Mazda6 (GH) – Szybkie pytania

Mazda6 2007–2012

Postprzez b2 » 28 sty 2013, 12:12

Marianek napisał(a):Dokładnie o to mi chodziło, bez ingerencji w układ elektryki auta lub klamry nie da się.
Dumdum masz racje co do oszukania układu i wybuchu poduszki w takim wypadku, w google jest sporo informacji na ten temat jak również na You tubie.


nie no kabli ciął nie będę. normalnie pasy zapinam, chodziło mi jedynie o sytuacje w stylu przejazd po garażu czy przysłowiowe 2 minuty dookoła komina na niskich prędkościach.
po sobotnich próbach już wiem, że wystarczy się przemęczyć kilka minut i przestaje brzęczeć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez zielony110 » 28 sty 2013, 12:30

b2 napisał(a):wystarczy się przemęczyć kilka minut i przestaje brzęczeć :)

to dziwne, bo u mnie ciagle brzeczy.
Raz tak 45minut przejechalem i ciagle piszczalo :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez b2 » 28 sty 2013, 12:32

zielony110 napisał(a):
b2 napisał(a):wystarczy się przemęczyć kilka minut i przestaje brzęczeć :)

to dziwne, bo u mnie ciagle brzeczy.
Raz tak 45minut przejechalem i ciagle piszczalo :|


no to ciekawe. jak widać, nie ma dwóch takich samych szóstek :)
w instrukcji mojej jest napisane, że po jakimś czasie brzęczyk milknie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez chmooreck » 28 sty 2013, 15:13

U mnie też milknie, tylko kontrolka zostaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1122 (0/6)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Marianek » 28 sty 2013, 17:07

Jeszcze nigdy nie testowałem jak to u mnie bo zamykam pasy z automatu nawet na krótkie przejazdy.
Wydaje mi się ze zaczyna ponownie piszczeć po przekraczaniu jakiś granic prędkości, zatrzymaniu i ponownym ruchu.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez dumdum » 29 sty 2013, 02:15

U mnie też przestaje piszczeć po jakiś czasie. @b2 skoro chodzi tylko o wycieczki dookoła komina i nie wozisz wtedy pasażerów to jest stary sposób alergików na pasy bezpieczeństwa – bierzesz pas pasażera i wtykasz klamrę w zaczep kierowcy. Nie pipczy (można na spokojnie osłuchać samochód) i masz swobodę ruchów – oczywiście wiąże się to z oszukiwaniem samochodu i wszelkimi konsekwencjami opisanymi powyżej :)
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 23:42
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport

Postprzez Tomek1983 » 29 sty 2013, 21:46

Panowie to jeszcze raz ja poniewaz nie uzyskalem odpowiedzi na poprzednie pytanie wiec ponawiam prosbe jakie powinne byc obroty silnika na biegu jalowym w m6 2.5l 16v bo u mnie jest 650 i trzesie autem :( dzieki za szybka odpowiedz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Lofi » 30 sty 2013, 11:20

pojde zaraz do auta i zrobie fotke... ale mysle ze trche wyzej ... ( mam automat)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 22:23
Posty: 112
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez b2 » 30 sty 2013, 11:25

u mnie to jest chyba 700
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Tomek1983 » 30 sty 2013, 11:51

U mnie to tak wygląda
Załączniki
DSC_0826.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Wojtek » 30 sty 2013, 11:54

przeciez obrotomierz to wskaznik, a nie miernik...
podlacz auto pod kompa...

ps. moze czas sprawdzic przepustnice? (obroty nie faluja czasem?)
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Tomek1983 » 30 sty 2013, 12:22

A wiec bylem i podpinalem auto pod komputer i nic nie wykrylo poza czujnikiem ciśnienia w kole obroty skacza zwlaszcza kiedy odpuszcze gaz auto ma tez lekko opóźniona reakcje na gaz bylem u jednego mechanika to powiedzial ze widocznie tak ma byc :( pozdrawiam

Dopisano 30 sty 2013, 12:19:

A zapomniałem jeszcze dodac ze auto wiecej pali bylo zdecydowanie lepiej kiedy je kupiłem:(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Lofi » 30 sty 2013, 15:23

oto mój budzik .... mam nadzieje ze pomoge choć troszke ...

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2011, 22:23
Posty: 112
Skąd: 3miasto
Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA

Postprzez Wojtek » 30 sty 2013, 15:32

Tomek1983 napisał(a):skacza zwlaszcza kiedy odpuszcze gaz auto ma tez lekko opóźniona reakcje na gaz

konkrety prosze... :P
jak skacza... np. 700 +/– 50 rpm

ps. sprawdzales przepustnice? :>

Wojtek ten silnik ma cewki czy nie? Mysle ze powinien miec ale nie jestem pewien i glupa nie bede z siebie robic. Ale takie objawy miala moja CP jak jej cewki umieraly.
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Tomek1983 » 30 sty 2013, 15:42

Przepustnice sprawdze dzisiaj a obroty skacza na takiej zasadzie ze kiedy odpuszczam gaz na 1lub 2 to wskazówka obrotomierza skacze tak wlasnie o +-50
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Wojtek » 30 sty 2013, 16:16

obroty dobre... nawet jak klima sie zalaczy powinny sie zmienic obroty... i ustabilizowac sie

co do reakcji na gaz (pedal), to podejrzana jest przepustnica i/lub nauczenie sie kompa...
wszystko zalezy jaki masz styl jazdy... czy krecisz silnik... itd
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Tomek1983 » 30 sty 2013, 16:28

Wlasnie kiedy zaloncze klime to wtedy obroty opadaja i auto cale dygocze

Dopisano 30 sty 2013, 15:30:

Są to takie skoki tak czy owak nawet bez klimy czuje drgania auta :( czy tak ma byc ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Wojtek » 30 sty 2013, 16:46

Tomek1983 napisał(a):Wlasnie kiedy zalacze klime, to wtedy obroty opadaja i auto cale dygocze

obrotami steruje komp... po zalaczeniu klimy obroty spadaja (chwilowo) aby po chwili sie podniesc... i ustabilizowac... i tak wkolo...
po wcisnieiu pedalu sprzegla obroty skocza w gore "na chwileczke" i sie ustabilizuja...


Tomek1983 napisał(a):czuje drgania auta

nie moge na 100% napisac, bo nie siedze w Twoim aucie... sprawdz czy poduszki silnika nie sa wybite...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Tomek1983 » 30 sty 2013, 17:03

Dzieki zastosuje sie do rad sprawdze przepustnice i poduszki a mozesz mi jeszcze powiedziec co moze byc przyczyna podwyrzszonego spalania przedtem miescilem sie w granicach 11l czasm 12l a teraz wyszlo jakies 14 biegi zmieniam Pomiędzy 2 a 3tys czasami przepale auto i pokrece do 5tys :) ale to zadkosc i jeszcze ten spadek mocy na cieplym silniku moze zasysa jakies lewe powietrze :$
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2012, 00:26
Posty: 45
Skąd: UK (SLOUGH)
Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)

Postprzez Wojtek » 30 sty 2013, 17:12

Tomek1983 napisał(a):i jeszcze ten spadek mocy na cieplym silniku moze zasysa jakies lewe powietrze :|

przeciez napisales, ze bledow brak...

Tomek1983 napisał(a):o moze byc przyczyna podwyrzszonego spalania przedtem miescilem sie w granicach 11l czasm 12l a teraz wyszlo jakies 14 biegi zmieniam Pomiędzy 2 a 3tys czasami przepale auto i pokrece do 5tys :) ale to zadkosc

Wojtek napisał(a):co do reakcji na gaz (pedal), to podejrzana jest przepustnica i/lub nauczenie sie kompa...
wszystko zalezy jaki masz styl jazdy... czy krecisz silnik... itd
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6