[Xedos6 CA] Szybkie pytania
To z jakiegoś serialu 
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
sylwo napisał(a):Kaszel91 napisał(a):ABS jest, na chwile obecną niesprawny
A dlaczemu?
Prawdopodobnie któraś z sekcji pompy absu, o ile dobrze pamiętam(diagnoza XxX) ABS sam w sobie działa(wyłącza się po cofnięciu autem

Samą pompe już dogadałem, nawet zapłaciłem. Czekam aż przyjdzie i cisne do Japan Serwisu żeby to wymienili w piździach. Zaraz potem wrzucam zestaw z M6 i nie będe się martwił czy się zatrzymam
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Ktoś się orientuje czy [waaaco?] tył są takie same jak w 626 GF
bo znalazłem coś takiego
http://allegro.pl/mazda-626-ge-komplet- ... 85027.html

- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
A ma ktoś morze wymiary tulejek
bo mam sąsiada który ma tokarkę i tak se zastanawiam czy by w poileurotany nie uderzyć
Sylwo ale ceny są 30% wyższe jak mam 

ja pytałem w deuterze o komplet tulei na całe auto i przód wyszedł jakoś około 140, a tym około 500zł, więc przód zrobiłem, a tył czeka na lepsze dni 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):przód wyszedł jakoś około 140, a tym około 500zł,
Bo z przodu masz 4 a z tyłu 12 sztuk.
Dokładniej to przód 150 a tył 480, chociaż może dało by radę zejść z ceny bo zestaw na tył do probasa kosztuje 400zł.
A właśnie, przód jest taki sam jak w probe a tył czy aby na pewno jest inny?
Chodzi mi o tuleje bo długość wahaczy może być inna, tak jak jest inna między CA a GE mimo, że tuleje są takie same.
Dodatkowo jeszcze 50 zł na staba tylnego.
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/mazda_xedos-6 zobaczcie tutaj
Czyli tulejki z GE pasują do Xedosa
Dopisano 21 gru 2013, 08:49:
Czyli tulejki z GA pasują do Xedosa
Dopisano 21 gru 2013, 08:49:
Czyli tulejki z GA pasują do Xedosa
Panowie czy ten wąż chłodnica/silnik, po lewej stronie powinien być zassany po dłuższym postoju?

u mnie nie jest 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
MazdaKF11 napisał(a):Miałem taki zassany po wymianie na nowy (uzywany) wszystko wróciło do normy, puściły pótna w środku i temu zasysało może masz to samo... nowy oryginał ok. 140 PLN
No ok ten wąż nie jest nowy, ale jeśli go zasysa to po odkręceniu korka nie ma pod nim płynu a chyba powinien być...?

Nie przejmuj się zasysaniem głupiego przewodu.
Odkręć korek, ściśnij ręką przewód, jeżeli zbliży się płyn pod wierzch wlewu, to wszystko jest w porządku.
Ściśnij przewód i zakręć korek.
I tak zaraz po odpaleniu przewód będzie normalny.
Chyba, że nie masz co z pieniędzmi robić to możesz kupić, do starego trupa, przewód :
I nie czytaj takich głupot:
Jeżeli będzie za mało płynu w wyrównawczym, to na 100% nie zassie przewodu przy chłodnicy.
Odkręć korek, ściśnij ręką przewód, jeżeli zbliży się płyn pod wierzch wlewu, to wszystko jest w porządku.
Ściśnij przewód i zakręć korek.
I tak zaraz po odpaleniu przewód będzie normalny.
Chyba, że nie masz co z pieniędzmi robić to możesz kupić, do starego trupa, przewód :
MazdaKF11 napisał(a):nowy oryginał ok. 140 PLN
I nie czytaj takich głupot:
Scania napisał(a):jeśli masz zassany znaczy że masz za mało płynusprawdź wyrównawczym
Jeżeli będzie za mało płynu w wyrównawczym, to na 100% nie zassie przewodu przy chłodnicy.
Ja założyłem przewód od rozbieranego Probe. Jest identyczny ale był w lepszym stanie i przestał się zasysać. Hazu jak zwykle masz rację


- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Ja co prawda w X9 miałem stary już sparciały ten przewód , a wiadomo jak z niektórymi cześciami do X9 jest, więc dopasowałem średnicami i odpowiednim wygięciem wąż zdaje się od jakiejś starej Audi , pasuje idealnie i kosztował ułamek ceny oryginału:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Jeśli chodzi o cene nowego to podałem po to żeby sobie nie zawracał tym
i kupił używke:P Dodam jeszcze ze jak miałem stary to nie było płynu pod korkiem po zmianie przewodu płyn mam cały czas a w wyrównawczym prawie ze susza 

sylwo napisał(a):rozbieranego Probe.
Może by kupić taki jak blache będe w xedzie robił. Raz że będzie na ten czas jeździdło, dwa troche gratów, trzy, Ty przecież sporo go sprzedałeś
Co do ilości płynu. Jak będzie znacznie za mało, falujące obroty same dadzą Ci znać żebyś dolał
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"

"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6