[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Najrozsądniej pod względem możliwości i kosztów to klozet.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Adek311092 napisał(a):kompresor czy turbo
Kompresor lepszy, rozwija moc lepiej od turbo

DamianSzatan666 napisał(a):Adek311092 napisał(a):kompresor czy turbo
Kompresor lepszy, rozwija moc lepiej od turboKL-ze poszukaj. 197kM chyba wystarczy. W Mileni i w Probe II były takie.
Będę szukał ale to powoli, bo na razie ten mój jest jeszcze dobry, może w Anglii coś znajdę bo 20 czerwca jadę, bo z tego co myślałem to kl-de szkoda sobie


Ej no jak chcecie zapierdzielać to rozsądniej będzie kupić MX3 i się bawić
a nie auto klasy średniej... do tego z przednim napędem.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Adek311092 napisał(a):kl-de
Kl-de ma ~167kM
Kl-ze ma ~196kM
więc różnica jest znaczna. Krzywizna Mocy i momentu jest inna. Inny rozkład mocy.

Zacznijmy od tego z czym byś go chciał spiąćAdek311092 napisał(a):a 2.3 z mileni? też nie wejdzie?
Nie kombinuj nie kombinuj
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Hazu napisał(a):[
Który ?
pokaż
Znaczy się w teorii...
Ja chce takie coś


YaRQ napisał(a):pod kanapą jest czujnik rezerwy/poziomu paliwa, tam jest kostka 6 pinowa, z 5 pinami zajętymi, które piny odpowiadają za zasilanie pompy paliwa (lub jak dać pompie bezpośrednio prąd?)?
Witam! To może ja podpowiem

Pin koło środka – 3 i 7 (licząc od strony pustego włącznie) są od pompy, czarny (ten w połowie, z resztą we wtyczkach często masa jest na środkowym;)) od masy oczywiście, a skrajny to +. Podając tak prąd, odpaliłem Xeda

Przekaźnik pod maską cyka, więc chyba działa. Innego przekaźnika nie znalazłem, więc nie wiem dalej co jest przyczyną 'zawieszania' sie pompy..
KiRi napisał(a):Witam Kolegów
teraz to 'Kolegów'

Pozdr.
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
Panowie, jak szybko przerobić X6 na X9?
Poniżej odpowiedź
Gość chyba się jeszcze nie skapnął, że były 2 różne Xedosy i kupił sobie lampę i kierunek
Poniżej odpowiedź
Gość chyba się jeszcze nie skapnął, że były 2 różne Xedosy i kupił sobie lampę i kierunek
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
musisz jechać na ustawienie geometrii zawieszenia oraz zbieżności. Po każdej ingerencji w układ kierowniczy powinno się ustawiać. U mnie na nich było wszystko cacy, amorki również ori były.

Pasiu1291 napisał(a):Mam pytanie co zrobiłem źle że po wymianie sprężyn na niższe i zostawienie starych amorów tam gdzue były mam krzywo kierownice??
ile centów w dół?

Adek311092 napisał(a):Pasiu1291 napisał(a):Mam pytanie co zrobiłem źle że po wymianie sprężyn na niższe i zostawienie starych amorów tam gdzue były mam krzywo kierownice??
ile centów w dół?
Chyba 35 ale nie jestem pewny

- Od: 20 sty 2011, 22:50
- Posty: 253
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była Mazda 323f BG GT
Jest Mazda Xedos 6 2.5 V6 KL
Pasiu1291 napisał(a):Adek311092 napisał(a):Pasiu1291 napisał(a):Mam pytanie co zrobiłem źle że po wymianie sprężyn na niższe i zostawienie starych amorów tam gdzue były mam krzywo kierownice??
ile centów w dół?
Chyba 35 ale nie jestem pewny
i jak wrażenia po obniżeniu, wizualne i jezdne?

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6