xANDy napisał(a):Po prostu silniki z serii FS jako projekt – w którym zbyt wiele maczał Ford – jest skopany i po czasie zapiekają się pierścienie... konsumpcja oleju niestety dymi wydechem...
Rozumiem. No niestety taka prawda
www.mazdaspeed.pl
xANDy napisał(a):Po prostu silniki z serii FS jako projekt – w którym zbyt wiele maczał Ford – jest skopany i po czasie zapiekają się pierścienie... konsumpcja oleju niestety dymi wydechem...
Słaby ten motor , przy naszych DiTD FP w GF nie ma szansRiki napisał(a): w GF tak juz pozostalo
Oczywiscie ze takxANDy napisał(a):Przy naszych DiTD nawet 2.0 136KM dostaje baty na trasie...
xANDy napisał(a):Przy naszych DiTD nawet 2.0 136KM dostaje baty na trasie...
Na starcie to My dostaniemy baty, i jeśli chodzi o prędkość maksymalną, to też nam ucieknie. Ale w trasie praktycznie każda benzyna wypada blado...
Ale precyzjaxANDy napisał(a):przyspieszenie na 5tce z 80-120 w 2.0 136KM – 15,9 sek
przyspieszenie na 5tce z 80-120 w 2.0 DiTD 101KM – 13,3 sek
Fakt , jak jechałem zimą w gory to na autostradzie Wiedeń-Salzburg nie dotykałem lewarka zmiany biegowxANDy napisał(a):W trasie NIE ZMIENIASZ biegów
xANDy napisał(a):przyspieszenie na 5tce z 80-120 w 2.0 136KM – 15,9 sek
przyspieszenie na 5tce z 80-120 w 2.0 DiTD 101KM – 13,3 sek.
Od zera do stu – diesle są mniej zrywne.
Xavier napisał(a):Od kiedy PRZYSPIESZA SIĘ na 5-tce? W jakim celu?
Pewnie takXavier napisał(a):Hołek by się od was wiele nauczył
Jaksa napisał(a):Xavier napisał(a):Hołek by się od was wiele nauczył
Pewnie tak
Przemol napisał(a):kupta se KL i rozmawiajta o przyspieszaniu
....hihi.....połowa kosztow DiTD vs KL,nie ma to jak klekotxANDy napisał(a):spalaniu
Rozrząd tak , ale mowimy o spalaniu a nie o naprawachPrzemol napisał(a):jezeli chodzi o częsci to DiTD kosztuje chyba podobnie co
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6