[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez lukkil » 25 sty 2013, 23:42

MazdaKF11 napisał(a):A co do przewodów to nie mierzyłem jeszcze ale podejrzewam ze 2,5mm przekroju to one nie mają a taki jest potrzebny zeby zasilic głosniki 50watt wtedy bass bedzie o niebo głebszy a róznice kazdy odczuje gwarantuje:) Co do przewodów zasilających chce radio podłączyc bezpośrednio pod aku grubszymi przewodami jestem tez w 100% pewny ze bedzie lepiej z tego wzgledu ze oryginalne przewody są za cienkie a radio ma pobór mocy max 285watt. Oryginalne przewody dają mi straty w dźwięku jestem tego świadom mimo ze jeszcze nie dokonałem tego w tym aucie;)

chyba sobie żartujesz z tymi przekrojami i mocami, skąd to wytrzasnąłeś?
mówisz o RMS czy o muzycznej? jeśli nawet o RMS to spokojnie standardowe wystarczą na 50wat
co do radia to chyba na elektrodzie wyczytałeś że mocniejsze kable Ci moc radia zwiększą :D
ja mam 500rms sub, Hertz 165 DSK (nie pamiętam ile one mają w RMS ale ok 70RMS – grają pod samym radiem) na standardowych kablach i nic nie przygasa? wytłumaczysz mi?
jeśli chcesz mieć lepsze efekty to wygłusz drzwi, ale basu mieć super i tak nie będziesz z radia, błagam.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Lowiec » 25 sty 2013, 23:50

o!
Zapomniałem o jednej funkcji!
– Automatyczny wyłącznik auta po pozostawieniu na dłużej lampki w podsufitce w środkowym położeniu -funkcja user vacations/thieft no electro/log weekend shock.

PS.
Zasilam z radia z górnej półki (lat temu kilka) 4x50 dwa Hertze hsk poprzedniej serii i dwa jajka dsk. Kabli nie ciągałem i nic więcej nie dodawałem.
Pokonanie złączki skutecznie zniechęca do pchania grubszych kabli. Bo i po co? Jak on sam po 120 hałasuje tak, że trzeba pogłośnić.
Drzwi ale masą z casto, z tym, że wcześniej uporaj się z centralnym – może być sterownik z allegro, sterowanie masą.
No i nowe spinki do drzwi.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez lukkil » 25 sty 2013, 23:55

Lowiec napisał(a):Pokonanie złączki skutecznie zniechęca do pchania grubszych kabli. Bo i po co? Jak on sam po 120 hałasuje tak, że trzeba pogłośnić.

do wymiany:
łozyska
skrzynia
uszczelki w drzwiach lub / i silnik (oczywiście na V6)

w moim jak makiem zasiał :) za to lubie to auto
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez Lowiec » 25 sty 2013, 23:58

Kto zda na Szczecińskich ulicach?:
http://regiomoto.pl/portal/nowe-testy-egzaminacyjne-na-prawo-jazdy-2013
Ja oblałem za pierwszym razem:
Zdobyte punkty 63 na 74.
Oblałem na:
Czy pieszy może przekroczyć jezdnię poza przejściem, jeśli odległość do najbliższego przejścia jest większa niż 100 metrów?
dałem "nie" bo wg przepisów jest chroniony do 100m.
przejazd z zamkniętymi rogatkami:
Czy w tej sytuacji dalsza jazda może odbyć się tylko za zgodą dróżnika?
dałem "tak"
Jak opadły to niech ktoś powie że można jechać
Czy widoczny po prawej stronie znak D-21 szpital zobowiązuje kierujących do zachowania szczególnej ostrożności i niepowodowania nadmiernego hałasu?
Dałem "nie" – w końcu to tylko znak informacyjny
Na skutek nagłego zatrzymania krążenia dochodzi do nieodwracalnych zmian w centralnym układzie nerwowym po:
dałem po minucie...to mam jeszcze trzy na 15/2.

Dopisano 25 sty 2013 23:02:

do wymiany:
łozyska
skrzynia
uszczelki w drzwiach lub / i silnik (oczywiście na V6)

w moim jak makiem zasiał za to lubie to auto


i wygięta uszczelka szyby przedniej – dostępna tylko w serwisie.
Na standardowych oponach jest ok, na sportrack3 205/55R16 jest głośno szczególnie wraz ze strumienicą. No i nie jedzie.
Jak zmiana to na KL. Ale musi być po remoncie. Jak mój b6.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez MazdaKF11 » 26 sty 2013, 00:07

lukkil dzięki za link z VIN;)

Dopisano 25 sty 2013, 23:22:

Wiecie co to jest DSP i do czego ono służy? pytam poważnie:) nie chce zwiększac mocy radia bo to mocy nie zwiekszy tu chodzi o jakość dzwięku na który widzę wiekszosc tutaj nie zwraca uwagi na takie pierdółki a jezeli beda grubsze przewody zmieni to rezystancje <głaszcze> Mozesz mi podać model radia tego z górnej półki ? hałasuje... ale w czasie jazdy jednak lubie posłuchac jak widlasta szóstka mruczy:) hahaha
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez DamianSzatan666 » 26 sty 2013, 01:40

Lowiec napisał(a):Ja oblałem za pierwszym razem:
Zdobyte punkty 63 na 74.

Obrazek To moje...
Sorry za OT
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Lowiec » 26 sty 2013, 01:59

Wiecie co to jest DSP i do czego ono służy? pytam poważnie:) nie chce zwiększac mocy radia bo to mocy nie zwiekszy tu chodzi o jakość dzwięku na który widzę wiekszosc tutaj nie zwraca uwagi na takie pierdółki a jezeli beda grubsze przewody zmieni to rezystancje Mozesz mi podać model radia tego z górnej półki ? hałasuje... ale w czasie jazdy jednak lubie posłuchac jak widlasta szóstka mruczy:)


dsp -digital signal processing...procesor audio, mega coś fajne o udziwnia dźwięk tak, że nie da się go słuchać.
Nie rezystancję tylko impedancję – prąd przemienny.
model radia tego z górnej półki
– nie, wciąż więcej warte niż boczna szyba ale na mosfetach i obecnie około 500 na portalu aukcyjnym.

czasie jazdy jednak lubie posłuchac jak widlasta szóstka mruczy:

otwierasz okno, mówisz i masz.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sylwo » 26 sty 2013, 08:02

Dawno się na tym forum tak nie uśmiałem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Tubi » 26 sty 2013, 11:36

Lowiec You make my day! zgłosiłem cię do post dnia <lol>
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 12:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez MazdaKF11 » 26 sty 2013, 17:48

Coś co udziwnia dzwięk <lol2> widac ze jestes mega zacofany z postępem muzycznym i wierzysz w starocie które mają wyschnięte kondensatory ze starosci tak samo jak inni myslą ze jak głośnik wazy tone to jest the best a nie wiedzą ze istnieją magnesy neodymowe <co?> jesli uwazasz ze nie da się słuchac z DSP to chyba nie miałes DSP :] <czytaj> ilu bitowy przetwornik ma radyjko? ile watt w RMS na kanał w MOSFETACH ? ilo omowe głosniki mozesz podpiac?ilu krotne nadpróbkowanie? jaki zakres dynamiczny? jakie ma całkowite zniekształcenia harmoniczne?jak rozbudowane ma bluetoothh? karte pamięci ile GB? obsługa iPod, iPhone? ile ma wyjsc na wzmacniacze i jakie napiecie jest na wyjsciach? masz filtry dolno i górno przepustowe? mozesz wyłączyc wzmacniacz wbudowany co pozwala na osiągniecie jeszcze lepszego dzwięku? a tak w ogóle to wiesz co to jest mosfet?;> podaj model radia bo jak na MOSFETACH ;P to chyba ich sporo musi byc napewno jest to czaderskie radio:) moze zamienie sobie mój kombajn na taki model jak Ty masz :P

och ale jara mnie dzwięk z mojego radia nawet nie wiesz jak bardzo sie podjarałem pisząc ten post:):) nie moge sie doczekac parametrów tego radia za 500zł :P a jeszcze bardziej jego dzwięku hahaha

PS: Moja maszynka ma medale i jest zwyciązcą testów w Niemczech <zawstydzony> Model 2012 jak 2013 bedzie jeszcze lepsze to łykam najnowszy model ;P
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2012, 22:16
Posty: 212 (0/1)
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 103kW '97 CA PZ CA2

Postprzez Piotr_ » 26 sty 2013, 18:01

fajnie że się tak pod jarałeś i jest Tobie miło ciepło i przyjemnie :P :D ale to nie dział o car audio także zapraszam tam i z pewnością znajdziesz w tamtymdziale innych jaraczy i zwolenników DSP <spoko> :)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Lowiec » 26 sty 2013, 18:23

Ma możliwość wyłączenia wzmacniacza końcowego. Przedwzmacniacz jest na mosfetach i kondziach Rubicona. Końcówka mocy jest zabudowana na lampach dlatego jeżdżę tylko na drlach, wiadomo, te problemy z mocą, na wysterowanie głośnika potrzeba 50W a lampa daje max 55 więc po wysterowaniu świeci typowo dla xeda i nie da się jechać nocą. Mam nadzieję, że to wyjaśnia poziom harmonicznych oraz szumów.
Jeśli chodzi o obsługę technologii transmisji to ma wbudowaną natywną obsługę Androida 5.0 HD Smart Tx a dodatkowo posiada złącze FireGL umożliwiające podłączenie kilku urządzeń DPL dającym tym samym pełen szerokopasmowy w pełni cyfrowy dostęp do wielu bibliotek multimediów w tym yt oraz fb.
To są i tak tylko stare technologie dostępne w tym modelu w celu utrzymania kompatybilności ze starszymi technologiami głośników i samochodów.
Ja najczęściej do odsłuchu używam wbudowanej i wysoko ocenianej technologii "Mind Connections/Mind Blowing", która umożliwia bezpośrednie wykorzystanie połączenia myśli i eliminuje tym samym wszelkie zniekształcenia oraz utratę jakości tak często następującą podczas próbkowania metodami pochodnymi do PCM64.
fersztejen?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

PostTen post został usunięty przez radar88 26 sty 2013, 19:45.
Powód: Kopia postu

Postprzez pawel977 » 26 sty 2013, 19:43

mam pytanie co moze byc przyczyna ze obroty rosna jak sie rozgrzeje silnik na zimnym trzyma 1000obr.a jak sie rozgrzeje to obroty rosna do 1500obr.
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 00:04
Posty: 9
Auto: Mazda Xedos6.2,0 V6.1992r.

Postprzez DamianSzatan666 » 26 sty 2013, 19:55

Lowiec
<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Lowiec » 26 sty 2013, 19:58

pawel977 napisał(a):mam pytanie co moze byc przyczyna ze obroty rosna jak sie rozgrzeje silnik na zimnym trzyma 1000obr.a jak sie rozgrzeje to obroty rosna do 1500obr.

Dużo powodów, na przykład mało płynu chłodniczego lub nie odpowietrzony układ...może brudna przepustnica? Mam nieco inny silnik ale zasada jest ta sama.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez Kacpero » 26 sty 2013, 20:04

Lowiec napisał(a):
pawel977 napisał(a):mam pytanie co moze byc przyczyna ze obroty rosna jak sie rozgrzeje silnik na zimnym trzyma 1000obr.a jak sie rozgrzeje to obroty rosna do 1500obr.

Dużo powodów, na przykład mało płynu chłodniczego lub nie odpowietrzony układ...może brudna przepustnica? Mam nieco inny silnik ale zasada jest ta sama.


Albo te nieszczęsne kolanko w dolocie <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez ProboszczV6 » 27 sty 2013, 01:55

kolanko nie, nieszczelne kolanko powodowałoby gaśnięcie silnika, szarpanie, nierówną pracę, nasilające się zjawiska wraz z nagrzewaniem się silnika.
Regulacja wolnych obrotów nie działa poprawnie, przez walnięty regulator w przepustnicy albo brak płynu w układzie chłodzenia, ten regulator jest pierwszym elementem który się odpowietrza. Czy jakies błędy są?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez Kacpero » 27 sty 2013, 15:49

no u mnie akurat szczelinka w kolanku powodowała podwyższone obroty. Jestem pewny bo po wymianie obroty idealne bez żadnych innych kombinacji. Oczywiscie nie mowie ze sie mylicie :) tylko mowie co u mnie było przyczyną :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2012, 02:28
Posty: 224
Skąd: Czarnowąsy
Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2

Postprzez pawel977 » 27 sty 2013, 19:44

jak ten regulator odpowietrzyc?
Początkujący
 
Od: 1 sie 2012, 00:04
Posty: 9
Auto: Mazda Xedos6.2,0 V6.1992r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6