[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Celowo zostawiłeś doprowadzenie powietrza od maski do filtra?
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
art_olsztyn napisał(a):Celowo zostawiłeś doprowadzenie powietrza od maski do filtra?
Nie moje auto ale na pewno celowo
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Pasowałoby go jeszcze odizolować termicznie od silnika lub lekko wydłużyć dolot – to redukuje efekt pogarszania charakterystyki w dolnym zakresie obrotów przez stożek. Chyba zrobię coś takiego w przypływie weny
O tak mniej więcej nie wygląda to źle, tylko większy ekran by się zdał:
http://allegro.pl/mazda-xedos-6-kf-2-0- ... 25287.html

Mazda Xedos 6 '94 1.6 B6 CA 113KM
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Alfa Romeo 145 '00, już nie 1.4 TS 16V, jeszcze nie 2.0 TS 8V
Ja myślę o czymś takim + doprowadzenie jakoś szczelniej
http://allegro.pl/filtr-stozkowy-stozek ... 09289.html

no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
leiszman napisał(a):Po załączeniu klimatyzacji obciąża silnik do 400-500obr/min lub podczas jazdy i wyrzuceniu na luz potrafią zejść prawie do zera ale silnik nie gaśnie i tu problem dlaczego się nie podnoszą obroty objaw występuje zarówna na benzynie jak i na gazie
U mnie ostatnio tak się działo jak podłączałem ecu mastera i po załączeniu klimy siadało zasilanie na niego i nie działała przepływka i tak własnie sie działo
Rzmudzior napisał(a):Pasowałoby go jeszcze odizolować termicznie od silnika lub lekko wydłużyć dolot – to redukuje efekt pogarszania charakterystyki w dolnym zakresie obrotów przez stożek. Chyba zrobię coś takiego w przypływie wenyO tak mniej więcej nie wygląda to źle, tylko większy ekran by się zdał:
http://allegro.pl/mazda-xedos-6-kf-2-0- ... 25287.html
Co o tym sądzicie?
Już miałem kupować ale poczekam na Wasze opinie i rady
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Gdzie można dostać żarówkę która siedzi w osłonie przeciwsłonecznej nad lusterkiem ?
Jest to rurkowa żarówka 1,5W o długości 29mm i średnicy 6mm. W mieście u siebie nigdzie nie mogę dostać. Na allegro też nie znalazłem takiej.
Jest to rurkowa żarówka 1,5W o długości 29mm i średnicy 6mm. W mieście u siebie nigdzie nie mogę dostać. Na allegro też nie znalazłem takiej.
Ma ktoś może mocowanie tylnego zderzaka? Takie metalowe listwy przykręcane 2 śrubami do nadwozia. . .
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
Jak wytrzepałem ostatnio z oświetlenia zapalniczki kupioną za ciężkie parę złotych żarówke ledową kupioną na allegro z rozdzielonym rezystorem od diody to stwierdziłem, że za zotówkę sam sobie zrobię taką, której trwałość osiągnie koniec jej lub mój. Kup białą diodę 3-5mm i rezystor ok 600-700 ohm zlutuj to i wmontuj w miejsce nawet przy pomocy wsuwek bo o lutowaniu nie myślę choć byłoby to najlepsze rozwiązanie.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
rrrobson napisał(a):Gdzie można dostać żarówkę która siedzi w osłonie przeciwsłonecznej nad lusterkiem ?
Jest to rurkowa żarówka 1,5W o długości 29mm i średnicy 6mm. W mieście u siebie nigdzie nie mogę dostać. Na allegro też nie znalazłem takiej.
Ja wcisnąłem takie coś

Na allegro pełno ofert
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Tak tylko wtrące na przyszłosc ze rozrusznik z mx6 jest taki sam jak w xedosie ( a przynajmniej z mx6 sylwo i moj Xedos
) tylko ze ten z mx6 ma jakis cichszy i przyjemniejszy dzwiek 
- Od: 4 mar 2012, 02:28
- Posty: 224
- Skąd: Czarnowąsy
- Auto: Była: Mazda Xedos 6 2.0 V6
Tymczasowo: Honda Civic EG4
d15b2
Kacpero napisał(a): ten z mx6 ma jakis cichszy i przyjemniejszy dzwiek
U mnie w xedzie jest jeszcze cichszy ale podobny dźwięk wydają – jak by to określić... nietypowy
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
moje pytanie... czy przeplywka moze byc odpowiedzialna za buczenie i slabe wkrecanie auta? chcialem sprawdzic... odpalilem i odlaczylem przeplywke... auto nie zgaslo jedynie spadly obroty... tak o 200 – 300. jak odpalilem z odpieta przeplywka to obroty skakaly do dolu 800 – 500 – 800 – 500. czy po odpieciu przeplywki auto na bank musi zgasnac? dodam ze moge miec troszke za duzy przeswit w przepustnicy... (ustawiane srubka pionowa przy slimaku) – bo na moje myslenie jesli auto dostaje caly czas dawke powietrza to nie zgasnie po odpieciu przeplywki... mam racje czy nie?
viewtopic.php?f=127&t=119010&start=40
viewtopic.php?f=127&t=119010&start=40
- Od: 6 lip 2012, 16:28
- Posty: 61
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Xedos 6, 1,6, 16V, 107KM, 1995r.
Przepływomierz wysyła informacje do komputera, która przekłada się na ilość wtryskiwanego powietrza. Sprawdź czy przepływomierz chodzi lekko czy się nigdzie nie blokuje itd i przede wszystkim sprawdź szczelność układu dolotowego.
A tak btw – nie przesadziłem??

A tak btw – nie przesadziłem??

no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Zapraszam na mój mini blog;)
- Od: 16 cze 2011, 20:02
- Posty: 159
- Skąd: artoszyce
- Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003
art_olsztyn napisał(a):przede wszystkim sprawdź szczelność układu dolotowego.
uklad od filtra do kolektora szczelny... nowa rurka z harmonijka... obudowa filtra trzyma sie w prawdzie na trzech spinkach ale szczelnie. zostaje wlasnie to cos miedzy filtrem a rurka do ktorej idzie styk 5 pinowy. (dla scislosci przeplywomierz tak?)
art_olsztyn napisał(a):Sprawdź czy przepływomierz chodzi lekko czy się nigdzie nie blokuje itd
jak to czy chodzi lekko... to to sie ma obracac lub odchylac? (eee?)(wybaczcie laicyzm patrz wyzej
i czy niesprawna przeplywka powodowalaby np buczenie przy depnieciu gazu na max i brak odpowiedniego wkrecania sie na obroty?
moze cos przy styku? jakie powinno byc napiecie ew. opornosc na pinach tego styku?
- Od: 6 lip 2012, 16:28
- Posty: 61
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Xedos 6, 1,6, 16V, 107KM, 1995r.
Hazu napisał(a):Wstępnie porównanie rezystancji uzwojeń pierwotnych i wtórnych powinno wystarczyć.
chisus...
ok... google shmoc... nie mozna bylo prosciej?
jakie wartosci koledzy?
no dobra :p poprawiam sie... jaka ma byc poprawna rezystancja cewki zaplonowej w silniku b6 i jak ja sprawdzic?
- Od: 6 lip 2012, 16:28
- Posty: 61
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda Xedos 6, 1,6, 16V, 107KM, 1995r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6