tylnej? tylko dzielić na wewnątrz i zewnątrz? Zresztą Nie ważne – To Japonia! :D


ford chyba jako pierwszy wprowadził podgrzewanie przedniej szyby i jest to jak dla mnie rewelacja. moment i lod splywa, nie ma mowy o jej zaparowaniu a nawiew mozesz miec ustawiony na kabine. wlasnie po to przycisk oddzielny, jakby bylo razem to musialbys dmuchac na przednia zeby ja podgrzewac.
niby stosuje sie to dobre 20lat a niektorzy jak uslysza to robia wielkie oczy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez Gib » 21 mar 2009, 00:16

Z tego co słyszałem w teście 5th gear to dźwięk 5-cyl rzędówki w FRS jest śliczny, a dźwięk BOVa rozwalający. Teraz czekam na jakiś test M3 MPS.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez kryystian » 21 mar 2009, 00:59

super ta 3jka, czas na zmiany ?? :D
HARDLINE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2008, 19:57
Posty: 722
Skąd: uk
Auto: gh sport
(6mps)

Postprzez Adaś » 20 cze 2009, 17:50

Noa 3 MPS będzie miała godnego konkurenta :)

http://www.autokrata.pl/lod/6500/mocnie ... ic_type-r/

swoją drogą
3 MPS = 2,3 Turbo 260km
Civic Type-R = 2.0 240km

;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez CezaR83 » 20 cze 2009, 18:05

Jesli chodzi o Civica nowego HTB to wersja cywilna nigdy mi sie nie podobała, tylko Kobiety nim jeżdżą po mieście o tyle Type R – no może być, ale nadal to ta sama bryła :P i ten pseudo spojler zakrywający polowe tylnej szyby... porażka! Scirocco już bardziej mnie sie podoba mimo ze to VW
Zawsze kiedy piszesz głupie posty, Bóg zabija Kotka!
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lip 2008, 17:47
Posty: 2187 (72/17)
Skąd: 100lica
Auto: Była: M3 BK A+ 1.6 MZCD
Jest: BP eSkyX AT FWD Takumi

Postprzez yoshiwwy » 20 cze 2009, 18:30

Lipa !!!!!
MPS w sedanie byłby wiele ładniejszy.
I mógłby być AWD.
Jestem magiem posługuję się fragiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 15:58
Posty: 482
Skąd: Wyszków
Auto: 323f BA BP '95 –> Dupowóz Grandtour 2,2 klekot

Postprzez Adaś » 20 cze 2009, 18:39

CezaR83 napisał(a):i ten pseudo spojler zakrywający polowe tylnej szyby...

a po co patrzeć do tyłu :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Waikiki » 20 cze 2009, 21:36

Adaś napisał(a):Noa 3 MPS będzie miała godnego konkurenta :)


Nawet po takim "tjuningu" (w który z resztą wątpię, pewnie artykuł powstał ponieważ autor coś tam gdzieś wyczytał w intrnecie a resztę dodał od siebie) Civic nie będzie żadną konkurencją. MPSka zabija go osiągami, układem napędowym i zawieszeniem. Civic nie ma szpery, z tyłu jest belka skrętna, a wolnossący silnik (nawet jeśli to Honda) wykastrowany przez ekologów poprzez EGRy i Drive by Wire nie ma żadnego podejścia do Turbo DISI z bezpośrednim wtryskiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2008, 12:43
Posty: 236 (0/9)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto