[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez AGADAR » 23 maja 2012, 15:22

Bo mam żarówkę na wierzchu i nie pali się.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Kacpero » 23 maja 2012, 15:34

sprawdzil ktos ile da sie zrobic km gdy zaświeci sie rezerwa? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez kamil6423 » 23 maja 2012, 15:36

Gdzieś ktoś pisał, że zapala się jak zostanie ok. 10 litrów w baku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2010, 16:54
Posty: 157
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 6 2.0 1993r

Postprzez AGADAR » 23 maja 2012, 16:02

Trudno wstawiłem żarówkę ale może na przyszłość ktoś będzie wiedział, z której strony jest plus-minus.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez sylwo » 23 maja 2012, 20:20

leiszman napisał(a):prawdopodobnie mam do wymiany amortyzatory przednie co kupić KAYABA czy TOKICO raczej gazowe czy olejowe ??


Gazowe!
Kayaba <faja> tej drugiej nazwy nawet nie znaju ja...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Hazu » 23 maja 2012, 21:23

sylwo napisał(a):
leiszman napisał(a):prawdopodobnie mam do wymiany amortyzatory przednie co kupić KAYABA czy TOKICO raczej gazowe czy olejowe ??


Gazowe!
Kayaba <faja> tej drugiej nazwy nawet nie znaju ja...


Amortyzatory Tokico były fabrycznie montowane do xedosa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez sebek-71 » 23 maja 2012, 23:27

Hazu napisał(a):
sylwo napisał(a):
Amortyzatory Tokico były fabrycznie montowane do xedosa.

Dokładnie i to chyba olejowe, bardziej miękkie, ale teraz nigdzie ich nie można dostać.Owszem są w ofercie ale do 626.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1143 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Lowiec » 23 maja 2012, 23:52

Powiedziałbym, że najlepsżą naprawą kontrolki rezerwy jest zatankowanie do pełna i tankowanie przy 1/4 zbiornika. Jeśli masz sucho w baku i teraz powinna się palić rezerwa to jak diodę wmontujesz to będzie się świecić lub nie, jak nie to zamontuj ją odwrotnie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Wojtek » 23 maja 2012, 23:55

Lowiec napisał(a):to jak diodę wmontujesz to będzie się świecić lub nie, jak nie to zamontuj ją odwrotnie.

<spoko>
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AGADAR » 24 maja 2012, 07:27

Lowiec napisał(a):Jeśli masz sucho w baku i teraz powinna się palić rezerwa to jak diodę wmontujesz to będzie się świecić lub nie, jak nie to zamontuj ją odwrotnie.


To i ja wiem :) . Chodziło oto, że nie mam pustego baku a miałem już wyciągnięte zegary i przy okazji chciałem wymienić, żeby później znowu nie rozbierać.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Wojtek » 24 maja 2012, 18:16

AGADAR napisał(a): żeby później znowu nie rozbierać.

to do pelni szczescia trzeba bylo odlaczyc plywak... i juz bys wiedzial ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AGADAR » 24 maja 2012, 18:35

Lowiec i Wojtek, dzięki za niezwykle cenne rady, które są wręcz jak elementarz do majsterkowania przy Xedach.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Wojtek » 24 maja 2012, 18:51

no co chcesz :D
1. miales juz zegary na wierzchu? <ok>
2. nie wiedziales gdzzie + , a gdzie ? <ok>
...to trzeba bylo "sprowokowac" samemu...
taki stan na wejsciu ukladu, aby komp / zegary wlaczyly diode <faja>
i wtedy ja podlaczac ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AGADAR » 24 maja 2012, 19:07

Wojtek napisał(a):...to trzeba bylo "sprowokowac" samemu...


Nie każdy wie jak. Gdyby wszyscy wszystko wiedzieli to to forum byłoby puste.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Wojtek » 24 maja 2012, 19:13

niestety... do tego i tak potrzeba miernika... ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AGADAR » 24 maja 2012, 19:34

I własnie oto chodzi, ze nie miałem miernika, inaczej nie byłoby pytania. Myślałem, ze jest może jakis inny sposób.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Piotr_ » 24 maja 2012, 19:43

AGADAR napisał(a):I własnie oto chodzi, ze nie miałem miernika, inaczej nie byłoby pytania. Myślałem, ze jest może jakis inny sposób.


nie chcę się czepiać ale każdy majsterkowicz powinien sobie go sprawić tym bardziej że taki podstawowy który wystarcza do takich prac a nawet trochę bardziej zaawansowanych kosztuje w markecie jakieś 15 zł,majątek to nie jest a ile spraw idzie rozwiązać <spoko> :D

http://diolut.pl/miernik-uniwersalny-un ... -1656.html
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Wojtek » 24 maja 2012, 19:52

AGADAR napisał(a):Myślałem, ze jest może jakis inny sposób.

no jest... wlozyc diode w zegary "na chybil – trafil"... i poczekac, az stan paliwa opadnie...
wtedy masz dwa rozwiazania...
1. trafiles i kontrolka sie zaswiecila <jupi>
2. chybiles i nalezy wyjac jeszcze raz zegary i "obrocic diode" <diabełek>

i sprawa zalatwiona... tylko troszke dluzej musi trwac operacja ;)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez AGADAR » 24 maja 2012, 20:14

XED napisał(a):nie chcę się czepiać ale każdy majsterkowicz powinien sobie go sprawić tym bardziej że taki podstawowy który wystarcza do takich prac a nawet trochę bardziej zaawansowanych kosztuje w markecie jakieś 15 zł,majątek to nie jest a ile spraw idzie rozwiązać <spoko> :D


Nie czepiasz się bo to słuszna uwaga. Mój nie wrócił z wypożyczenia i trzeba kupić nowy.
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez radar88 » 24 maja 2012, 22:41

AGADAR napisał(a):Nie czepiasz się bo to słuszna uwaga. Mój nie wrócił z wypożyczenia i trzeba kupić nowy.

Dobry zwyczaj nie pożyczaj, co w rodzinie też zginie ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6