Technika jazdy

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Jaksa » 8 lut 2009, 23:01

fazer72 napisał(a):On się boi mocy
Dokładnie <lol>
fazer72 napisał(a):zobacz na jakiego kibla MPS'a zamienił
<spoko>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Myjk » 9 lut 2009, 11:46

Jaksa napisał(a):Zdzwonimy sie i wszystko uzgodnimy .... podjade do Ciebie ( sobota /niedziela )

Niedługo będę okupować A2000 i Ostrobramską – w końcu blachę muszę zrobić... ;)
To może jakoś wtedy... Dzisiaj jeszcze raz sprawdzałem, z rana niemożliwością jest wrzucić
jedynkę przy prędkości równej lub większej 10km/h bez używania siły. Na ciepłym lepiej,
wchodzi przy 20, ale też z siłą.

fazer72 napisał(a):On się boi mocy

Ta, widziałem niedawno jak się boi tej mocy.
Aż mu się fura wyrywała do przodu ;) i tyla go widziałem. :)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mr_t » 9 lut 2009, 14:39

Myjk no nie mogę, coś nie działa w Maździe ;P (sorki, nie mogłem się powstrzymać)
W ASO mi powiedzieli, że ten problem niestety dotyczy prawie każdej M6 z sześciobiegówką i przez to nie mogę reklamować, bo i tak nic z tym nie zrobią. Co innego z 2, ale problem musi wystąpić w ASO, a ten występował tylko przy dużych mrozach, więc muszę czekać do następnych mrozów :] Jak będę W ASO to się upewnię, czy to jest tylko w dieslach, czy w benzin też. Być może z racji momentu obrotowego dieslowska skrzynia różni się jakimś detalem który powoduje takie problemy. Może chodzi o to, że ktoś nie bardzo rozumiejący czym jest 360Nm w trakcie redukcji do 1 może rozwalić skrzynię?, a może po prostu za brakło precyzji przy wykonaniu.
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez Gib » 9 lut 2009, 14:40

dziwne auto. m3 2.0 diesel
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mr_t » 9 lut 2009, 14:44

Gibsong nawet nie wiesz jak bardzo dziwne hahaha no ale co ja mogę ;)
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez Myjk » 9 lut 2009, 14:53

mr_t napisał(a):Myjk no nie mogę, coś nie działa w Maździe

Oczywiście. Ja tego nie ukrywam i pisałem już o tym zaraz po jeździe testowej.
Jak poczytasz, to jest parę innych rzeczy które mnie irytują w Mazdzie.
Co nie znaczy że prykam w kółko o tym samym w każdym możliwym wątku.
Za dużo, to i krowa nie zeżre. Tym się właśnie różnimy.
Jestem obiektywny, Ty – nie.

mr_t napisał(a):(sorki, nie mogłem się powstrzymać)

No widzę, tylko potem nie krzycz, że to ja OT zacząłem – jak to zrobiłeś ostatnio.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Gib » 9 lut 2009, 15:12

jakiś szczep z Focusa?mr_t
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mr_t » 9 lut 2009, 15:45

Gibsong Nie. Taka wersja. W ofercie na PL nie ma, ale jest na DE. Pod maską ten sam silnik co w M6 (skrzynia biegów pewnie też), chociaż nie wiem dlaczego w M3 jest ciut mocniejszy, jak już to teoretycznie powinno być w drugą stronę.

Myjk Niech Ci będzie że jestem nieobiektywny. Nie będę dyskutował z tym, bo i tak się nie dogadamy, nie mam papierów na swoją obiektywność, tym bardziej z pieczęciami ;)
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez Gib » 9 lut 2009, 16:02

mr_t pojęcia nie miałem o czymś takim, ale faktycznie na mobile.de występuje. Nieźle musi zapitalać.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Myjk » 9 lut 2009, 16:09

M3 jest lżejsze 150 kg, więc w zasadzie dwie dorosłe osoby różnicy.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Riki » 9 lut 2009, 16:54

no no... zawirusowane 2.0 CiTD w BK to jest temat :D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 9 lut 2009, 17:08

zawirusowane 2.3 DISI w BK to jest temat
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez DISItune » 9 lut 2009, 17:13

pożyjemy zobaczymy <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Gib » 9 lut 2009, 17:22

sliki 235 traction bary i można walczyć :)
a tak wogóle to se załóżcie własny temat offtopiarze, ja tu się chce coś dowiedzieć o lekkim zamachu w 626 2.0 FS
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mr_t » 9 lut 2009, 19:09

Myjk napisał(a):M3 jest lżejsze 150 kg, więc w zasadzie dwie dorosłe osoby różnicy.

Jak już OT, to:
Sporo mniej. Moja M3 waży 1485kg. A M6 z tym samym silnikiem w zależności od nadwozia 1485kg, albo 1510. Czyli znacznie większa 6 waży tyle co moja 3, albo o 25kg więcej, większa moc w M3 przekłada się na lepsze przyśpieszenie o 0,1 sek :D

Gibsong ad. techniki jazdy ja tam zawsze zapalam na sprzęgle. Po 1 to zawsze mniejsze obciążenie dla rozrusznika, a po drugie jakbym tak był zbyt zaspany i zapomniał "wyluzować" to przynajmniej nie wyrwę do przodu/tyłu nie spodziewając się tego;)
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 22:12
Posty: 629
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 3, 2.0 diesel

Postprzez serus52 » 25 lut 2009, 13:11

Witam wszystkich potrzebuje pomocy ,dlaczego jak jest wilgotna pogoda i mokra to ałto mi gasnie na zakrętach a teraz nawet na prostych i nie wiem co sie dzieje i rano nie moge gozapalic musze suszyc kable
MAZDA 323 1,3 V6 1992
Początkujący
 
Od: 25 lut 2009, 13:02
Posty: 10
Skąd: żarów

Postprzez Grzyby » 25 lut 2009, 14:59

Wymień kable wysokiego napięcia

A poza tym mamy tu dział dla 323
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Moto