[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Mam jeszcze pytanie odnośnie wskaźnika paliwa. Mój, kiedy leży pod "E" i świeci rezerwa – w baku jest ok. 15 litrów paliwa – sprawdzone tankowaniem do pełna, do 3 odbić pistoletu. Przy czym po zatankowaniu do pełna nie dość, że wskaźnik przemieszcza się do góry baaaardzo leniwie, to nigdy nie wskakuje na "F", tylko jest nieco poniżej. Potrzebna jest operacja jak w foto poradniku nt. zawieszającego się wskaźnika czy idzie to jeszcze uratować?
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
emek63
w dolnej części parownika zazwyczaj jest wkręcona plastikowa śruba do spuszczania syfu z parownika wykręć ja na gorącym parowniku może się trochę oczyści, a membranki musisz najpierw dokupić do danego modelu parownika i zwyczajnie go rozkręcasz na części pierwsze czyścisz i wymieniasz wszystko co gumowe a może masz za słabej mocy parownik
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
U mnie taka temperatura jest przy małym "katowaniu" jadąc około 100 na 4 zmiana przy 120-130 albo ile się da. Tak połowa, delikatnie ponad jest przy spokojnej jeździe.
Nie wiem dlaczego ale boję się nim jeździć szybko po dradze. Kiedyś było prawie 220 a dziś 170 i nie ma mowy żebym przyspieszył...
Nie wiem dlaczego ale boję się nim jeździć szybko po dradze. Kiedyś było prawie 220 a dziś 170 i nie ma mowy żebym przyspieszył...

Zdjęcie termometru jakieś się zrobi.
Wymiana membran to prosta ale złożona operacja i może nie opłacać się ponieważ tańsza i prostsza może być wymiana całego parownika.Szukaj info po znalezieniu symbolu swojego parownika.
Przerabiałem procedurę w fotorelacji naprawy pływaka.generalnie problem powraca i warto sprawdzić czy nie ma wiecie wgięcia zbiornik.
Wymiana membran to prosta ale złożona operacja i może nie opłacać się ponieważ tańsza i prostsza może być wymiana całego parownika.Szukaj info po znalezieniu symbolu swojego parownika.
Przerabiałem procedurę w fotorelacji naprawy pływaka.generalnie problem powraca i warto sprawdzić czy nie ma wiecie wgięcia zbiornik.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Mam jeszcze pytanie odnośnie wskaźnika paliwa. Mój, kiedy leży pod "E" i świeci rezerwa – w baku jest ok. 15 litrów paliwa – sprawdzone tankowaniem do pełna, do 3 odbić pistoletu. Przy czym po zatankowaniu do pełna nie dość, że wskaźnik przemieszcza się do góry baaaardzo leniwie, to nigdy nie wskakuje na "F", tylko jest nieco poniżej. Potrzebna jest operacja jak w foto poradniku nt. zawieszającego się wskaźnika czy idzie to jeszcze uratować?
Nie wiem czy jest to spowodowane ale u mnie jest dokładnie tak samo

Ja ostatnio na przykład nie mogłem zatankować do pełna – pistolet odbijał nawet przy dobijaniu a wskażnik nie wędrował na "F" mimo, że w baku powinno być miejsce – tak mi wychodziło z $ w funkcji zużycia. Może coś z odpowietrzeniem się przytkało?
Jak sprawdzić czy zbiornik jest zatankowany do pełna? Bez użycia pływaka lub zapalniczki:) No i oczywiście nie wyjeżdżając paliwa do końca.
Jak sprawdzić czy zbiornik jest zatankowany do pełna? Bez użycia pływaka lub zapalniczki:) No i oczywiście nie wyjeżdżając paliwa do końca.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
oto instrukcja:
1. Tankujemy na stacji.
2. Spychamy samochód w bezpieczne miejsce.
3. Lewarek i inne sprawy.
4. Demontujemy zbiornik.
5. Jedziemy do bankomatu po forse.
6. Zabieramy zbiornik do pracowni RTG.
7. Dajemy wcześniej wybraną forse w łape operatorowi.
8. Prześwietlamy zbiornik.
Mam nadzieję ,że pomogłem
1. Tankujemy na stacji.
2. Spychamy samochód w bezpieczne miejsce.
3. Lewarek i inne sprawy.
4. Demontujemy zbiornik.
5. Jedziemy do bankomatu po forse.
6. Zabieramy zbiornik do pracowni RTG.
7. Dajemy wcześniej wybraną forse w łape operatorowi.
8. Prześwietlamy zbiornik.
Mam nadzieję ,że pomogłem
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Mam nadzieję ,że pomogłem
Masz lajka i stawiam pifo
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
a u mnie dla odmiany przy zatankowaniu "do pełna" pokazuje ponad F 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Najważniejsze by wskaźnik CBPA ("Car/Building/Pedesterian Ahead") działał prawidłowo. Jeśli nie domagają światła zawsze można jeździć tylko nocą:)
Jak rozebrałem pływak to był mocno przytarty więc stawiam zwyczajnie na zużycie elementów współpracujących ze sobą. W przypadku temperatury wpływ mają na pewno różne termostaty, ich stan no i wskaźnik jeśli jest/są różnie wyskalowane.
Jak rozebrałem pływak to był mocno przytarty więc stawiam zwyczajnie na zużycie elementów współpracujących ze sobą. W przypadku temperatury wpływ mają na pewno różne termostaty, ich stan no i wskaźnik jeśli jest/są różnie wyskalowane.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto ma poniżej połowy ten wącha brudne majty! 
Edit: chodzi o wskaźnik temperatury


Edit: chodzi o wskaźnik temperatury
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
http://www.autocentrum.pl/poradniki-dla ... pod-korek/
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34 ... liwe_.html
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34 ... liwe_.html
I love this fuckin black xed
- Od: 28 sty 2009, 17:40
- Posty: 285
- Skąd: SRC, śląskie
- Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(
Marcin napisał(a):Dochodzimy do wniosku ,że wskaźnikami w Xedosie nie ma co sie martwić bo pokazują różnie.
Tak. A jeśli chodzi o prędkościomierz to nawet robią nam zdjęcia na potwierdzenie, że działa odpowiednio. Tylko szkoda, ze takie drogie.
(koniec OT)
- Od: 17 gru 2012, 02:02
- Posty: 1728 (0/10)
- Skąd: Trawniki
- Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6